Hi meiden, Ik wil naar aanleiding van mijn vorige topic over welke spellen je moet hebben wat nieuwe spellen gaan aanschaffen bijv. 30 seconds, kolonisten van catan, carcasonne... Waar kun je spellen het goedkoopste aanschaffen? Iemand tips?
Ik zou altijd even via internet vergelijken. Soms kun je ook nieuwe spellen in doos vinden op marktplaats. Je kunt voor je verjaardag geld vragen of cadeaubonnen van een winkel met speelgoed. Wij hebben afgelopen kerst op onze lootjes om spellen gevraagd, omdat wij eigenlijk alleen maar de Kolonisten van Catan hadden staan. Nu hebben we er Monopoly en Rummikub XP bij. De kolonisten blijft toch wel favoriet . Ik heb deze uitgebreid naar 6 personen.
Vaak zijn zulk soort spellen overal dezelfde prijs. Had ik toen iig wel toen ik kolonisten ging kopen.
heel raar misschien maar ik loop soms binnen bij de kringloop winkel vorige week daar nog trival pursuit deels nog in fabrieksverpakking gescoord voor 2.50 je moet het daar wel treffen hoor
Ah ok! Dan ga ik even op internet zoeken... Dacht misschien zijn er nog sites/winkels die spellen met veel korting aanbieden.
Ik ga een keer per jaar naar een grote spellen euro super kick. Ik ben dan ook een spelletjes nerd. Je kan spellen altijd online vinden via Google krijg je verschillende sites of via beslist.nl. Ik heb overigens niet echt standaard spellen meer alternatieve bord en gezelschapsspellen. Wel super leuk
haha Frietje, ik ben ook zo'n spelletjesnerd, ik koop een spel het liefst in een spellenwinkel waar allemaal andere nerds rondhangen en spelletjes spelen Veel leuker dan het internet en de prijzen maken toch meestal niet uit.
Kijk eens op marktplaats... Vorig jaar toevallig ook Monopoly via mp gekocht... was echt veel goedkoper dan een nieuwe uit de winkel. Als je het op laat sturen blijft het natuurlijk wel een gokje of het al dan niet compleet is Dat was die van mij toevallig wel gelukkig!