Gezelschapsspellen kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik wil naar aanleiding van mijn vorige topic over welke spellen je moet hebben wat nieuwe spellen gaan aanschaffen bijv. 30 seconds, kolonisten van catan, carcasonne... Waar kun je spellen het goedkoopste aanschaffen? Iemand tips?

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Volgens mij zit daar niet veel verschil in mits er toevallig ergens een aanbieding is of zo

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.031
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zou altijd even via internet vergelijken. Soms kun je ook nieuwe spellen in doos vinden op marktplaats. Je kunt voor je verjaardag geld vragen of cadeaubonnen van een winkel met speelgoed. Wij hebben afgelopen kerst op onze lootjes om spellen gevraagd, omdat wij eigenlijk alleen maar de Kolonisten van Catan hadden staan. Nu hebben we er Monopoly en Rummikub XP bij. De kolonisten blijft toch wel favoriet :). Ik heb deze uitgebreid naar 6 personen.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vaak zijn zulk soort spellen overal dezelfde prijs. Had ik toen iig wel toen ik kolonisten ging kopen.

5. Angela123

Angela123 Niet meer actief

heel raar misschien maar ik loop soms binnen bij de kringloop winkel vorige week daar nog trival pursuit deels nog in fabrieksverpakking gescoord voor 2.50

je moet het daar wel treffen hoor

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ah ok! Dan ga ik even op internet zoeken... Dacht misschien zijn er nog sites/winkels die spellen met veel korting aanbieden. :D

7. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik ga een keer per jaar naar een grote spellen euro super kick. Ik ben dan ook een spelletjes nerd. Je kan spellen altijd online vinden via Google krijg je verschillende sites of via beslist.nl. Ik heb overigens niet echt standaard spellen meer alternatieve bord en gezelschapsspellen. Wel super leuk :)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Marktplaats?... Wel ophalen, kun je checken of het heel/compleet is :)

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    haha Frietje, ik ben ook zo'n spelletjesnerd, ik koop een spel het liefst in een spellenwinkel waar allemaal andere nerds rondhangen en spelletjes spelen ;) Veel leuker dan het internet en de prijzen maken toch meestal niet uit.

10. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Kijk eens op marktplaats...
    Vorig jaar toevallig ook Monopoly via mp gekocht... was echt veel goedkoper dan een nieuwe uit de winkel. Als je het op laat sturen blijft het natuurlijk wel een gokje of het al dan niet compleet is ;) Dat was die van mij toevallig wel gelukkig!

Deel Deze Pagina