Hoi allemaal. het lijkt erop dat mijn dochtertje de laatste 2 dagen niet zo goed kan poepen. Als ze moet poepen dan loopt ze rood aan, dat doet ze nu nog vaak alleen er komt maar niks. Betekend dat mijn dochtertje problemen heeft met poepen? Ze is gewoon fit en heel levendig dus is niet ziek. Komt dat vaker voor bij baby's?
Komt vaker voor hoor. Wat je zou kunnen doen is Kindicol druppels van Vsm geven. Ik geef ze ook aan mijn zoontje en het helpt erg goed. De druppels zorgen ervoor dat er meer vocht naar de darmpjes gaat zodat de ontlasting soepeler word. Suc6 Groetjes Kim
Die van mij poepte soms 5 dagen niet en ze had nergens last van. Ik maakte me drukker dan haar. Theelepeltje olijfolie door de fles helpt goed.
Geef je BV of FV? Zolang ze er niet heel veel last van heeft (buikpijn) zou ik me er niet zo heel erg druk om maken, als ze 2 dagen geen ontlasting heeft gehad is dat niet zo erg. Bij FV zou ik me na een dag of 5 pas echt zorgen gaan maken. Je kan in dat geval 10cc water extra bij een flesje doen. Bij onze dochter hielp dit altijd erg goed en had ze een paar uur later een volle luier.
Ze krijgt nog geen hapjes, pas vanaf de 6 maanden Ik geef flesvoeding. Ik zal het proberen met water.
Ons dochtertje heeft ook problemen met haar ontlasting! op het CB hebben ze ons geadviseerd om wat roosvicee laxo te geven! anders zou ik gewoon die druppeltjes proberen! roosvicee laxo werkt hier heel goed.. ze drinkt om de dag 30 cc en tot nu toe geen problemen meer gehad!
Ja het rare is dat ze normaal gesproken heel goed kan poepen. Het is gewoon de laatste 2 dagen dat het niet gaat. Maar ik zat te denken. Ik geef mijn dochtertje nutriton tegen het spugen, dat doe ik bij haar voeding. Kan het daardoor komen dat ze niet kan poepen? Ik gebruik het eigelijk al een hele tijd maar ze heeft er eigelijk nooit last van gehad.
Hoe raar het miss klinkt maar het kan idd daardoor komen! meisje hier had ook nooit problemen tot dat ik JHBPM door haar voeding ben gaan doen! op het CB zeiden ze ook dat het zelden voor komt dat kindjes daar last van hebben maar het is zeker mogelijk omdat het de voeding in de maag dikker maakt! en in Nutriton zit ook JHBPM maar dan al in de juiste verhouding!
Ik heb het nu dan ook even weggelaten. Want het klinkt opzich wel Logisch dat je dan minder goed kan poepen. Dus ik ben benieuwd. Ik heb net even een fles roosvice Laxo gekocht.
Ik heb nog een vraagje. Ik heb nu roosvice Laxo gekocht. Alleen mag mijn dochtertje dat wel al hebben. Ze is bijna 5 maanden. Hoeveel per dag mag ze hebben en hoeveel ml?
Nutriton heeft zeker een stoppend effect, is mijn ervaring. Ons zoontje is nu 15 maanden oud en heeft al zijn hele korte leventje obstipatie. Helaas helpt er maar heel weinig tegen. Het is begonnen toen ik Nutriton gaf en eigenlijk nooit meer echt over gegaan.
roosvicee laxo is vanaf 4 maanden! moet dus geen probleem zijn! ik maak altijd 150 klaar.. uiteindelijk drinkt ze misschien 30 max 80cc dat is voor haar al meer dan voldoende!
ik hoop het voor je want het is gewoon vervelend als je je kleintje ziet persen maar er maar niets wil komen! ik maak hier 's morgens een flesje klaar en dan laat ik haar over de dag kleine beetjes tussen de voedingen door drinken!