Merken jullie ook wat van de lichamelijke groei van jullie kindjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    De groeispurt mag hier ook nog wel even duren hoor! Eten gaat perfect en Slaapt veel en daardoor veel vrolijker en liever! Heerlijk ik geniet er echt van nu. Als mijn zoon te weinig slaapt dat kan hij soms erg dwars zijn en nu is er niks aan het handje :D elke dag Superlief en hij mag mij de oren van hoofd eten hoor want normaal is het zo'n moeilijke eter ;) Ik heb hem nu ook weer af en toe 2x op bed want anders trekt hij het echt niet overdag. Ik geniet nog maar even van deze groeispurt volgende week kan het weer anders zijn ;)

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Is het heel raar als ik dat nog nooit gemerkt hebt?!
    Mijn zoontje is nog steeds een klein hummeltje en hij heeft nooit vreetbuien eigenlijk.
    En ik mis die babytijd eigenlijk helemaal niet!

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Afgelopen week opeens weer. Een keertje extra drinken en opeens verdwijnen er (eindelijk) kleertjes van maat 62 op de stapel "Te klein"!!

Enige nadeel: de kleertjes zijn over het algemeen nog slobberig, maar wel allemaal te kort ;) Dus maat 68 zit voor geen meter, maar die moeten nu dus wel!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier hezelfde probleem, maatje 86 met broekjes worden nu echt te kort terwijl maat 92 nog te lang is nu maar sla de pijpjes om. en truitjes maat 92 worden nu ook te kort en maat 98 zijn te lang en zijn soms net lange jurken haha. Dat heb hem nog maar even maatje 92 aan met truitjes en dan probeer ik later maat 98 weer hij zit nu ook echt tussen 2 maten in ;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel herkenbaar!
    Zo had Alyna een heel leuk outfitje voor Kerst gekregen, maat 92.
    De broek moet ik echt omslaan en het truitje is zo goed als te klein.;)
    Maar goed, ligt misschien aan de winkel want normaal zit 92 toch nog echt prima.:p

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje eet dan enorm veel, slaapt veel, is de hele dag moe. Hij is dan ook meestal huilerig vanwege groeipijn, dus af en toe een paracetamolletje voor het slapengaan. En ineens kun je weer nieuwe kleren kopen, soms is hij ergens in 1 nacht uitgegroeid.

Deel Deze Pagina