Hier gebruik ik alleen kruidvat luiers. Die werken voor Zoë het beste. Laatst had ik een proefverpakking pampers gebrobeerd en ze was helemaal doorgelekt na een uur al! Wel een poepluier, maar ik vind ze absoluut niet goed absorberen.
Kruidvat! Ik ben ook wel klaar met pampers (ruiken, doorlekken, enz). Maar volgens mij is dat voor elk kind weer anders.
Hier ook alleen pampers heb zo vaak anders geprobeerd maar vind het geen succes! Dus dan maar weer terug naar pampers.
ik vind vooral activit zoooo stinken bah! babydry is nog steeds wle favoriet...maar vind het vooral zonde...gebruik het nog wel voor de nacht ofzo.. en idd die easy up broekjes...1 plasje en het is al zo bol tussen die beentjes, echt niet fijn lopen!
ik vind eigenlijk alle wegwerpluiers vreselijk stinken! wasbare bamboeluiers... nooit meer enig geurtje! geweldig vind ik ze
hier alleen maar kruitvat, pampers vinden wij waardeloos..... geeft veel uitslag, duur, stinken. kruitvat bevalt hier super goed
zaterdag voor het eerst een kruidvatluier omgedaan en binnen het uur stonk ze naar urine. Ze had ook meteen rode billen. Ook heb ik wel eens lidl luiers omgehad en daar bleef ze ook niet droog bij. Ik blijf nu bij Pampers. Hier heeft ze geen rode billen mee en ze is goed droog.
hier alleen van het merk aldi. Hebben toen eerst pampers geprobeerd maar ons meiske sliep snel door s'nachts > gevolg helemaal nat. Hebben toen een maat groter gekocht van de aldi voor de nacht. Toen helemaal overgestapt, ze absorberen perfect! en zijn ook nog eens erg flexibel. Helaas hebben ze geen newborn, dus heb nu een voorraadje newborn van kruitvat gehaald. Daarna stap ik bij stap 2 weer over op de aldi pampers.
Standaard pampers hier. Heb wel eens kruidvat gehad met luiertaart. Ze poepte er recht door heen!! Kruidvatluiers komen hier de drempel niet over.
Haha grappig om te lezen om de verschillende reacties, elk kindje is weer anders dus elk kindje doet het weer beter met een andere luier. Toch zie ik 2 favorieten, kruidvat en pampers.
pampers gaf hier aan het begin altijd rommel. Als het kind poepte, ging het er langs, dus ik zat soms echt met een handdoek klaar. Met de kruidvat geen last van. Ruik ik ook wel pies door heen, maarja, dat is nou eenmaal zo, lijkt me ook wel logisch. Gewoon regelmatig even een andere om en het probleem is verholpen.
Voor degene wat kortbij Duitsland wonen. Bij de DM hebben ze hun eigen merk Babylove. Heel goed van prijs en als Sehr gut uit de test gekomen!!
Wij gebruiken kruidvat en pampers. Pampers vindt ik wat zachter en mooier zitten, maar stinken behoorlijk en houden niet altijd alles tegen. De Kruidvatluiers zijn een tikkeltje dikker/stugger, maar hij lekt hier eigenlijk nooit doorheen en ze stinken ook stukken minder.
pampers heeft er toen een nieuwe formule ingegooid en sindsdien lekte Thirza 's nachts door. Niet handig, die komen hier dus nooit meer in huis! Ik heb voor 's nachts nog altijd huggies, die lekken niet door, houden goed en de binnenkant van de luier komt ook niet 1-2-3 tevoorschijn als ze er lang nat mee liggen, zoals 's nachts kan gebeuren. Overdag gebruik ik de luiers van de lidl, die heel prima zijn als je ze niet te lang in een natte luier laat lopen. Als we een dagje weggaan, neem ik altijd de huggies mee, omdat je niet altijd overal direct maar kunt verschonen.
Ik vind de pampers juist erg stinken s nachts vooral als ze al wat ouder zijn. Voor mijn zoon dus ook kruidvat of aldi luiers. voor mijn babydochter ben ik erg tevreden over etos luiers. Ze zijn wat stugger maar het is de enige luier waarmee ze s nachts niet doorlekt.