Hoi Hoi Wij gebruikten eerst altijd pampers maar sinds onze vakantie een maand geleden zijn we eens kruitvat luiers gaan proberen. En ik kan zeggen: we zijn echt super tevreden! Ik wilde dat we dit eerder hadden gedaan, scheelt in de kosten en bevalt supergoed, geen rode billen of doorlekken. Kruitvat luiers kwamen bij de consumentenbond ook het beste uit de test. Liefs, Sleepy
ja! daarom ging ik ze ook proberen, die van de kruitvat, maar heb ze snel opgemaakt... Vond het niets. Maar het scheelt idd wel in de prijs. Die van de AH gelukkig ook
Moet zeggen heb voor het eerst een pak van de lidel en ze bevallen me wel voelt wel zacht aan en lekken tot nu toe niet door. Met pampers tja z.n prop onder de benen na een plasje snel vol en ze nemen niet alles op en zeker geen nate poep; Over diaree heb ik het niet daar helpt geen ene luier tegen haha. Dus lidel ja voor de prijs kan een keer extra verschonen geen kwaad
Ik gebruik sinds de geboorte al pampers en kruidvat. Meestal pampers, want heb elke keer leuke aanbiedingen, dus qua bedrag kom ik dan even duur uit. Wel vind ik dat hij met pampers luiers soms erg naar urine ruikt. Vind dit wel erg vies. Maar vind ze voor de rest wel het beste. De kruidvat vind ik net wat stugger.... Misschien dat ik over een tijdje eens andere ga proberen?