Merken zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloezem, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Hoi dames,

Ik wil gedachten wisselen over de merken zwangerschapstesten..
    Ik ben vandaag 4!!! Weken over tijd, vrijdag ga ik naar de dokter. Mijn omgeving zweert erbij dat ik zwanger ben wegens mijn gedrag de vorige zwangerschap, uitermate prikkelbaar (vooral naar mijn partner) vlagen misselijk, veel slijmverlies, duizelingen en steken in de buik

Alleen... De sensitest blijft negatief roepen..
    Het schijnt te kunnen ivm HCG gehalte maar toch ben ik er twijfelachtig over..
    Wat voor test gebruiken jullie en wat is de ervaring erbij?

Liefs

2. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik heb de C.learbleu digital gebruikt. Gaf na bij mij na 4 dagen overtijd aan dat ik zwanger was.

3. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik heb de gewone clear blue altijd gebruikt en die gaf 4 dagen voor mijn NOD aan dat ik zwanger was.

maar het zou kunnen dat je idd nog te weinig hcg hebt voor een positieve test. ik hoor het wel vaker.
    per dag gaat je hcg omhoog weet niet wanneer je getest hebt maar zou anders donderdag nog een test doen. het kan zo zijn dat je je ei later gehad hebt waardoor je minder lang zwanger bent.

hoop voor je dat ie uiteindelijk positief zal zijn

4. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Ik lees hier veel over dekruitvat test 2 voor 5euro dat die all voor de nod posetief zijn en wat mensen uit me omgeving testen ook heel snel posetief

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Inderdaad de Kruidvat 2V5 testen zijn heel betrouwbaar. Ik heb er zelf ook positief mee getest

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik heb getest met kruidvat 2v5, en daarna met de clearblue digital met conceptie indicatie.
    Allebei gaven positief aan, ik heb wel pas 5 dagen na mijn NOD getest, we waren namelijk een aantal dagen weg met de schoonfamilie :p

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik zocht op sensitest en kwam bij jou topic.

Al een ruime week heb ik buikpijn aanvallen en ze denken aan bbz, maar alle testen negatief en ook sensitest. Ik begin te twijfelen of de testen niet fout zitten. Heb jij ook een andere test dan densiteit gedaan? Ik ga straks.een kruidvat test van 2 v 5 doen.
    Die koliekaanvallen, zoals de arts dat noemt, zijn zeer pijnlijk...!! Bloed en urine onderzoek was goed, maar ze hebben niet op zw getest omdat ik sensitest had gedaan, al een aantal stuks!!!

8. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
  9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Heb zojuist met predictor getest en deze was negatief. Dus denk dat trui toch niet aan sensitest ligt..

Deel Deze Pagina