hallo meiden. vandaag mijn vruchtbare dag wie duimt er mee? mijn duimen maken de laatste weken overuren en vallen er zowat af. ik blijf duimen voor jullie allemaal voor de meiden die zwanger willen worden duim ik dat het raak is voor de zwangere onder ons op een lekkere plakbaby! en een gezonde zwangerschap ben benieuwd draaien er duimen voor mij nu ook ik wil hiermee niet egoistisch overkomen maar ben een beetje bijgelovig dus heb het gevoel als mensen voor me duimen dat er dan meer kans is hihi en sta er dan ook relaxter in jullie mogen hier ook gezellig praten over hoe het bij jullie ervoor staat iedereen is welkom van jong tot oud. dik en dun groot of klein gewoonweg iedereen
zal ik zeker doen heb vorige week een mooie roze wolk gezien is nu mijn telefoon achtergrond het heeft al een iemand geluk gebracht die ik spreek. ik hoop dat hij nu langs mij gaat vandaag en daarna naar jullie op je vruchtbare dag. ik weet dat bijgeloof best onzin is maar het is gewoon leuk daardoor kijk ik in iedergeval wat positiever naar het leven en ons hopelijk snel komende wonder
dankjewel meiden en JBB succes met testen laat ons een knaltest zien he! wij lekker geklust vandaag en gister dus ik hoop dat t raak is liefs van shy girl!
Natuurlijk duim ik ook voor je mee. Maar je blijft toch wel doorklussen neem ik aan? Want wat die banner zegt, is slechts een indicatie. Het wil niet zeggen dat jij dan ook je vruchtbare dag hebt vandaag. Die banners gaan uit van gemiddelden. Jouw ei kan veel eerder of later komen dan dat je banner aangeeft. Dus.....door blijven klussen! En dan ga ik voor je duimen, ok?
ja vind ik ook. door blijven klussen hoor! wij hebben een vruchtbare periode van 2 weken gepakt. hihi en dan om de dag. je zou zeggen dat het dan bijna niet te missen is. nu nog hopen dat het raak is geweest. wet niet hoe lang mn cyclus is ivm net stoppen met de pil. maar als ik van 28 dagen uit ga is mn NOD over 2 dagen ga morgen denk ik maar een vroege zwangerschapstest doen. voel van alles.