Alle kleertjes komen uit een rook en dier vrij huis. De kleertjes zijn nooit in de droger geweest. Betty boop shirt van Benneton; maat 74 Super schattig setje top + rok met onderbroekje met drukknoopjes eraan vast van Dirkje; maat 74
Tommy Hilfiger jurkje met bijpassende onderbroek. Enkele keer gebruikt voor nette gelegenheden; maat 18 maanden maar hier gebruikt in maat 80. Esprit jurk met bijpassende onderbroek. 1x aangehad maar toch niet mijn smaak; maat 80
Mooie zilveren Babybanz. Gekocht voor op vakantie maar onze dochter wilde hem helaas niet op. Nog helemaal nieuw in verpakking.
Zie mijn eerdere berichtje op pagina 1... Heb je het Benettonshirtje nog en zo ja, wat is je vraagprijs?
Ik heb besloten om de prijzen die ik in me hoofd heb hier te vermelden: Tot nu toe is alles nog beschikbaar, tegenbieden mag natuurlijk altijd! Betty Boop shirt; 7.50,- Dirkje setje; 6.50,- Tommy Hilfiger jurkje; 15.00,- Esprit jurkje, 7.50,- Babybanz 10.00,- Z8 Blazer; 15.00,-
Z8 blazer Gereserveerd Esprit jurkje Gereserveerd Betty Boop shirt Gereserveerd De rest is nog steeds beschikbaar!