Hoi allemaal, Ik ben echt dol op de Monnalisa kleding voor mijn meisje. Nu kwam ik hier toevallig op uit... Ik kocht een vestje (Monnalisa) van de nieuwe zomercollectie in een kinderboetiek en in dit vestje staat 'made in china' terwijl er in al haar andere kleding van monnalisa 'made in italy' staat. Kan dit? Iemand ervaring? Groetjesss
Een boetiekje met kinderkleding met merken zoals Monnalisa, Jottum, Microbe, Blumarine, ... Niet een winkeltje waar je namaak kleding verwacht. Heb dan ook iets meer als 100 betaald voor het vestje. Maar dit vond ik wel eigenaardig...
in een boetiekje geloof ik niet dat het namaak is eerlijk gezegd. Idd uit hong kong kan je bepaalde merken (oa kate mack) ook halen. Alleen veel goedkoper (incl verzenden). Ik denk wel dat het namaak is maar je ziet het verschil echt niet. En omdat ik minder betaal vind ik het eigelijk ook niet zo erg.
Het is niet raar dat een kledingmerk in meerdere landen kleding laat fabriceren. Ik werk zelf bij een kledingmerk en precies hetzelfde artikel wordt soms wel in 4 verschillende landen gemaakt. Of dat voor Monnalisa ook geldt weet ik niet, maar zou goed kunnen.
Je kan even op de officiele site kijken of bij een betrouwbare webwinkel die de collectie heeft, en vergelijken? Of er een mail heen sturen of ze voor je willen kijken?
Hoi, Ben tot de ontdekking gekomen dat idd de disney collectie van monnalisa in china gemaakt word. Maar in mijn vestje zit wel degelijk een fout dus ga ik ermee terug naar de winkel.