@ bibi: is het pakket van maat 80 en 86 voor de zomer of de winter? Ik zie nl zowel dikke vesten als tshirtjes. Ben benieuwd wan het ziet er leuk uit!
@ Noukje, maat 80 is voornamelijk kleding voor mooi weer. Bij maat 86 zit er wat meer warmer kleding tussen. Het is vooral handig in het voor- en najaar als het weer nog wisselvallig is. @ Mik25, ik heb je een PB gestuurd
Inderdaad ja, haha @ Noukje, dat snap ik. Ik weet niet of jouw dochter nog in maat 74 past? Daar heb ik namelijk ook nog een heel pakket van, en dat is voornamelijk winterkleding. Ik moet die alleen nog fotograferen. Hopelijk lukt mij dat morgen., want nu wordt het niet duidelijk met kunstlicht. MEXX T-shirt is verkocht !!
En dan is hier pakket in maat 74: - roze vestje met vrolijke stiksels van Prenatal - bruin gevoerd broekje met fuchsia roze riempje van Prenatal - bruine longsleeve van Hello Kitty van H&M - bruine spencer van Hello Kitty van H&M - roze gevoerd broekje van H&M - wit effen longsleeve van C&A - fuchsia roze effen longsleeve van C&A - wit effen longsleeve van H&M - roze effen longsleeve van H&M - bruine longsleeve met roze/witte streepjes - 4-delig setje: creme longsleeve, koraalkleurig overslagvestje, bruin rokje en bijpassend koraalkleurige maillot - 3-delig setje: groen tweety joggingpakje (broek + vestje) met bijpassende streepjes longsleeve met tweety opdruk - spijkerbroekje van de Hema - wit t-shirt met de tekst "jij is lief" - wit joggingpakje van H&M - blouse met roze t-shirt eraan vast - roze broekje van C&A - wit broekje met bloemenprintje bij het pijpje van C&A - (leger)groen rokej van H&M - bijpassende groen/roze longsleeve van H&M - paars overslagvestje - roze longsleeve met kleine paarse bloemetjes van H&M (maatje 68 ) Prijs: 25 euro