Er komt nog meer aan meiden! Z8 jurkje maat 74 (paars) en spijkerbroekje bakkaboe mt 74, jurkje (setje) dirkje mt 74 en tuniek met legging dirkje mt 74. Ik probeer van het weekend even mt 80 en 86 uit te zoeken.
Spijkerbroekje Bakkaboe (gevoerd, en knoopsgatelastiek) mt 74 (valt ruim!) 5,00 incl verzenden. Broekje is nieuw, alleen gewassen.
Tuniekje met legging Dirkje. Tuniek is maat 68, legging maat 74. Wel bij elkaar gedragen. 5,00 incl verzenden.
Setje Dirkje maat 74. Is gedragen maar nog erg mooi. Legging zit een klein vlekje in, maar doe hem er wel bij. 6,00 incl. verzenden.
Setje noppies shirtje maat 74 (valt als een 68) en broekje maat 68. Maar een paar keer gedragen. 7,50 icl. verzendkosten
Ik wil deze alvast reserveren kan dat? 2 shirtjes Frendz maat 86 Ik wacht in spanning af voor nog meer 80/86 haha.
shirtjes mexx verkocht. @mamavanjordy, ja die houd ik even voor je apart. Heb helaas nog geen tijd gehad om 80 en 86 uit te zoeken en foto's te maken. Probeer ik deze week te doen!
@chivay, kan als beiden gedragen worden. In begin met maillot, later met grijze legging. Te dragen vanaf maat 68 ongeveer, en maat 74 als tuniek.