heb nog steeds hele leuke kleding te koop van o.a oilily en cakewalk... schattige jurkjes en topjes... ook nog een leuk zwart blousje van barbara farber... met eventueel een spencer eroverheen van jottum in een soort bruinige kleur.... kan je zelf een leuke zwarte legging bijkopen en je hebt een prachtig setje... ook nog een blauw met wit gestipte winterjas van name it... maat 86...
oh en nog een nieuwe spijkerbroek met applicatie aan de onderkant van cakewalk.. maatje 98... een wijd model... hij valt iets ruimer want mijn dochter past hem nog niet nu ze net in maat 98 zit...
deze heb ik ook nog in de kast hangen... maatje 86... 1x gedragen op haar eerste verjaardag afgelopen zomer.... ziet er nog heeel mooi uit.. zonder vlekjes uiteraard....
jottum legging maat 98... valt best wijd en groot... mijn dochter past hem echt niet hij lubbert om haar beentjes heen... denk zelf dat hij als 104 valt... is helemaal nieuw met kaartje er nog aan...
Zie dat hij al weg is. Je hebt/ had leuke spullen. Alleen ben het overzcht wat kwijt wat je wel en niet hebt.
ja dat jurkje is al weg... maar overal waar nu nog een foto van staat is er allemaal nog... als ik wat verkocht heb dan haal ik de foto weg....
dat jurkje is idd al verkocht... alles waar nu nog een foto van op staat is er nog... als ik iets verkocht heb haal ik ze eraf... alleen het hemeltje is gereserveerd....