Ik heb diverse merkkleding te koop variërend van maat 74 tot maat 92: Alle kleding die ik aanbied komt uit een rookvrij huis zonder huisdieren. Tevens zijn alle kleertjes nooit in de droger geweest. Als eerste een leuk setje van Persival bestaande uit een beige broekje met borduursels en een bijpassend hemdje. Het prijskaartje van het broekje (14,95 euro) zit er nog aan. Het bijpassende hemdje is ook nieuw alleen is met passen het prijskaartje er af gegaan en ben ik die helaas kwijt. Het hemdje heeft een print in de kleuren groen, geel en beige. Maat: 92 Prijs: 7 euro
T-shirt van "Lief!" met de tekst "ondeugend!" Kleur: groen/wit gestreept met fuchsia roze randjes Maat: 86 Prijs: 5 euro
Fleurig rompertje van "Lief" Het ziet eruit als een hemdje met broekje, maar het zit aan elkaar vast. Het is dus echt een rompertje. Het hemd-gedeelte is gestreept in de kleuren roze, oranje, bruin en groen, Het broekje-gedeelte heeft vrolijke balletjes in de kleuren roze, oranje, bruin, groen en blauw. Op de voorkant staat in het groen de tekst "Lief!" Maat: 86 Prijs: 1,50
Fuchsia roze broekje met schattig borduursel aan de bovenkant en de tekst "esprit" in zilverdraad bij de broekzak. Maat: 86 Prijs: 5 euro
Wit polo shirt met lange mouwen van Esprit. Het shirt heeft schattige hartjes drukknoopjes en een borduursel van twee hartjes in het lichtroze op de voorkant. Maat: 74 Prijs: 3,50
Wit shirt met lange mouwen van Esprit. Dit shirt een een bedrukking van twee vogeltjes in de kleuren roze en grijs. Als detail heeft dit shirt een schattig drukknoopje bij de hals. Maat: 74 Prijs: 3 euro
Bovenstaande kleding is nog beschikbaar! De pakketten en de kleertjes die verkocht zijn staan er niet meer tussen. Overzicht is nu dus up-to-date .