Willen jullie even voor ons mee duimen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Grmbl..

We hebben bijna alles rond voor het huis dat we willen kopen, gaan we gisteravond naar de hypotheekadviseur om de offerte te ondertekenen, blijkt dat mijn vriend zijn werkgever moeilijk loopt te doen.
    Hij heeft 1 puntje op de werkgeversverklaring niet ingevuld, omdat dat naar zijn idee niet nodig is, maar het scheelt mijn vriend wel 11.000 euro op jaarbasis! :$
    Mijn vriend belt vandaag of hij dan die andere kosten op een apart briefje erbij wilt zetten, anders krijgen we de hypotheek dus niet. :(
    Morgen gaan we een weekendje weg naar Volendam en daarvoor even langs de zaak.

Ik duim maar heel hard dat hij het op wilt lossen, anders kunnen we dit huis niet kopen en moeten we in een prijsklasse gaan zoeken 60.000 onder het huidige huis. Dan vinden we dus nooit wat, buiten een appartementje om.

Argh, ik baal als een stekker. :x

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zou voor jullie duimen! Hoop dat het allemaal gaat lukken :)

3. Essenhout

Dankje
    Ik hoop het ook echt.

Mooie is, andere werknemers krijgen het wel voor elkaar! Daar is het wel allemaal bij ingevuld, maar de vrouw die dit normaliter doet, is met zwangerschapsverlof en die vervanger is een norse vent.

4. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, mijn duimen draaien! Hoop echt dat het lukt!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat zenuwslopend...
    ik duim voor jullie en hoop echt van harte dat het lukt!

6. Essenhout

Dankjulliewel dames.
    Doet me goed.

Vriend heeft over een kwartier ongeveer schaft. Hoop dat ie me dan even belt over of hij die vent al gesproken heeft of niet.

7. Essenhout

Grrrrr! Zijn werkgever zou het uitzoeken en terugbellen en dat heeft ie dus niet gedaan. :x
    Hij weigert te tekenen, dus waarschijnlijk geen hypotheek voor ons helaas. :( Hypotheekadviseur gaat er morgen nog achteraan maar ik heb weinig hoop..

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh god weet hoe jeje voelt!!!!
    Toen wij dit huis tot zover hadden gekocht deed de baas waar ie toen werkte ook ineens moeilijk....Iedere keer beloven de werkgeversverklaring te geven maar nooit doen. We hebben de datum van de koop toen daardoor ook moeten verschuiven.
    Uiteindelijk is onze hypotheekman naar mn vriend zn bedrijf gereden en heeft die het voor elkaar gekregen...Stelletje lakse mensen daar...
    Dus ik begrijp je gevoel!
    Ik duim mee voor jullie en ik hooooooop dat het snel geregeld is!

9. Essenhout

Werken ze soms bij hetzelfde bedrijf? :p
    Hij heeft hem hier wel ingevuld, maar het scheelt 11.000 euro met wat er op de jaaropgaaf staat, omdat hij de reisuren en dergelijke erniet bij op wilt zetten, terwijl dit toch duidelijk staat op de werkgeversverklaring. Grmbl.. Ik denk dat wij morgen ook maar even langs gaan en anders naar de allerhoogste baas gaan. Die vent is gewoon ontzettend nors en eigenwijs, bah.

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @essenhout: het is zooo frustrerend he! Wat word die vent er nou minder of beter van om dat gewoon in te vullen. Ik snap die lui niet hoor.
    En voor jullie zal het gewoon stressie zijn als ze zo belachelijk doen!
    Hoop echt dat het snel geregeld is. Want dat is een beste lel geld wat het scheelt!!!!

Deel Deze Pagina