Dank je!! nee nog niet.. Mijn oudste dochter gaat nu zelf langzaam naar maat 98 dus daar heb ik nog niks van in de verkoop.
Gymp jurkje, salty dog, z8, barbara farber, jottum, s&d/jottum, burberry, kate mack setjes zijn gereserveerd. Babybarb jurk ook gereserveerd.
Ja het setje is inderdaad al gereserveerd. Ik heb het destijds bij coccinelle in rotterdam gekocht, maar het is niet van de recenste collectie hoor mischien dat je het nog bij outlets kan vinden?
ik had het in de huidige collectie ook al niet meer gezien. Ben druk bezig om onlne te zoeken, maar helaas nog zonder resultaat.
hee!! is de burberry jurk op pagina 4 gereserveerd? je hebt namelijk meer burberry erbij?hihi zo niet heb ik er wel intresse in!! x
Rodayna mocht ik het nog tegenkomen zal ik zeker aan je denken! Honeyy haha inderdaad! maar de jurk met blouse op pagina 4 is gereserveerd. Als het dalijk echt verkocht is zal ik de foto's weghalen zodat het wat overzichtelijker word.
Hey kk, Ik heb op dit moment niks meer alleen wat nog online staat en dat is eigenlijk alleen kleine maatjes.. Of niet echt bruiloft achtig Groetjes!