zo verschrikkelijk spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovely72, 21 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    hey lieve meiden,
    Ik moet het ff van me afschrijven. Sinds een half jaartje ben ik gestopt met de pil en zijn mijn mannetje en ik hard aan het klussen. De eerste maand nadat ik gestopt was met de pil duurde mijn cyclus ongeveer 31 dagen. Daarna nooit meer zolang maar ik kon er ook niet de klok gelijk op zetten wanneer ik ongi zou worden. Nu heb ik al dik een 1,5 week last van menstruatiepijn. ( 22 juni ongi geweest) Pijn in mijn onderrug, heel onrustige darmen en wat vaker naar de wc. Na het plassen heb ik soms een branderig gevoel. Mijn borsten zijn niet echt veel gevoeliger alleen soms het gevoel dat ze gloeien. Ik ben gister ochtend uit de nachtdienst gekomen dus misschien ben ik daarom ontregeld? En de klachten die ik beschrijf kunnen natuurlijk ook goed een voorbode zijn van mijn ongi. Maar een 1,5 week last van mmenstruatie pijn is voor mijn doen wel lang. Ohhh meiden ik vind het allemaal zo spannend!!!!
    Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
    Heel veel liefs

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Das zeker spannend... Succes en laat je het even weten als je meer weet?XxX

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooohhh, wat spannend!!!! Hou je ons op de hoogte??? :D

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    mm.. lees ik erover heen of..ben je overtijd dan? hahaha Als je overtijd ben zal ik er een test tegenaan gooien! Je symptomen klinken goed!!!!
    Als je niet overtijd bent, dan zal ik eventjes wachten met testen! Ik dacht ook zwanger te zijn door de symptomen die ik had, en deed 4 dagen te vroeg een test.. zwaar negatief dus! Zit nu op mijn nOD en meetsal breken de duivels smiddags door, dus kan nog niks zeggen!

5. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    hey miekie,

Nou ik kan niet precies zeggen wanneer ik over tijd ben. Ik ben 22 juni ongi geweest. Ik heb geen cyclus waarbij je de klok erop gelijk kan zetten. Vandaar dat ik niet weet wanneer mijn NOD is. Daarom..... ik word gek van de onzekerheid...hihi!!!
    Miekie jij ook heel veel succes, xxx

6. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Túúrlijk laat ik het jullie weten hoe het afloopt!
    Ben veel te blij dat ik dit samen met jullie kan delen.

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Lovely72, Ik ben 21 juni ongi geweest en had een cyclus van 29 dagen. Ik moest het eigenlijk 19 juli worden...Dus zou jij vandaag op dag 30 zitten..

Tekenen zijn hetzelfde... Ik had ook krampen en zere tepels. Pijn aan onderrug nu in de ochtend en ik werk erg onregelmatig...

Dus tessie...

Britt

8. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    hoi Britt,

Hoelang heeft die menstruatiepijn geduurd bij jou dan? Ik heb echt iedere keer het gevoel dat ik ongi ga worden. Ik durf gewoon niet te testen, bang voor teleurstelling....

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Had ik ook... heeft een paar dagen geduurd en gisteren had ik ook die krampen...
    Ik had 17 en 18 een negatieve test en 19e klein licht streepje, vele felicitaties en nog geloofde ik het niet. 20 en 21 nu ook klein dus streepje.

Je weet wel waar je aan toe bent. Zo blijf je steeds maar in spanning, is ook niet goed voor je..

Britt

10. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Ja Britt,
    Je hebt wel gelijk natuurlijk. Nou ik heb mezelf nu maar voorgenomen dat ik nog heel even het weekend afwacht en dan ga testen. Toen ik zwanger was van zoon, was de test ook dubieus. Heb toen een echo moeten laten doen voor eht zekere. Dus herken het wel....van dat vage streepje.
    Enne....... heel erg gefeliciteerd van mij ook.....kus.

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Veel succes (met testen ;) )
    Liefs,
    Bibi

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat spannend,veel succes!!

Enneuh...als het posi is,neem je dan even een foto van het testje?Dat zien ze hier graag! ;)

13. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Hahaha, dat zal ik zeker doen Lucia!
    Bedankt!

14. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Nou meid, wat spannend!
    Ga je maandag gelijk testen?
    Ik ben benieuwd, je symptomen klinken hoopvol, ik zal voor je duimen.

Groetjes van Senna

15. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik zou uit gaan van de langste cyclus die je hebt gehad. Als je dan nog overtijd bent.....TESTEN...TESTEN!!

Ja, we zijn hier errug nieuwschierig op de testjus en de fototjus.... :)

Succ6 meis

16. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ben je al ongesteld, of nog beter: heb je al getest? Het klinkt wel errug positief...

17. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    hey meiden,

Nee ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik kon me gisteravond toch niet bedwingen en heb na mijn werk een test gedaan van cb. Die gaf negatief aan. Nu is het wel zo dat ik vlak daarvoor, ongeveer 1,5 uur, nog geplast had en dat toen ik zwanger was van mijn zoon, de test dubieus was. De HA heeft me toen door verwezen voor een echo. Na de echo was pas zeker dat ik zwanger was. Ik weet het niet meer hoor. Ik word er gek van. Denk dat ik er maar gewoon vanuit moet gaan dat ik nog ongestled ga worden. Anders maar een keer naar de HA als het over een paar dagen nog niet heeft doorgezet. Nog steeds wel veel pijn in rug, branderig gevoel bij en na plassen en menstruatie pijn. Misschien houdt mijn lichaam me voor de gek?? Nou jullie horen het nog....snik snik....

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Spannend!!!

Branderig gevoel bij het plassen zou eerder op een blaasonsteking kunnen wijzen...iets wat niet ongewoon is bij een zwangerschap!

Naar de dokter dus...laat hem/haat maar dubbel testen dan!

IK lees mee!

19. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    wat lief van je ninetje, je reactie bedoel ik. Ik had als een ander onderwerp ook al een berichtje geschreven over dat branderige gevoel en ik werd niet blij van de reacties, hahaha. Ze zeiden nl dat het misschien wel een schimmeltje zou kunnen zijn. jouw reactie geeft me weer een beetje hoop! Maar die negatieve test dan hé????? Nou ja afwachten dan maar he.

Deel Deze Pagina