Merkten jullie iets van de innesteling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ShallY, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb helemaal niets gemerkt

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou geeft me toch hoop al die verhalen van jullie die niets merkten. Dat is zo vervelend dat ik ga vergelijken met die andere keren.we zullen nog ff geduld moeten hebben voordat ik kan testen. :(

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Achteraf gezien, was ik ten tijde van de innesteling enorm ziek, soort van buikgriep, misselijk, kotsen, etc. ;)

We dachten dat ik voorlopig niet zwanger kon worden, dus helemaal niet aan elkaar gelinkt, maar ik was goed ziek, en trouwens ook psychisch een kleine week compleet van de kaart...

Bleek dus later hormonaal te zijn. :)

Liefs,

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij de eerste en de derde niks gemerkt van de innesteling. Bij de tweede werd ik een paar dagen na mijn ovulatie ineens heel duizelig, de wereld was letterlijk aan het draaien voor mijn ogen. Ik moest steeds gaan zitten om niet om te vallen. Dat gevoel bleef ik houden tot de geboorte ;) Achteraf gezien was toen de innesteling. Maar bij de andere twee dus niks gemerkt, dus het zegt wat mij betreft niets, net als allerlei zwangerschapskwaaltjes. De een heeft ze wel en de ander niet :)

5. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Achteraf gezien mega krampen gehad. Hier niks bij bedacht omdat wij geen seks hadden gehad op de vruchtbare dagen dacht eerder dat ik ziek werd. Bleek 3 dgn naar mijn ongesteldheid al de vruchtbare dagen te hebben gehad.

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nee niks gemerkt.

7. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Echt helemaal niets van gemerkt.

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had 5 dagen na mijn eisprong een schimmelinfectie en achteraf wist ik waarom. :D 5 Dagen daarna een duidelijke positieve test

Deel Deze Pagina