Nou geeft me toch hoop al die verhalen van jullie die niets merkten. Dat is zo vervelend dat ik ga vergelijken met die andere keren.we zullen nog ff geduld moeten hebben voordat ik kan testen.
Achteraf gezien, was ik ten tijde van de innesteling enorm ziek, soort van buikgriep, misselijk, kotsen, etc. We dachten dat ik voorlopig niet zwanger kon worden, dus helemaal niet aan elkaar gelinkt, maar ik was goed ziek, en trouwens ook psychisch een kleine week compleet van de kaart... Bleek dus later hormonaal te zijn. Liefs,
Bij de eerste en de derde niks gemerkt van de innesteling. Bij de tweede werd ik een paar dagen na mijn ovulatie ineens heel duizelig, de wereld was letterlijk aan het draaien voor mijn ogen. Ik moest steeds gaan zitten om niet om te vallen. Dat gevoel bleef ik houden tot de geboorte Achteraf gezien was toen de innesteling. Maar bij de andere twee dus niks gemerkt, dus het zegt wat mij betreft niets, net als allerlei zwangerschapskwaaltjes. De een heeft ze wel en de ander niet
Achteraf gezien mega krampen gehad. Hier niks bij bedacht omdat wij geen seks hadden gehad op de vruchtbare dagen dacht eerder dat ik ziek werd. Bleek 3 dgn naar mijn ongesteldheid al de vruchtbare dagen te hebben gehad.
Ik had 5 dagen na mijn eisprong een schimmelinfectie en achteraf wist ik waarom. 5 Dagen daarna een duidelijke positieve test