Ik vind het zo lastig wij denken nu aan de naam Rutger. Maar overal waar ik iets lees over de naam zijn veel mensen heel negatief Ik ben benieuwd wat jullie vinden.
Het is niet mijn smaak.. Ben meer van de korte stoere namen, dus dan is dit al gauw te lang. En erg stoer vind ik het ook niet. Maar het is zeker geen rare naam.. Als jullie het mooi vinden moet je er voor gaan!
Ik vind het wel een leuke naam. Bij familie van mij, woont een Rutger van een jaar of 7, in de straat. Een leuk menneke en een echte Rutger (kan het niet precies omschrijven, maar de naam past pefect bij hem)
Ik ken een rutger, puber maar een leuk joch. Goede assosiatie met de naam dus. Vind het wel een leuke naam ook.
Ik vind het een hele leuke naam! Stoer en tijdloos. Grote kans dat hij niet Rutger nr. 3 in zijn klas wordt (zoals bij vele populaire namen!). Ook voor een volwassen naam vind ik het nog leuk klinken (ik vind veel namen schattig voor een baby/ peuter, maar erg iel voor een volwassen kerel van 1.90 meter). Ik zou zeggen: doen!
Niet mijn smaak, ik hou van engels, kort en stoer. Rutger is geen van de 3 Vind het een hockeynaam, maar niet per se op een negatieve manier. Als jij het leuk vindt; doen!
Ik vind het persoonlijk wat oubollig. Ken daarentegen wel een leuke Rutger, twee zelfs maar die zijn beide boven de dertig. Als jij het mooi vind, gewoon doen!