Ik zie eigenlijk best vaak die reclames voorbij komen van de meroda foundation. Die zou zich zogenaamd aanpassen aan je huidskleur. Dit is natuurlijk te mooi om waar te zijn, of toch niet ?? Iemand dit al eens uitgeprobeerd ?? Ik hoor het graag
ik ben ook benieuwd! had het ook voorbij zien komen, laatst nog staan twijfelen tussen 2 kleuren foundation dus dit zou idd heel handig zijn als het werkt
Ik gebruik hem en vind ‘m echt heel fijn, ik breng het aan met de kwast (die kreeg ik er bij, volgens mij was dat een actie toen). Als m’n flesje leeg is, koop ik weer een nieuwe
Ik heb het geprobeerd, maar helaas slaan dit soort dingen op mijn huid altijd oranje uit Voor mij dus geen succes!
Ik gebruik deze foundation ook...vind het echt een fijne foundation. Ruikt lekker en voelt fijn aan. Ziet er heel natuurlijk uit. Groetjes anja
Het is dezelfde als die van ali express alleen met een zelf gefabriceerd merkje. Dit gebeurt ontzettend vaak. Je ziet het vaak ook aan de fotos.
Hoe weet je dit zo zeker? Ik zie dit bij Meroda eigenlijk ook niet terug. Ze hebben een nette website, 36.000 volgers op insta en gebruiken veel influencers voor hun marketing. Dit lijkt me niet echt de werkwijze voor ali express-achtige producten.
Ik gebruik hem ook. Ruikt lekker. Als ik iets teveel opdoe, lijkt het een beetje grijziger uit te slaan op de huid. Maar met minder niet. Geen enorm goede dekking. Maar wel fijn voor wat vlekjes. Ik vind hem fijn! Dacht dat er ook spf factor in zat maar dat weet ik niet meer zeker.