hoi lieve meiden, ik wil mijn collega een wandsticker geven zodra de kleine geboren is, nou heb ik deze gevonden... zouden jullie het leuk vinden om zoiets te krijgen?!
ikzelf vind deze sticker niets. de tekst loopt zit niet mooi in elkaar het design vind ik knudde.. de tekst staat niet mooi over dat hartje heen.. de paarse circel erom past er ook echt niet bij.. een sticker vind ik wel een hartstikke leuk idee.. alleen dan wel een andere sticker...
Tis best wel iets persoonlijks. Je moet weten of het wel in het kamertje van het kindje van je collega past. Want om zoiets te geven en dat ze het dan niet gebruikt is ook wel zonde. Misschien een bon, voor dr om er zelf een uit te zoeken?
Ik zou het gebaar heel erg waarderen maar zelf zou ik liever niets krijgen voor de inrichting van het kamertje dat ik niet zelf/samen met mijn man heb uitgezocht.
hoi meiden bedankt voor de reacties! hier zit natuurlijk wel wat in, ik zou het zelf ook niet tof vinden om dingen voor de babykamer te krijgen die we niet zelf hebben uitgezocht! het is inderdaad een erg persoonlijk cadeau! ik denk dat ik haar na de bevalling gewoon een keer mee uit neem winkelen en dan mag ze zelf iets uitzoeken!