Jeetje wat een meiden naam moeilijk. We zoeken een stoere korte meiden naam Wat vinden jullie van Juelz (uitgesproken als joe-els) Ik ben benieuwd. Andere opties die er op lijken zijn welkom
Ik vind het niet zo,vooral niet met deze spelling. Wat vindt je van Joss (spreek uit als Djos)? Ook superstoer!
Dank jullie wel alvast. Bij Joolz moet ik denken aan de kinderwagen...vandaar haha. En je spreekt het net iets anders uit. Joss ook leuk. Denk alleen dat dat echt als jos uitgesproken zal gaan worden en niet als djos...
Dan zou ik het schrijven als Jewels.. Deze uitspraak bedoel je toch, Engels voor juwelen zeg maar? Vind jouw spelling heel onlogisch. Ik vind Jewel dan leuker, zonder s
Ik vind het een hele moeilijke naam en ik zou echt niet weten hoe ik het moet uitspreken als ik hem zie staan. Maar als jij dat niet erg vind... Ik ken een Jewell wat je uitspreekt met de klemtoom op wéll. Een beetje als Joël dus. Vind je dat iets?
Ik zou eerder gaan voor Jewel, Joël, Jools of Jules. Wat jij voorstelt vind ik erg fonetisch en onlogisch.
Hm, niet mooi, ik denk er bij aan het Engelse woord jewels (uitspraak is ongeveer: dzjoewuls): juwelen. Ik zou eerder voor Jools / Jules gaan, uitspraak: dzjoels. Voor jouw uitspraak zou ik het denk ik eerder schrijven als Jouèls / Jouèlz. Dat staat toch wel heel gek en dan ziet het er opeens Frans uit en wordt de uitspraak eerder zjoewel(s). Hmz. Wat vind je van Juèn(ne) / Juënne? (Uitspraak: Juuwenne of Zjuwen(ne)) Joss zoals hierboven genoemd vind ik ook erg leuk! Ik denk dat die uitspraak wel meevalt, met zo'n dubbele s ziet het er Engels uit Andere korte, stoere meisjesnamen: Chloe / Chloë Cleó, Cléo Cloé, Clóe Elie Elis Elvie Evey Evie / Evy / Evi Ichi / Ishi Inci Indy / Indie, India Isha / Ischa / Icha Ivy Izzy / Izzie / Izzi Jess Jula June, Juno Junia Kate, Katie Lilou Livine / Livien Lola Loua Luca Luce Lumi Lune, Luna Lux, Luz Marlou Mavis Mone Nim / Nimm Nimué Philou Roanne Ruby Runa, Rune Sue Suze, Suzie Zoe / Zoey
Ik ken een meisje die Djoeke heet, vind het zo'n leuke naam! Zou jullie naam trouwens ook schrijven als Jules of Jools.
Ik denk echt dat dat wel meevalt,het staat er echt "op z'n Engels" én dan zijn er wel veel meer namen die niet zouden kunnen. Voor dat handje vol mensen dat het de eerste keer verkeerd uitspreekt zou ik een naam niet laten vallen.
Bedankt ladies voor het meedenken. Ik ga Joss zeker even overleggen hier. En ook jullie gedachten over Juelz enzo meenemen. Toppie!!