Hihi ik hoop het zo voor je! Ik hoop het voor ons allebei maar ben toch wel weer bang voor een negatieve test, stom he?
Dat is niet stom hoor, ik ben ook bang dat de test negatief is terwijl mijn gevoel positief zegt. Ik heb bij Alex ook veel testen gehad die negatief waren terwijl ik wel zwanger was. Door middel van bloedprikken zijn we er achter gekomen dat mijn gevoel gelijk had en dat ik wel degelijk zwanger was. Waarom de testen negatief bleven blijft een raadsel. Ik hoop voor jou natuurlijk ook een positief resultaat. Groetjes
Och jeetje wat frusterend moet dat zijn geweest, dat je gevoel zei van wel en de testen zeggen van niet! gelukkig gaven de bloeduitslagen meer duidelijkheid en klopte je gevoel volledig. Dan kan het haast nu niet anders zijn toch? Blijkbaar heb je er een neus voor! Welke testen gebruik je? van de kruidvat?
Ìk denk dat ik mijn gevoel goed kan vertrouwen! Haha Ik ga zaterdag een testje wagen van de kruidvat van 2 voor 5 euro. De vorige keer heb ik predictor/clear blue/ kruidvat/ testjezelf allemaal verschillende testen gebruikt maar geen 1 gaf zekerheid. De ene licht positief de andere weer negatief. Vervolgens bleven ze allemaal negatief en hebben we bloed laten prikken gelukkig toen positief! Dat was zeker een zeer frusterende tijd voor ons. Groetjes Sabrina
Jeetje meis wat een gedoe zeg is dat geweest met die testen en wat heb je toen in onzekerheid geleefd! Zo zie je maar weer, je kunt het beste vetrouwen op je gevoel! Ik weet niet wanneer ik zal gaan testen.. Het liefst morgen ofzo al maja.. Ach, ik heb ook nog geen testjes in huis haha
Sabrina, En ga je morgen testen? Spannend! Ben benieuwd of je gevoel echt gelijk heeft.. Ik ben sinds vandaag erg misselijk en moe Zou het dan toch? Ik zit er nu wel aan te denken vandaag een testje te halen en morgen te testen.. Groetjes
Ik zit zo te twijfelen, aan de ene kant denk ik ga morgen testen maar aan de andere kant denk ik wat maken die paar dagen langer nou ook weer uit!. Ik vind het zo moeilijk want ben bang voor een teleurstelling. Terwijl mijn gevoel zeg dat ik het wel ben. Ben ook erg benieuwd bij jou hoor, ik duim voor je! Twijfel jij ook of je moet testen dan? Groetjes Sabrina
jaa ik heb die twijfels ook heel erg omdat je totaal niet weet of je te vroeg of iets test.. heel onduidelijk dit. Maar aan de andere kant denk ik: zometeen ben je wel zwanger en ga je pas later testen en kom je er pas later achter dat je zwanger bent, dat zou ook zonde wezen.. Groetjes
Daar heb je gelijk in. En ach de testen van de kruidvat zijn nou ook zo duur niet 2 voor 5.00 dus ik ga vanavond er goed over denken en het er eens met mijn man over hebben en dan kijken we morgen vroeg wat we doen. Ik hoop zo dat ik zwanger ben
Hihi het zal wel een leuk vaderdag cadeautje zijn Gaat verders alles goed met je zoontje? Ze worden zo snel groot he, zie het aan mn eigen dochtertje. Jeetje wat gaat dat hard zeg maar geniet er elke dag weer van hoor :d
Dat zou zeker een leuk vaderdagcadeau zijn. Met mijn zoontje gaat alles heel goed, het gaat inderdaad hard. Als ik zie wat hij allemaal al kan Echt zo'n wonder dat het in je buik heb kunnen groeien. Fijn dat het met je dochter ook alles goed gaat. Hoe oud is ze eigenlijk als ik vragen mag?
Mooi dat alles goed gaat met hem. In het begin zijn ze nog zo afhankelijk van jouw en als ze eenmaal een paar maanden zijn, dan kunnen ze al zoveel zelf. Een kindje krijgen is inderdaad een groot wonder. Je kunt wel de hele dag naar ze kijken en elke beweging die ze maken, die bewonder je Mijn dochtertje is nu ruim 6 maanden. Is jouw zoontje ook bezig met tandjes? en gaat het ook goed met eten? Groetjes
Ja het is echt super leuk. En kan er uren naar kijken. Mijn zoontje is ook bezig met tandjes, maar het valt niet tegen. Het eten gaat vanaf begin af aan super goed hij hapt erg goed naar de lepel en vind alles lekker behalve sperziebonen. Maar die lust ik zelf ook niet dus hij heeft het niet van een vreemde. Ik ga me spullen pakken want ik moet zo naar me werk en dan gaat de kleine naar mijn schoonmoeder toe. En rond 5 uur komt zijn vader hem weer ophalen. Groetjes Sabrina
Heerlijk zeg zulke kids. Zo makkelijk he, is mijn dochertje ook. Met eten ook alles gaat super! Nou ik hoor het van je als je gaat testen, we houden elkaar wel even op de hoogte he? Werkse in ieder geval. Groetjes
Sabrina, Heb je het er al over gehad met je man wanneer je gaat testen? Wij wel, wij gaan morgen ochtend testen. We hebben zojuist testen gehaald.. spannend! Ik laat het je wel weten. Groetjes
Hee Renske, Ik heb heerlijk gewerkt gister maar ben blij dat ik nu weer 4 dagen bij mijn manneke kan zijn. Vanmorgen hebben we ook een testje gedaan maar deze was helaas negatief. Ik denk dat het gewoon te vroeg is geweest want mijn mogelijke innestelling is pas afgelopen dinsdag geweest. We wachten maar even iets langer voor dat we de tweede test doen. Ik hou je op de hoogte? En hoe is het bij jou heb jij wel een test met 2 mooie streepjes erop?? Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Lekker zeg 4 dagen nu met je mannetje! Nou, je denkt en zegt precies hetzelfde als mij. Ook wij hebben vanmorgen getest, met een test die niet extra gevoelig is en deze was inderdaad ook negatief! Wij zeiden ook tegen elkaar dat het te vroeg is geweest als de innesteling woensdag is geweest. Weet jij na hoeveel dagen na innesteling je kan testen? Ik heb wel een gevoel dat ik mogelijk zwanger kan wezen, maar goed. Anders doe ik volgend weekend nog wel een testje of zou dat nog te vroeg wezen? Groetjes
We zitten wel in het zelfde schuitje Ben blij dat we niet alleen zijn. Ik hoorde altijd dat je 14 dagen na je eisprong kan testen maar wanneer onze eisprong is geweest Ongeveer 5 tot 7 dagen na de eisprong gaat het eitje innestellen. Tenminste zoiets dacht ik gelezen te hebben. Dus dat zou betekenen ongeveer een week na de innestelling dat je zou kunnen testen. Dit zou bij mij dus dinsdag 21-06-2011 kunnen zijn en had ik nu dus 3 dagen te vroeg getest en omdat het geen super gevoelige test is geweest denk ik dat deze daarom ook negatief is uitgeslagen. Ik maak mezelf er niet druk over omdat mijn gevoel zegt Zwanger en ik vertrouw op mijn gevoel net zoals bij de eerste zwangerschap. Ik ga volgende week zaterdag opnieuw een testje wagen en dan gewoon de andere van de kruidvat. Groetjes Sabrina
Echt onze verhalen zijn precies hetzelfde! Als ik jouw verhaal zo lees dan hebben we inderdaad veel te vroeg getest, maarja omdat je helemaal niks weet moet je af en toe wel testen als een ongesteldheid uitblijft. Ik denk dat ik ook volgend weekend weer ga testen met een test die wel heel erg gevoelig is. En mijn gevoel zegt dus ook dat ik zwanger ben, heb al wel wat kwaaltjes.. Maar kan je ook kwaaltjes hebben zonder een positieve zwangerschapstest? Het zou wel een stunt wezen als we volgend weekend allebei een positieve test in handen hebben, dan is ons gevoel toch erg goed bezig haha!
Hoi Renske, Dat zou zeker een stunt zijn. Je kan al wel kwaaltjes hebben zonder positieve test, sommige meiden krijgen kwaaltjes direct naar de innestelling. Maar als je teveel bezig ben met zwanger raken dan kan je lichaam je ook voor de gek gaan houden en dan kan je ook kwaaltjes krijgen zonder dat je zwanger bent. Ik heb nog niet echt kwaaltjes maar dit had ik bij Alex in het begin ook niet. Ik heb wel regelmatiger hoofdpijn en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Verder ben ik al de hele week ontzettend moe. En rommelen mijn darmen aan alle kanten sinds 2 dagen. Dit had ik bij Alex ook in het begin. We wachten maar verder af. Welke vroege test wil je gebruiken volgende week? Ik ga nog een weekje duimen dat onze duivels wegblijven! En dat we maar een mooi tweede streepje mogen krijgen. Groetjes Sabrina