Bij mij was de vorige keer ook een felle steek een teken van zwangerschap. Hoeveel dagen na de felle steek heb jij getest? Groetjes
Sabrina, Tjongen wat lijken wij nu veel op elkaar zeg! Telkens als ik jouw berichtje lees dan denk ik: nou, dat heb ik ook.. en dat ook.. en dat ook hahaha Als je er teveel mee bezig bent ga je inderdaad dingen voelen. Maar ik heb de hele tijd al, een paar dagen door, ook zo'n zeurderig gevoel in me buik net alsof je ongie moet worden ofzo. En soms ook wat krampjes, ook erg moe en ineens misselijk tijdens het avond eten :O Ik ga, als ik volgende week nog geen ongie heb, een test doen van Sensitest. Dat zijn testen die je koopt via het internet, en thuis gestuurd krijgt. Ik woon namelijk in een dorp waar iedereen elkaar kent, en dan haal ik liever geen test bij de drogist Goofychick, Ja daar ben ik ook weleens benieuwd naar. Na hoeveel dagen jij hebt getest toen die tijd? Groetjes
Inderdaad Renske dat heb ik ook steeds als ik jou berichtjes lees! Haha Ik woon ook in een dorp waar iedereen elkaar kent dus ik haal de testen ook in een ander dorp. Anders krijg je gelijk van die praatjes. Mensen kijken nu al raar dat je een zwangerschapstest komt halen terwijl je met een buggy loop. Ach daar trek ik me niks van aan. Het is onze wens en wat andere daarvan vinden moeten ze zelf weten. Via internet bestellen kan natuurlijk ook. Dat is eventueel ook een idee. Ik probeer volgende week zaterdag pas te testen maar misschien dat ik dit niet volhoud en toch eerder volgende week ook een testje waag. Groetjes Sabrina
Whaha Sabrina echt te grappig dit. We lijken wel in heel veel opzichten op elkaar! In een dorp krijg je zoveel praatjes. Toen ik zwanger was van me dochtertje heb ik het aan me familie verteld en binnen een week wist het hele dorp het, zonder dat ik ooit iets gezegd heb! Dus ik haal die testen nooit hier. Die website van Sensitest is erg goed.. de testen zijn niet duur (wel raad ik je aan de cassette te bestellen als je gaat bestellen, hier zie je het resultaat het beste op). Zo kan je er toch voor kiezen om een testje te wagen, ook in de loop van volgende week. Ik ga er nu 3 bestellen en deze testen zijn erg gevoelig Ik denk dat ik het ook niet volhoud hoor tot volgende week zaterdag als ik heel eerlijk ben. Ik heb gewoon een vermoeden en ik wil dan graag weten of dat klopt Groetjess
Haha toeval!! Dat gaat zo in het dorp dat iedereen het bijna eerder weet dan dat je het zelf weet! Praatjes praatjes daar zijn mensen heel goed in. Ik ga waarschijnlijk ook eerder een testje wagen, ik zal eens op de site kijken. Want tot zaterdag wachten gaat mij niet lukken. Omdat ik heel benieuwd ben of mijn gevoel dit keer weer juist is. Fijne zondag alvast. Groetjes Sabrina
Jaa erg he die praatjes. En negen van de tien keer vertellen ze iets wat al helemaal niet waar is. Ik heb ze gisteren ook maar besteld, is trouwens wel een erg snelle levering! Vaak heb je het binnen een dag, of twee dagen al in huis, ideaal want je hoeft de deur er niet voor uit Ik zat zelf te denken aan donderdag of vrijdag dat ik wil gaan testen.. Fijne vaderdag hihi Groetjes
Ik vind dat heel erg dat mensen gelijk van die praatjes de ronde laten doen. Ik trek me er alleen weinig van aan. Ik woon al 24 jaar in hetzelfde dorp dus dan weet ik wel hoe het er aan toe gaat. Ik heb het zo ontzettend koud! Kan echt met een dikke trui op de bank gaan zitten en het dan nog koud hebben, mijn man zit in zijn tshirt naast me Dit had ik de vorige keer ook. of ik heb het heel warm of heel koud. Ik zeg net tegen me man zullen we de kachel aan zetten Vanmorgen had ik ook hartkloppingen en dat had ik de vorige zwangerschap ook al vrij vroeg. Mijn gevoel en die van mijn man zeggen 100 procent zeker zwanger Heb jij al zwangerschapskwaaltjes? Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Och jeetje, het gaat bij jou er erg op lijken zeg! En je man heeft ook zo'n gevoel dat je zwanger bent? Nou dan kan het haast niet anders Ik hoop het zo voor je, kan haast niet wachten op je berichtje en te lezen dat je zwanger bent. Ik heb het dus sinds gisteren heel erg warm telkens. Continu knal rood gezicht, het enorm warm hebben.. dus ik herken dit wel. Ook heb ik de hele tijd last van me buik, heel zeurderig is ie. En misselijk.. bah.. zo ineens heel misselijk :S:S Laten we het hopen dat het allemaal voor een goed doel is We houden elkaar op de hoogte Groetjes
Hee Renske, Nog een paar dagen en we weten het. Maar volgens mij weten ik en mijn man al dat het raak is dat kan haast niet anders. Vanmorgen zo'n ontzettend last van ochtendmisselijkheid. Bah. Even wat proberen te eten ook al smaakt het me niet. Maar het is voor een goed doel. Ik hoop ook snel een berichtje te lezen dat jij zwanger ben. We zijn wel gezellig aan het kletsen met zijn tweeen Goede afleiding! Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, OOhh het zou wel heel gaaf wezen als het raak is, heb je al testen besteld? Je maakt me zoo nieuwsgierig haha. Ik was gisteren erg misselijk en gisteravond had ik het ook zo koud he. Ik had een shirt aan, met 3 vesten en een fleece deken over me heen en nog had ik het koud :O Vandaag heb ik juist weer het idee dat ik helemaal niet zwanger ben, raar he? Ben wel ontzettend moe en heb heel veel hoofdpijn maar vandaag heb ik echt zoiets van: nou, het zal toch wel niet raak zijn want me test was toch negatief blablabla :S Beetje een down dagje zeg maar. Wat ik ook erg heb, ik heb ineens veel behoefte aan seks (sorry, als ik dat zeg hoor) maar ik heb gelezen dat dat ook kan veranderen als je zwanger bent, die behoefte. Ik hoop natuurlijk dat we allebei een knaltest in handen hebben aan het einde van deze week. Jaa we kletsen wat raak haha. Maar wel leuk toch. Helemaal als we zwanger zijn, dan gaan we nog eens gelijk op ook! Groetjes
Hee Renske, Het is inderdaad heel gezellig om zo samen te kletsen! En ik hoop dat we beide een knaltest hebben binnenkort. Ik ga waarschijnlijk dinsdag 28 juni pas weer testen met ochtendurine, ik heb nog een test van de kruidvat liggen deze wil ik eerst gebruiken en anders ga ik de huisarts bellen om een bloedtest aan te vragen. Ik ben alleen bang dat bij mij urine testen op de een of andere manier niet werken omdat dit bij mijn zoontje ook was. Ik was overtijd maar de testen bleven negatief terwijl een bloedtest toch duidelijk aangaf zwanger met een hoog hcg gehalte. Ik test zaterdag met mijn laatste urine test en anders bel ik maandag naar de huisarts om een bloedtest aan te vragen. Ik vind het ook moeilijk omdat ik niet weet wanneer mijn nod is. We wachten maar verder af, we kunnen er anders niks aan doen. Iedereen heeft wel eens een dag dat je niet goed in je vel zit. Houd moed en we zullen maar zeggen geen bloed geeft moed. Maar ik weet hoe je je voelt. Ik heb tijdens de eerste maanden van mijn zwangerschap helemaal geen zin. En nu dus ook niet. Vanmorgen ook zo'n vieze smaak in mijn mond en dit is ook een bekend symptoom die ik bij de vorige zwangerschap ook had. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Jaa het is gewoon zo lastig dat je helemaal niet weet wanneer je eisprong is geweest, wanneer je nod is. Iedere keer als ik wil testen denk ik: ja maar is het niet veel te vroeg en je ziet het.. nu hebben we een negatieve test gehad. Wel raar ja dat urine testen bij jouw negatief blijven terwijl je harstikke zwanger bent. Als ik jouw was zou ik dan inderdaad nog 1x proberen te testen met urine in de loop van de week en als deze negatief is, en je gevoel zegt duidelijk positief.. dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan ja want die testen stellen je teleur terwijl je misschien hartstikke zwanger bent. De hele tijd denk ik dat ik dingen verbeeld omdat ik graag een tweede kindje wil, maar lichamelijk voel ik me anders dan anders. Meestal als me nod eraan kwam en ik had seks met me man, dan duurde het niet lang of ik werd ongie. Nu is dat dus helemaal niet het geval, maarja misschien blijft die ongie ook gewoon weg omdat ik lange tijd borstvoeding heb gegeven. Naja, mijn testen worden vandaag verstuurd dus dan heb ik ze morgen, voor het geval ik toch wil testen een deze dagen! Vanmiddag ga ik denk ik lekker even een tukkie doen met me kleine meid, ben kapot.. en waarvan? geen idee :O Groetjes
En Renske heb je een lekker tukkie gedaan. Ik ken het gevoel dat je moe bent. Ik heb ook borstvoeding gegeven maar moest met 4 maanden stoppen omdat er nks meer kwam Ik heb op verschillende site's gelezen dat bij sommige dames de urine testen altijd negatief blijven ondanks dat ze al 12 weken zwanger zijn dus alles kan zie je maar. En dit had ik bij mijn zoontje ook dat ze negatief bleven dus ik heb gewoon het gevoel zwanger te zijn maar een bloedtest zou dit moeten uitwijzen. Ik ga dinsdag testen en anders de dokter bellen voor een bloedtest dus volgende week heb ik zeker te weten zekerheid. Gelukkig kan ik het goed van me afzetten want ik heb hobby's zat. En genieten van mijn manneke elke minuut van de dag is ook genoeg afleiding. Vandaag blijf ik een beetje weeig in mijn buik en wat misselijk. Allemaal voor het goede doel Ik heb ook allemaal van die rare realistische dromen. De nacht dat we gemeenschap gehad hebben droomde ik dat ik zwanger was van een meisje en het was zo realistisch. 6 dagen later kwam die steek die ik bij mijn zoontje als innestelling had. En daarna kwamen de symptomen. Misschien toch een teken die droom Met jou ook alles goed? Groetjes sabrina
Heey Sabrina, Wat vreemd zeg van die urine testen maar gelukkig ben je niet de enige die dat heeft! Dat moet vast een geruststelling zijn. Weet je ook waardoor het komt of niet? Heeft het dan eigenlijk wel zin om te testen? Als ik jouw was, ging ik volgende week direct naar de huisarts.. dan weet je het wel meteen zeker en bovendien..je hebt dit al eerder meegemaakt en toen was je gevoel ook goed. Ik zou me die teleurstelling van een negatieve test besparen. Jaa had een lekker tukkie gedaan gisteren, lekker met me dochtertje hihi die kruipt altijd zo lekker tegen me aan..genieten is dat hoor! Ik heb bijna 6 maanden lang borstvoeding gegeven, maar toen begon mevrouw met tandjes (ze heeft ze nog niet, maar is er heel duidelijk mee bezig) en aangezien mijn productie erg veel was, ben ik tijdig begonnen met afbouwen en heb ik er een aantal weken over kunnen doen zodat het voor mij ook prettig aan voelde. Het gaat nu eigenlijk erg goed, maar vond het wel jammer om af te bouwen.. vond het altijd zo gezellig met haar. Maarja, als je plots in een keer moet gaan afbouwen, dan krijg je er misschien meer last van. Maar naast je vele hobby's werk je ook? Werk je veel per week? Knap hoor dat je dat kan, petje af! Ik wilde na de geboorte van me dochtertje ook weer terug gaan naar me werk, kinderopvang alles was geregeld en toen was me dochtertje daar.... en toen kwamen die enorme kraamtranen en zei ik tegen me man: neeeee, ik wil niet gaan werken, ik wil bij haar blijven. Zodoende ben ik dus een thuis blijf mama geworden Die realistische dromen herken ik meteen!! Ik had laatst ook een droom dat ik zwanger was jaa en ook al een keer dat me man vreemd ging en ik schrok wakker en vroeg hem: Hou je nog van me? Bizar he. Kan dat ook een teken zijn van een eventuele zwangerschap? Ben niet aan het zoeken naar symptomen hoor, maar vind het bizar dat jij er ook over begint haha Groetjes
Oohh je vroeg of met mij ook alles goed is. Nou op wat moeheid na eigenlijk wel, wel continu gerommel en gebonk in me buik! Vanmiddag misschien maar weer even een lekker tukkie doen hihi
Nou dames ik vind het wel heel spannend hoor. Ik zie dat ik nog geduld moet hebben voor er getest gaat worden. Duimen draaien hier hoor.
Ja ik koop ook geen testen meer ik heb die ene van de kruidvat nog en deze gebruik maandag of dinsdag en dan de dokter maar bellen met de uitslag. Mocht deze negatief zijn dan maar bloed laten prikken. Ja een zwangerschap kan rare dromen met zich mee brengen. Maar ik vond het wel vreemd dat ik dat droomde na de gemeenschap terwijl ik dat anders nooit doe en 6 dagen later mijn innestelling dus misschien op de juiste piek geklust Ik werk 20 uur in een verzorgingshuis en mijn schoonmoeder past 1 1/2 dag op en mijn moeder 1 dag. En verder heb ik nog vele hobby's waaronder sieraden maken en wandelen, knuffelen en leuke dingen doen met de kleine man. Ik vond het in het begin heel erg wenen om weer te gaan werken maar ik vind het nu ik bezig ben wel weer lekker om even een ander praatje te hebben. Ik ben absoluut geen binnen zitter. Duimen draaien doen we in dit topic zeker, en heel veel kletsen! Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Gelijk heb je hoor geen testen meer gaan kopen en als ie negatief is, dan gewoon een bloedtest aanvragen. Krijg je van zo'n test vrijwel direct de uitslag of gaan daar een paar dagen overheen? Het is wel bizar ja dat je specifiek droomde dat je zwanger was en dat precies na de gemeenschap. Het zou wat wezen zeg! En je droomde dat je een meisje kreeg? Wel leuk haha Ik droomde juist dat het een jochie werd bij mij haha Okee, wel pittig werk of niet in een verzorgingshuis? Wel lekker dat je zoontje dat of bij je schoonmoeder of bij je eigen moeder is, dat is toch anders dan een kinderopvang! Nu zeg ik daar niks kwaads over hoor, maar dat lijkt me een prettiger idee dat je kindje bij oma is. heerlijk is dat he lekker leuke dingen doen met je kind. Als mijn man in het weekend vrij is doen we ook altijd leuke dingen en met de vakantie voor de boeg gaat dat helemaal goed komen. Ga jij nog op vakantie of iets dergelijks? Wij niet, we gaan er vooral leuke dagjes uit van maken Jaa we kletsen wat af he hier, alweer pagina 6 en dat te bedenken dat we voornamelijk met zn tweetjes aan het woord zijn haha Groetjes