Inderdaad pagina 7 alweer en dat in een paar dagen tijd. haha Ja lijkt me wel leuk een meisje erbij maar een jongetje is ook meer dan welkom. Ik vind het fijner dat de kleine bij opa en oma is, ik wil liever niet dat hij naar een kinderopvang ging omdat hij nog zo jong is. Ik zeg ook niks kwaads erover maar zo denk ik erover. Het is soms wel pittig werk, maar ik vind het heel leuk en dan is de tijd snel voorbij. We gaan voornamelijk ook dagjes weg, en misschien een midweek met opa en oma mee met de caraven maar we weten dat nog niet zeker. Wij doen ook altijd leuke dingen met zijn drieen als we vrij zijn. We zijn echt een hecht gezin. Groetjes Sabrina
Jaa stelletje kletskousen zijn we hhaha ben benieuwd hoe onze verhalen gaan aflopen.. Ik hoop natuurlijk in een hele mooie zwangerschap. Mij maakt het ook niet uit wat we krijgen als het gaat om geslacht. Alles is welkom! Jaa ik zou me kindje dan ook liever naar opa en oma brengen, dit doet toch wat met je gevoel he en dan kan jij met een gerust hart gaan werken Leuk hoor, en duurt het nog lang voordat jullie vakantie hebben en heb je lang vakantie? Wij hebben over een paar weken 3 weken vakantie met het gezin.. Heerlijk! Lekker naar de dierentuin en lekker gaan zwemmen enzo.. Heb er onwijs veel zin in. Met opa en oma mee met de caravan? Klinkt erg gezellig hoor! Leuk om te lezen dat jullie zo'n hecht gezin zijn, dat zie je tegenwoordig niet heel veel meer. Vaak zie je of alleen de moeder of alleen de vader maar nooit samen. Bij ons is het juist dat we alles samen doen, als een van ons een keer alleen verschijnt in het dorp dan gaan ze er al vanuit dat er iets mis is! Waar de een gaat, gaat de ander ook Zojuist zijn me testjes op de deurmat gevallen.. en ik zei nog zo tegen me man dat ik echt een paar dagen ga wachten met testen maar als ik dan op het forum zulke mooie, positieve testplaatjes voorbij zie komen dan wil ik ook haha Ik ga ze de kleine meid uit bed halen en haar eigen wat te eten geven.. Groetjes
Dat is moeilijk om te wachten he als de testjes in huis zijn, daar heb ik ook last van maar ik hou mezelf in en ga niet testen! Mijn kleine ligt nu lekker te slapen, dan kan ik in de tussen tijd even het huishouden doen. En nog wat verder gaan met sieraden maken want ik sta van het weekend op een markt en dat is altijd veel geregel voordat je alles hebt ingepakt en geprijsd endergelijk. Wij doen echt heel veel samen heerlijk, dat hebben we altijd gedaan en nu de kleine er is is de band tussen mijn man en mij alleen maar sterker geworden. Wij zijn nu 7 jaar samen waarvan we 3,5 jaar samen wonen en 3 jaar getrouwd zijn. Nog steeds zijn we stapelverliefd op elkaar ofdat we elkaar net ontmoet hebben. De meeste stellen om ons heen zie je echt in een sleur zitten terwijl ze nog net zo jong zijn als ons. Dat gaat ons echt niet snel gebeuren. Mijn man is 27 en ik ben 24. Wij gaan ook lekker dagjes naar de dierentuin, zwemmen, wandelen. Ik kan het heel goed vinden met mijn schoonouders dus ik vind het altijd gezellig om met hun op vakantie te gaan. Ik heb over 4 weken vakantie en dan lekker 3 weekjes achter elkaar. Ik zie er erg naar uit. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Jaa de verleiding is hier erg groot om te testen maar ik doe het ook nog niet. In denk wel dat ik ga testen aan het einde van deze week, dan zou ie wle positief moeten zijn als ik zwanger ben want bij mij reageren ze wel die testjes op urine. Oohh wat leuk ja dat je zelf sieraden maakt, maak je ook echt specifieke dingen? En nu die nieuwe trend, die bloemoorbellen maak je die ook? Die vind ik namelijk erg gaaf! Waar ga je staan op de markt en doe je dat alleen in de zomermaanden? En doe je dit alleen? Ja het lijkt me ook erg veel regelen jaa! Jouw relatie is net mijn relatie met mijn man. Heerlijk he?! Zoveel dingen samen doen, alles samen delen maar vooral veel lol hebben samen. Knap hoor dat je nog even verliefd bent als toen en dat na 7 jaar, dat doen weinig mensen je na! Wij zijn volgende maand 5 jaar samen en zijn dan 1 jaar getrouwd. Ik ben zelf bijna 20 jaar en mijn man is 23 jaar. In een sleur raken zie ik bij ons ook niet echt gebeuren eigenlijk. Vind het aaltijd zo jammer he dat mensen zoveel dingen apart van elkaar doen, terwijl het juist zo speciaal is om alles samen te kunnen doen. Vele vinden ons dan ook best een klef stel, maar goed als wij ons hier goed bij voelen.. wij hebben tenminste wel een goede basis voor een mooi gezinsleven denk ik dan maar Fijn dat je het zo goed kunt vinden met je schoonouders. Kan je man het ook goed vinden met jouw ouders? Das ook erg belangrijk, er zijn zat stellen die worsten met ruzies tussen hen en ouders/schoonouders. Ben blij dat wij dat niet hebben want hier klikt het ook allemaal erg goed. Dus het is nu echt aftellen geblazen dat je vakantie hebt. Heerlijk hoor. Echt, je hebt ook nog eens in dezelfde periode vakantie als ons en ook nog eens hetzelfde aantal weken ook. We lijken wat dat betreft super veel op elkaar, niet alleen de situatie waarin we nu verkeren lijkt op elkaar maar ons karakter volgens mij ook hahaha Wel grappig! Ik ga even met me kleine meid spelen, ze is zo vrolijk vandaag Heerlijk! Groetjes
Haha heel verhaal heb je getypt! Leuk. Ik begrijp dat je het moeilijk vind om niet te testen als ze binnen zijn, maar ik ben ook zeer benieuwd naar jou test resultaten. Mijn man kan het ook erg goed vinden met mijn ouders gelukkig. Je hoort weleens andere dingen. Ik vind het heerlijk om zo'n hecht gezin te zijn en hoop dat we dat nog lang zullen blijven. Ik sta aankomend weekend tussen willemstad en helwijk op een markt hier heb ik 2 jaar geleden ook gestaan en was toen erg gezellig. Meestal doe ik een paar markten per jaar. Ik maak eigenlijk allerlei soorten sieraden heb niet echt een eigen stijl. Wel allemaal van kralen endergelijke. Ook die bloemoorbellen heb ik een hele tijd gemaakt. Ik heb er nu nog een aantal over maar ik vind ze zelf niet zo leuk meer. Ik ben nu bezig met oorbellen met veertjes die zijn ook echt super leuk! Ik zal voor je duimen dat je 2 mooie streepjes hebt eind van de week! Ben wel benieuwd of we dan nog steeds zoveel kletsen lijkt me wel leuk. Gezellig is dat he als de kleintjes zo vrolijk zijn, mijn manneke kan er ook wat van, hij huilt alleen als hij een vuile broek heb en verder hoor je hem nooit huilen. Daar hebben we het dus wel mee getroffen. En hij houd ook altijd van knuffelen het is een echte kroelbeer. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Gelukkig maar dat je man het ook kan vinden met jouw ouders, is toch ook wel belangrijk vind ik en maakt het allemaal een stuk prettiger. Als dat niet goed verloopt dan loopt het vaak ook niet lekker in je relatie.. Echt gaaf joh dat je zulke dingen maakt! Ik hoop voor je dat je lekker veel gaat verkopen zaterdag en heel veel reacties gaat krijgen. Maar het is juist leuk dat je niet echt een stijl hebt, maar van alles en nog wat maakt. Voor ieder wat wils dus ik draag eigenlijk altijd wel van die bloemoorbellen, vind ze echt super leuk hihi Wat mij betreft blijven we lekker kletsen hoor ook na onze testen, het liefst dan ook over onze evnetuele zwangerschappen hihi zou wel heel leuk wezen! Uit welke provincie kom je als ik vragen mag? Jaa erg leuk als ze zo vrolijk zijn en dan die lachjes die ze dan maken, geweldig. Kan daar wel uren naar luisteren en naar kijken. Een kindje is zo bijzonder, elke beweging die ze maken.. Groetjes
Het zou leuk zijn als we over onze zwangerschappen kunnen gaan praten en hoe deze verlopen. Hoop echt dat we beide een positief resultaat hebben, onze reacties komen overeen dus we lijken in veel opzichten wel op elkaar. Heerlijk die lachgeluiden van die kleintjes die zijn nog zo zorgeloos. Ik kan ook de hele dag met hem bezig zijn. En kan genieten van elke seconde dat hij is geboren. Ik kom uit west brabant. En jij? Ik ga even gtst kijken, en morgen weer een dagje werken en dan 's avonds weer van de kleine man genieten de paar uurtjes dat hij wakker is. Want hij gaat altijd om 19.00 naar bed en slaapt dan ook meteen tot de volgende ochtend 6.30-7.00. Tot morgen, fijne avond nog. Groetjes Sabrina
Jaa dat hoop ik ook, vind het nu wel erg spannend hoor hihi Jaa ze kunnen echt lachen om de kleinste dingen, om de kleinste geluidjes haha en ze kunnen zelf ook erg veel lawaai maken in de box enzo.. heerlijk om ze te zien rollebollen. Oooh dat is dan tot nu toe een groot verschil tussen ons, ik kom namelijk uit Flevoland. Morgen weer werken dus.. Dan gaat jouw kleine man al op tijd naar bed zeg, dat lukt hier nog niet. Mijn dochtertje krijgt om 20.00uur de laatste fles en gaat rond 21.30 uur naar bed en slaapt dan door tot 09.00uur in de ochtend Dus heb niks te klagen hoor. Nou werkse morgen en ik spreek je snel weer. Groetjes
Hee Renske, Nog even een berichtje van mij als afsluiting van de avond Toch een groot verschil tussen ons Mijn kleine man is dan ook ech harstikke moe om 19.00 en wilt dan zelf ook zijn laatste fles en naar bed. Dit gaat heel goed. En dan gaat mijn man smorgens het flesje warm maken om 6.30 ongeveer en dan ga ik de kleine man verschonen en gaan we gezellig met zijn drieen in ons bed het flesje geven. Daarna gaat de kleine man weer terug in zijn ledikantje en slaapt dan nog een paar uurtjes door tot ongeveer 8.30 - 9.00 en rond die tijd begint hij te spelen in zijn ledikantje. Dan neem ik hem mee naar beneden zodat hij in de box kan spelen. Om 9.30 krijgt hij dan zijn volgende fles en hij gaat daarna meestal een half uurtje slapen en daarna spelen en dan om 11.30 fruit en weer half uurtje slapen en dan spelen. En om 13.00 krijgt hij zijn middag fles en slaapt dan door tot 16.00 en soms 17.00. Om 17.00 krijgt hij warm eten en daarna gaan we nog even met hem spelen of wandelen en om 19.00 zijn laatste fles en dan is de dag weer om. Mijn zoontje doet veel hazeslaapjes overdag en kan er dan weer vrolijk tegen aan. Morgen even een dagje werken maar dan kom mijn moeder oppassen, En dan donderdag weer lekker vrij. Mag ik vragen of je een zware bevalling heb gehad? Spreek je snel weer. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Nu reageer ik weer even hier hihi Mooi schema heeft je kleine man hoor!! En ik merk aan de manier waarop je praat dat jullie een heel lief, en gezellig gezinnetje zijn die harstikke gek zijn op dat kleine mannetje Geweldig om te lezen! 's ochtends moet mijn man al vroeg de deur uit dus dan slaapt de kleine meid nog. Haar schema is als volgt: 08.30 uur: Verschonen en even lekker wakker worden 09.00 uur: Pap uit een bordje 10.00 uur: Naar bed en lekker slapen 13.00 uur: Flesvoeding 13.30 uur: Verschonen en even lekker spelen in de box 14.00 uur: Fruithap (mevrouw weigert dit in de ochtend, dan wil ze gewoon lekker slapen haha, naja dan maar in de middag ) 14.30 uur: Naar bed en lekker slapen 17.00 uur: Flesvoeding 17.30 uur: Lekker spelen in de box 18.00 uur: Mevrouw wil dan alweer groente 19.00 uur: Slapen 20.00 uur: Laatste voeding 21.00 uur: Verschonen en even lekker spelen in de box 21.30 uur: Naar bed. Best wel een druk schema haha. Maar mijn dochtertje wil hoe dan ook die fles van 17.00 uur ook nog en kort daarop wil ze groentehap. Nu eet ze nog niet zo'n grote pot op, met zo'n grote pot doet ze 2 dagen. Hoe doe jij dat precies? Overigens vind ze het nu helemaal geweldig om op een soepstengel te knabbelen hihi Mijn bevalling viel eigenlijk heel erg mee. Het begon om kwart over 4 in de nacht en het was de eerste echte dag dat we sneeuw kregen in Nederland! Uiteindelijk is ze om 17.54 uur geboren maar de weeen en zo vond ik erg mee vallen en ben ook gewoon thuis bevallen Kijk er dus erg positief op terug. En jij? Was het voor jouw zwaar en ben je ook thuis bevallen? Ik heb dus eigenlijk helemaal geen gevoel meer van zwanger zijn, bizar he. Ben alleen ontzettend moe en heb de hele dag door hoofdpijn... Ik kijk het nog maar even aan en zoals jij zei: geen bloed geeft ons moed hihi dat houd ik dan maar in me achterhoofd Groetjes
Hee Renske, Van mij ook weer een berichtje hier! Haha Mooi schema he, dat heeft hij helemaal zelf samengesteld en hij geeft zelf altijd dezelfde tijden aan. Het is echt heerlijk om zo'n knus gezinnetje te zijn en een tweede kleine erbij is ook meer dan welkom. Ik heb steed meer het gevoel zwanger te zijn, ik ben echt misselijk met vlagen en ontzettend moe en dan niet kunnen slapen. Mijn bevalling viel echt reuze mee: 18-12-2010 om 1.14 onze zoon Alex geboren. Hij was 52 cm en weegde 3440 gram. Mijn vliezen braken smorgens 17-12-2011 om 6.30 bij het opstaan ik was net naar de toilet geweest en werd een half uurtje later wakker van een nat bed, ik dacht echt oeps ik heb in bed geplast ik sprong uit bed en mijn man stond inmiddels ook naast bed en toen echt een plons wist niet dat het zoveel kon zijn. Mij nman is toen toch gaan werken want ik kreeg geen weeen. Toch de verloskundige gebeld om te melden dat mijn vliezen gebroken waren en die zij als het helder is is er niks aan de hand. Om 12.00 kwam ze langs maar er was nog helemaal niks aan de hand bij mij, ik verloor regelmatig vruchtwater maar dit was alles. Om 17.00 kwam de verloskundige nog een keer maar nog steeds hetzelfde. Om 22.00 is de verloskundige terug langsgeweest en heeft ze gekeken hoeveel ontsluiting ik had dit was maar 1 cm ontsluiting balen want ik dacht al verder te zijn. omdat mijn vliezen gebroken waren moest de verloskunige een afspraak maken in het ziekenhuis en als ik niet zou bevallen dan zou ik 18-12-2011 om 7.30 in het ziekenhuis ingeleid worden (ik wilde absoluut niet naar het ziekenhuis en was behoorlijk teleurgesteld dat dit waaarschijnlijk toch moest.). De verloskundige was net weg toen de weeen zeer regelmatig kwamen en in pijnlijkheid toenamen. Ik wilde de verloskundige niet bellen want dacht dat het niet door zou zetten en dat ik het me verbeelden. Ik wilde toch proberen te slapen maar dit lukte niet continu ben ik in en uit bed gegaan om de weeen op te vangen. Liggen lukte niet ,zitten niet, lopen niet. Auw auw. Continu had ik drang om ontlasting te krijgen en er kwam ook steeds diarree. Om 0.59 kon ik de weeen niet meer houden en had ik erge persdrang. Ik dacht dat dit niet zou kunnen omdat ik om 22.00 nog maar 1 cm had en nu verwachte ik 3 cm te hebben. De persdrang kon ik niet tegenhouden en ben toch onbewust meegaan persen. Mijn man heeft om 0.59 de verloskundige gebeld en die liet mijn man niet uitpraten want op de achtergrond hoorze ze mij al gillen en wist ze al hoever het was. Om 1.07 was de verloskundige er al. Maar ik bleef op de grond achter bed zitten en maar vol houden dat er iets uitstak. Mijn man en verloskundige zeiden beide dat dat niet kon en dat ik op bed moest gaan liggen. Ik ben streng toegesproken door de verloskundige en ben uiteindelijk met pijn en moeite op bed gaan liggen. De verloskundige deed mijn broek uit en ik had gelijk de haren van onze zoon waren al goed zichtbaar en zijn halve hoofdje stak er al uit. (arm manneke). Ow je hebt gelijk zei de verloskundige en je ga nu luisteren je gaat niet persen. Maar ik was zo eigenwijs en ik heb in een pers het gehele lichaam van onze zoon naar buiten geperst. Om 1.14 is hij geboren. En om 1.22 kwam de placenta vanzelf los. Dus ik vind dat ik niet mag klaagen. Ik moet wel zeggen het is elke wee waard, En als ik bij de tweede weer in een weeenstorm zou terecht komen zou ik het niet erg vinden. Na de bevalling ben was ik alle pijn alweer vergeten. Ook heb ik maar 4 hechtingen gekregen want was wel wat ingescheurd omdat ik toch deed persen. Maar als dat nou het enige is De kraamzorg was nog geen eens aanwezig en de verloskundige had geen materialen bij want die stonden nog buiten in de auto dus ze stond echt versteld met haar toucheer handschoen aan Mijn man en de verloskundige waren helemaal verbaasd en ik deed net of het iets is wat ik dagelijks doe zo rustig was ik erover. De verloskundige zei ook ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo snel is bevallen van de eerste, dit wordt wat bij de tweede! Ik moet wel zeggen ik ben nooit bang geweest om te bevallen, ik heb me altijd voorgehouden dat het pijn zou gaan doen maar wat je ervoor terug krijgt is zo iets moois. Ik ga nog even tv kijken en dan spreek ik je morgen weer. Fijne avond! Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Bij jouw is de bevalling echt heel snel gegaan dan :O:O Eigenlijk van 1cm ontsluiting om 22.00uur tot volledige ontsluiting en geboorte van je zoontje om 01.14 uur! Echt heel snel en ze zeggen idd dat het bij een tweede nog sneller gaat :O Wel fijn dat je toch thuis hebt kunnen blijven en niet naar het ziekenhuis hoefde. En wat moet dat onwerkelijk zijn geweest dat je je kindje al voelde uitsteken!!:O Nou, nu kan ik niet achterblijven met mijn bevallingsverhaal Mijn dochtertje is op 02 december geboren om 17.54 uur. Het begon op 2 december om 04.15 uur in de ochtend, toen begonnen de weeen. Mijn man staat altijd 05.30 uur op, dus ik dacht: ach het zal wel maar toen hield ik de klok in de gaten met de weeen. Toen de wekker ging voor me man, zei ik: doe je werkkleren maar gewoon aan, zometeen is het vals alarm. De weeen kwamen steeds korter op elkaar en zei om 07.00uur: dit wordt geen werken voor je vandaag haha Om 07.30 uur kwamen de weeen al om de 5 minuten maar kon ze goed opvangen. Om 08.00uur de verloskundige gebeld en die kwam langs, en sneeuwen dat het die dag deed :O:O Ik had toen 3 cm ontsluiting dus ze ging weer weg. Ondertussen lekker tv gekeken enzo en om 11.00uur kwam ze weer, geen verdere vorderingen dus brak ze me vliezen. Om 13.00uur werd het wat pijnlijker en kwam ze weer en is toen eigenlijk de hele middag bij me gebleven.. ze lag lekker bij mij op bed Oprah te kijken terwijl ik en man rustig de weeen wegzuchtten. Heel relax was het allemaal Om 14.00uur had ik nog maar 6 cm. Om 16.00 uur had ik 8 cm maar kreeg enorme persdrang. Douchen hielp niet meer. Nou om 16.30uur kwam de kraamverzorgster er ook bij. Maar de ontsluiting vorderde maar niet. Bleef steken op de 8 a 9 cm. Dus om 17.00 uur mocht ik rustig mee gaan persen, maar het lukte niet! Ik deed zo mn best :O Om 17.30 uur zeiden ze: als het binnen nu en een halfuur niet geboren is, moet je naar het ziekenhuis maar dan mag je man zelf niet rijden met dit noodweer dus dan moet er een ambulance komen etc. ik dacht: NEEEEEEEEEEE Dit gaat mij niet gebeuren. Uiteindelijk is ze toch geboren om 17.54 uur en om 18.06 uur de placenta. Wat bleek, me dochtertje had nog een vliesje voor haar hoofdje zitten, die niet goed is doorgeprikt dus in feite waren me vliezen niet volledig gebroken :O Dus vandaar dat het niet vorderde Al met al was de sfeer heel relax, kon ik de weeen goed opvangen en de verloskundige zei ook: Jeetje meid, wat bleef jij rustig. Echt respect voor je Trouwens, Ik heb vanmorgen stiekem een testje gedaan en deze was wederom negatief. Dus ik ben echt niet zwanger Wel erg jammer maar heb al met mijn man besproken dat we echt voor een tweede willen gaan en dus gaan we flink aan de klus. Maar je hebt toch wel gewoon een eisprong na de bevalling en na de borstvoeding? Dit was mijn verhaal Groetjes
Echt, dat is balen dat de test negatief was Ik had gehoopt dat we beide zwanger zouden zijn en we hadden toch samen er een goed gevoel bij. Wat ga je nu doen naar de huisarts om te vragen waarom je niet ongesteld wordt of niet? Ik heb weleens gehoord dat je eisprong uit kan blijven tijdens de borstvoeding maar dit is niet bij iedereen het geval. Ik weet dus ook niet of dat je op korte termijn een eisprong heb. Sorry. Het lijkt me wel een relaxte verloskundige die je hebt gehad, samen op bed tv kijken De verloskundige was bij ons maar net 5 minuten in huis, dus we hebben weinig tv gekeken Bij ons lag er echt een flink pak sneeuw op de dag dat ik ging bevallen en het was ontzettend koud en ik wilde steeds onder de dekens maar dat mocht niet van de verloskundige want ze moest nog hechten Dat vond ik nog het ergste van de hele bevalling die hechtingen. Ik hoop wel dat je snel zekerheid heb waarom je ongi uitblijft, en ik hoop dat jij en je man snel een positieve test in handen zullen hebben. Ik probeer nog even te wachten met testen tot maandag of dinsdag volgende week, maar ik vind dit zo ontzettend moeilijk. Ik denk dat ik maandag ga testen want dan kan ik maandag nog contact op nemen met de huisarts met wat het resultaat van de test was en mocht deze negatief zijn dan kan ik direct bloedlaten prikken zodat ik misschien woensdag al het resultaat heeft. Mijn gevoel zegt nog steeds zwanger en de symptomen ook, ik ben nu wel erg benieuwd hoor. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Jaa naja de test is dan wel negatief maarja het kan nog altijd ale kanten op. Zolang ik geen ongie heb, is nog alles mogelijk. Ondertussen klussen mijn man en ik gewoon door en dan hoop ik snel weer zwanger te zijn Kijk er nu zo enorm naar uit. Ik dacht eerst dat de test licht positief was, maar het was een schaduwstreepje want precies achter de test lijn liep een aantal lijntje maar dit betekende dus niks helaas. Nou, dan moet jij maar een positieve test en/of bloeduitslag krijgen haha een van ons moet wel zwanger zijn toch en als dat zo is, dan hoop ik dat ik snel mag volgen Ik denk niet dat het zin heeft om naar de huisarts te gaan aangezien er vrouwen zijn die pas na 10 maanden ongesteld worden. Het is per vrouw verschillend en in de tussentijd klus ik gewoon door, in de hoop dat ik gewoon helemaal niet ongesteld wordt maar zwanger wordt Zit soms wel te denken aan ovuluatietesten om te kijken of ik al wel daadwerkelijk een eisprong heb.. Haha jaa bij jouw was er weinig tijd om tv te kijken haha Jaa wat dat betreft zijn we wel in een mooie periode bevallen, lekker met sneeuw enzo terwijl je lekker binnen bent in bed Jaa hechten is nooit fijn he. Ik had 2 hele kleine hechtingen, maar dat kwam omdat ik moest persen en toen was me dochter er bijna en toen zat haar arm in de weg ! Dus ik moest toen ineens niet persen maar zuchten anders was ik flink gescheurd. Gelukkig niet gebeurd Had jij nog veel last van na weeen? Omdat je een vrij korte bevalling hebt gehad? Hier had ik helemaal geen last van na weeen Ik ben ook super benieuwd naar jouw test resultaat. Als je zo sterk het gevoel hebt zwanger te zijn, dan kan het haast niet anders toch Ik denk dat het voor mij nog even wachten word helaas Maar hoop toch echt snel zwanger te zijn, wil het zooooo graag. Groetjes
Beste Renske, Ik begrijp je gevoel dat je graag zwanger wilt worden, maar net wat je zegt het kan nog alle kanten op. Probeer gewoon samen met je man en dochterje een leuke tijd tegemoet te gaan en zie wel hoe het gaat lopen, het is moeilijk dat begrijp ik. Maar ze zeggen ook als je er teveel mee bezig bent dan lukt het ook niet makkelijk. Vervelend is dat dat je een lijntje dacht te zien maar dat het dan een schaduw is, dat heb ik ook een aantal keer mee gemaakt bij mijn zoontje. Ik heb zelf geen ervaringen met ovulatie testen omdat ik altijd zeer onregelmatig mijn ongi kreeg n dus niet goed wist wanneer ik dan moest beginnen met testen. Je kan het altijd proberen natuurlijk dan weet je wel dat je een eisprong heb, en hoe lang je cyclus ongeveer duurt. Spreek je snel weer. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Jaa idd zo denken we ook hoor dat we wel zien hoe het gaat lopen. Ons dochtertje is ons dierbaar en daar hebben we geweldige tijden mee, en mocht ik zwanger raken dan is dat ten alle tijden welkom We zien het allemaal wel, het gaat niet ons leven bepalen zeg maar Jaa nouja niet zo zeer een schaduw, maar als ik hem op tafel leg zie ik niks, houd ik hem in het licht dan zie een duidelijke streep maar deze is niet roze zeg maar Maar ik beschouw hem gewoon als negatief hoor. Ik ga ook niet beginnen me ovu testen want dan ga je er teveel mee bezig zijn en dan ga je vrijen wanneer het moe en dat willen we niet. We willen vrijen wanneer we zin hebben en niet omdat het moet Spreek je snel!
Hee Renske, Hoe gaat het vandaag met jou? Met mij goed hoor! Nog een paar dagen en dan heb ik zekerheid. Gelukkig dat je geniet van je meid, dat kan ik ook horen uit je berichten dat je dat doet. En misschien als je er niet teveel mee bezig ben dat het volgende maand zomaar raak kan zijn. Wij waren ook helemaal niet bezig zijn met zwanger worden, maar we hebben wel bewust gekozen om onveilig te vrijen omdat we graag een tweede wilde kort op ons zoontje. Ik hoop wel dat het raak is bij mij. Maar alle symptomen wijzen er op uit dat het raak is. Ik ga wachten tot maandag en dan maar eens een testje wagen. Groetjes Sabrina
Meiden geniet eerst eens even lekker van je kleine kroost, @Flix blijft dus spannend ben benieuwd. @Renske, als ik je verhaal zo lees lijkt het alsof je al jaren bezig bent met zwanger worden voor de eerste......je lichaam heeft even tijd nodig om te herstellen van de bevalling en zo te zien niet de makkelijkste, ik werd bij mijn eerste pas na 8 mn ongi. Geen ongi geen eisprong. Geef het de tijd, je kan naar de huisarts gaan maar die doen echt helemaal niks, pas als je ongi een jaar uitblijft dan zullen ze wat doen, dit komt echt doordat je lichaam nog niet hormonaal in evenwicht is (en naar mijn mening dus niet klaar is voor een volgende zwangerschap) Succes.
Heey Sabrina, Jaa het gaat goedd! Net even lekker geshopt met me kleine meid, was erg gezellig hihi Ooohh spannend voor jouw! Me duimen draaien rond hoor voor je Ben zo benieuwd. Jaa wij hebben er ook bewust voor gekozen, precies hetzelfde eigenlijk als bij jouw Ach we zien het allemaal wel toch Ben nu ook al zo gelukkig Heb je nu weekend of niet? Nog leuke plannen? @Goofychick, Nou sorry hoor maar ik vind je reactie een beetje over de top. Ik doe helemaal niet alsof ik jaren bezig ben! Ik ben hartstikke blij met me dochter maar onbewust zijn we toch met een tweede bezig. Nu had ik wat symptomen net als Sabrina en zijn we daarover gaan praten. Een test gedaan voor de zekerheid en deze was negatief. Jammer, maar niet het einde van de wereld:S het is welkom maar het komt zodra de tijd daar rijp voor is. En mijn bevalling viel reuze mee, dus snap niet waar je over oordeelt. Bovendien, als je mijn berichtjes had gelezen (goed had gelezen) had je ook kunnen lezen dat ik helemaal niet naar de huisarts ga, omdat het naar mijn mening nog geen zin heeft. Dus ik weet niet waarom je mij zo aanvalt, zo zie ik het tenminste maar laat mij gewoon lekker mijn eigen ding doen. Ik bepaal tenslotte zelf wanneer ik er klaar voor ben, en dat doet mijn lijf ook heus wel hoor. Klaar. Geen woord meer hierover Groetjes