Hee Renske, Een paar dagen niet online geweest omdat ik behoorlijk ziek was, keelpijn/hoofdpijn/verstopte neus en gewoon een flinke griep. Hier gaat het nog steeds hetzelfde morgen een testje wagen ben erg benieuwd en anders zou de dokter bloed laten prikken op hcg dus volgende week heb ik zoiezo zekerheid. Mijn gevoel zegt nog steeds zwanger. Hoe is het verder met jou? Is je ongie in de tussentijd nog doorgebroken? Spreek je snel weer. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina! Och jeetje wat naar zeg dat je ziek bent geweest Gaat het nu weer wat beter met je? Heb je een beetje goed kunnen uitrusten in het weekend, want je had toch ook een markt? :O Is dat allemaal wel doorgegaan? Ben erg benieuwd naar je test van vandaag of heb je hem nog niet gedaan? Ben wel benieuwd of ie nu wel reageert al je zwanger bent.. me duimen draaien flink hoor Hier gaat het goed. Heerlijk weekendje achter de rug, druk bezig geweest in de tuin en met de kleine meid. Nog eventjes en dan is het vakantie (nog 3 weken hoor haha ) nee, me ongie is er nog steeds niet. Ach, we wachten wel af en we zien het allemaal vanzelf wel gebeuren toch? Groetjes, Renske
Hee Renske, Ik heb de martk gewoon doorlaten gaan, ik zat zaterdag met 2 fleece vesten aan te zweten en het dan nog koud hebben. Zondag was het beter weer en voelde ik me al stukken beter. Het was een erg gezellige markt. Vanmorgen getest en wederom nega maar dit was bij mijn zoon ook het geval dus het betekend nog niks. Inmiddels al wel een week overtijd als ik uitga van mijn langste cyclus van voor de bevalling. Ik kan om half 12 de dokter bellen om een bloedtest aan te vrgaen en dan kan ik deze vanmiddag gelijk laten doen en dan hoop ik vandaag of morgen de uitslag te hebben ben benieuwd. Zo schattig mijn kleine man doet mij na, als ik ga hoesten doet hij het ook Kleine acteur. Zaterdag op zondagnacht heeft hij voor het eerst bij mijn ouders gelogeerd, wat was dat stil in huis Maar het is helemaal goed gekomen en mijn ouders hebben er heerlijk van genoten zo'n weekendje met het klein kind. Spreek je snel weer. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Nou dan was je flink ziek jaa! Wel knap van je dat je dan toch naar de markt bent geweest. Heb je een beetje goed verkocht? Mooi dat het gezellig was. En gelukkig gaat het nu weer beter met je Hmm wel jammer van die test maar niks is nog besloten. Je hebt het met je zoontje ook zo gehad dus hoef je er niet raar van op te kijken dat dit nu weer het geval is. Alleen wel jammer dat je er nooit middels een test achter kan komen of je zwanger bent, maarja dan hebben we de huisarts nog he haha Hopelijk krijg je vandaag of morgen de uitslag ervan! Haha wat lief dat je zoontje je na doet Kleine ondeugd. Mijn meisje heeft er nu een handje van als ik bijvoorbeeld zeg: nee, dat mag niet (wat ze nog helemaal niet begrijpt en dat is logisch) om dan kei hard te gaan lachen haha Hoezo ondeugend? Ooh hoe voelde het voor jouw om je kindje te laten logeren? En wat goed van hem dat ie het goed heeft gedaan bij opa en oma! Mag je trots op wezen. Ik durf dat nog niet, stom he. Mijn kindje ergens te brengen en vervolgens samen weg te gaan. Mijn man en ik hebben daar allebei heel erg moeite mee. Laatst was ik ergens eten en moesten we chinees halen en de kleine meid lag te slapen. dus gingen wij samen chinees halen en de kleine meid bleef daar. goh hey, we zaten de hele tijd: zal ze nog slapen, zal het goed met haar gaan.. Maarja je moet ergens beginnen he Ik ga zo even lekker in de tuin bezig, tis heerlijk weer en de kleine meid slaapt dus even van het zonnetje genieten. Ik ga je volgen hoor via dit forum hihi Groetjes
Het weer is vandaag stukken minder het is hier de hele ochtend al aan het rommelen. Dan maar lekker binnen spelen met de kleine man. Hij wilt steeds kruipen maar hij gaat alleen in zijn achteruit. Zijn billen krijgt hij wel steeds meer omhoog Ik was echt goed ziek maar het was een goede verkoop dus ik ben blij dat ik toch gegaan ben. Gister bloed laten prikken en dan kan ik straks tussen 11.30 en 12.00 bellen misschien dat ze dan de uitslag hebben en anders hebben ze deze zoiezo morgen. Ik vind het echt spannend. Ik ga even een lekker bakje thee zetten, en ik hou je op de hoogte. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Leuk he als ze zo lekker ondernemend zijn die kleintjes. Ze zijn ook zo lekker beweeglijk Mijn dochtertje zetten het gisteren op het gieren joh toen mijn man een knuffeltje liet vallen.. echt wat hebben we gelachen! Jaa het weer is stukken minder hoor gisteren was het erg warm maar wel lekker en nu is het bijna tegen het bewolkt zijn aan.. wel jammer hopelijk blijven die buien nog even weg! Ben erg nieuwsgierig of ze de uitslag vandaag al hebben voor je.. Ik ga nog even van het zonnetje genieten nu het nog kan hihi Groetjes
Nou dames nog steeds spannend dus. Volg jullie nog steeds. Hoop toch zo dat het vandaag of morgen duidelijk is voor jullie.
Net contact gehad met de huisarts en de test bleek negatief te zijn :x terwijl ik toch duidelijk de zwangerschapssymptomen voel. Ik vind het zo vreemd en niet normaal dat je menstruatie 6,5 maand uitblijf. De arts ging contact opnemen met de gynacoloog hoe lang je mensturatie uitblijft na het geven van borstvoeding omdat ik al 2,5 maand gestopt ben. Ik baal hier zo van, want mijn gevoel zij zo sterk dat ik zwanger was. Ik ga lekker spellen met de kleine man en even mijn gedachten op iets anders zetten. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Heee getsie Ik had het zo gehoopt he Helemaal omdat je zo sterk het gevoel had... Word je nog teruggebeld door je arts als hij/zij weet hoellang je menstruatie uitblijft na het geven van borstvoeding? Ik vind het allemaal erg raar ja Meis, zet inderdaad even je gedachten ergens anders op! En hou me op de hoogte als je toch wat meer weet Nou, we hebben het niet mee zitten he allebei.. Zo sterk het gevoel weer zwanger te zijn en dan zijn we het allebei niet. Bah. Nou de eerst volgende rond is voor ons, deal? Ik spreek je meis als je er weer even aan toe bent. Groetjes Oja, Roos.. Leuk dat je ons blijft volgen!
Hee Renske, Vanmiddag lekker geshopt met de kleine man. Het is zeker balen, maar ik weet nu wel waar ik aan toe ben, ik en mijn man gaan heerlijk genieten met zijn drieen en we zien wel hoe het loopt. Maak me er niet teveel zorgen over. Zou mooi zijn als we volgende maand allebei posi test hebben We zien wel hoe het gaat. Ik ben benieuwd of ik vanavond een beetje kan slapen het is zo benauwd boven, ondanks het raam dat de gehele dag heb open gestaan. Groetjes Sabrina
tja er is gewoon niks over te zeggen. Vergeet niet dat je na je 9 maanden zwangerschap ook nog 9 maanden moet ontzwangeren, je hele lichaam moet nog herstellen. Je hormonen zijn ook nog niet op orde dit houdt ook verband met de borstvoeding. Kortom, zo een steek kan vanalles betekenen. Je kan zwanger zijn, je ongesteldheid kan weer op gang komen, maar ook gewoon je eierstokken of baarmoeder die reageren. Ik zou gewoon eens testen en als deze negatief is en je over een aantal weken nog niet ongesteld bent geweest, nog eens testen. Het kan best lang duren na een zwangerschap en bevalling voordat alles op gang is. Denk er ook aan dat een zwangerschap behoorlijk zwaar kan zijn als je nog niet helemaal ontzwangerd bent. het wordt niet voor niks door gynecologen aangeraden om eerst 9 maanden te ontzwangeren, je lichaam moet herstellen.
Heey Sabrina, Jaa ach gelukkig denken we er allebei zo over van: ach we zien het wel en dat is ook het beste toch We hebben beide al zoiets moois op de wereld gebracht waar we ontzettend van genieten, de tijd zal het wel leren denk ik. Wij zijn er klaar voor en het zal wel gebeuren als ons lijf er ook klaar voor is Phoee was het bij jouw ook zo benauwd op de slaapkamer?? Bij ons ook en ik had ook de hele dag de deuren en ramen open gehad. Bah, kon moeilijk in slaap komen! Hoe was het weer gisteravond bij jullie? Bij ons viel het wel mee, het was vooral veel geflitst en aangezien mijn kleine meid nog op was.. die vond het allemaal maar al te mooi die flitsen. Elke keer als er een flits kwam zat ze op mijn schoot te jumpen haha Ach beter zo, dan anders Ik spreek je snel! Groetjes
Hee Renske, Ja heel benauwd en bij de kleine man was het ook 30 graden op zijn kamer. Hij heeft lekker in zijn luier in een slaapzakje geslapen. Hij kan niet zonder slaapzak want hij draait alle kanten op in bed, maar vanmorgen lag hij ook omgedraaid op zijn buik in bed ondanks zijn slaapzak dus even kijken hoe we dit op kunnen lossen. Vanaf wanneer kreeg jou kleine meid eigenlijk een soepstengel om op te sabbelen, want in het boekje van het consultatiebureau staat dat ze vanaf 6 maanden soms een korstje brood mogen om te sabbelen. Ik en mijn man vinden het wel jammer, maar we hebben wel zoiets we zien wel wanneer het komen zal. Ik maak me er niet al te druk over. En mijn kleine man is alles en ben blij dat ik al zo'n mooi wondertje heb mogen ontvangen. Hoe is het verder met jou? Met mij niet al te best, ik blijf heel erge hoofdpijn houden en kan bijna niet bukken want dan komt er veel druk in mijn hoofd te staan. Ook ben ik nog hartstikke verkouden. En ik blijf allemaal duizelig en hartkloppingen houden. Ik ga denk toch vanmiddag navragen bij de huisarts of mijn bloeddruk we goed is en of ik geen voorhoofholteontstekking heb. Vrijdag zaterdag en zondag moet ik werken maar als ik me zo voel dan gaat dat echt niet. Morgen voor controle naar het consultatieburea ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Spreek je snel weer. Groetjes Sabrina
Heey sabrina, Erg he die hitte, vond het zo sneu voor der dat het zo warm was. Jaa jouw kleine man lijkt ook al zo op mijn kleine meid, kan ook niet zonder slaapzakje slapen en gaat ook alle kanten op in bed en ik tref haar negen van de tien keer aan op haar buik, achterstevoren in bed haha Gisteren had ze het zo warm, terwijl ze niks aan had! Ze lag bij mij te drinken en het zweet stond op haar hoofdje. Sinds vorige week hebben we de flesvoeding van 17.00uur laten vervallen en krijgt ze dan een fles diksap zodat ze de groentehap van 18.00uur helemaal op eet Ben z0o trots op haar Wij geven haar af en toe een soepstengel. Als ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen met haar, dan geef ik haar een soepstengel zodat ze lekker wat te doen heeft. Ze vind het heerlijk. Af en toe geef ik haar ook een korstje brood, maar lang niet elke dag nog. Ze vind het heerlijk om ergens op te knabbelen en je moet er natuurlijk altijd bij blijven, dan is er naar mijn mening niks aan de hand Toen ik je verhaal las over hoofdpijn, verkouden enzo dacht ik meteen aan een voorhoofdholteontsteking.. ook omdat je aangeeft dat er een druk op je hoofd staat als je bukt. Typisch een teken van een voorhoofdholteontsteking... Doe maar rustig aan dan en als het werken niet gaat, dan gaat het niet eerst maar eens aan jezelf denken. Spannend altijd he als je weer naar het cb moet voor controle Ik vind dat altijd wel leuk, helemaal als ze zeggen dat het goed gaat enzo Hoe doet je kleine man het daar? Of vind ie het niet zo erg? ik moet volgende week weer erheen. Moest eigenlijk vorige week donderdag maar toen werden er wat meubels bezorgd dus kon ik de gok niet nemen dat ik op tijd weer terug was. Dus had de afspraak maar verzet, er zijn toch niet echt dingen waar ik mee zit gelukkig Ben jij al eens wezen zwemmen met je kleine man? In een zwembad ofzo? Groetjes
Ik ben ook bang dat het een voorhoofdholteontsteking is, ik neem voor de zekerheid toch maar even contact op met de huisarts en dan maar niet werken mijn gezondheid gaat voor. Ik maak me nooit zo druk om het consultatiebureau ik vind het altijd gezellig en kan goed met die dames opschieten. Mijn manneke geeft er ook echt helemaal niks om meestal zit hij er wat bij te kletsen op zijn manier en veel te lachen. De spuiten vallen ook wel mee. En naderhand heeft hij er nooit last van gelukkig. Ze zijn ook altijd tevreden bij het consultatiebureu hij groeit goed, en heeft een goed gewicht. Mijn manneke zweet ook ontzettend echt zielig. Maar hij is al een paar keer in het badje bij ons achter in de tuin geweest en vind dat heerlijk. Ook in het grote bad doen we hem al vanaf 2 weken en hij vind het helemaal gewelidig zit dan flink te speteren en te lachen en steeds de sproeier te pakken waardoor de hele badkamer nat is inclusief papa en mama. Haha wel grappig. Ik ben nog nooit naar het zwembad geweest wilde dat vandaag doen maar omdat ik zo ziek ben schiet dat niet op. Ik wil het wel op korte termijn gaan doen lijkt me erg leuk . Ik ga het ook maar eens proberen met een korstje brood dan kijken we hoe hij erop reageert. Wat goed dat ze de fles van 17.00 heb laten vallen, ik geef mijn zoonjte ook weleens diksap tussendoor. Dan neemt hij zomaar een paar slokjes maar dat maakt niet uit. Dit drikt hij dan uit een beker en dat gaat erg goed. Ben jij al weleens wisten zwemmen. Groetjes Sabrina
Als ik jouw was dan ging ik ook even de dokter bellen! Gewoon ook even je rust goed pakken en zoveel mogelijk binnen blijven.. Wat een fijn mannetje heb je toch he. Altijd zo lief als ik het zo hoor. Nee ik maak me ook nooit druk om het cb. Ik zeg altijd: luister naar je eigen gevoel. Je bent moeder en vaak zijn die moedergevoelens doorslaggevend voor wat je moet doen met je kindje Ach, ik vind het altijd wel leuk om me kindje daar even te showen hihi Ooohh wat leuk dat ie in bad gaat en dan de hele badkamer nat maakt, hahah kleine ondeugd is het zeg! lekker spetteren idd.. Wel lekker hoor dat je een bad hebt, die hebben wij niet Met dat korstje brood kan je idd gaan proberen, ze raden wel aan om met bruin brood te beginnen (geen volkoren hoor). Hoe lang en zwaar was je mannetje bij het vorige bezoek dan? Nee wij zijn ook nog nooit wezen zwemmen, wilde het wel gaan doen afgelopen weekend maar onze auto is stuk dus die krijgen we een deze dagen weer terug en dan willen we eens gaan zwemmen. We hebben al zo'n band waar ze in kan zitten, en ik heb vorige week een badpak en zwemluiers gekocht dus we kunnen zo een keertje gaan Jaa echt zielig als ze het zo warm hebben. Gisteren lag mijn dochtertje lekker in een romper in de box te spelen en dat vond ze allemaal wel lekker Diksap, daar is mijn dochter gek op! Ze drinkt dan en fles leeg van ongeveer 130 ml. Drinkt jouw mannetje diksap uit een beker? Wat goed zeg Groetjes
Daar ben ik weer het is dus een voorhoofdholteontsteking, ik zit nu aan de antibiotica en het is gelukkig al een beetje beter. Vrijdag en zaterdag ga ik zoiezo niet werken en zondag ga ik het 3 uurtjes proberen. Jammer is dat dat de auto kapot was, anders had je mooi kunnen gaan zwemmen. Maar in de vakantie heb je er alle tijd voor toch? Tenminste wij willen wel gaan zwemmen in de vakantie. We zijn vanmiddag bij het consultatiburea geweest en mijn zoontje weegt nu: 8780 gram en zit dus tegen de bovenste lijn van de curve aan maar ze zeiden dat dat niet erg was en dat het een gewoon stevig manneke was. Zijn lengte is precies op de gemidelde lijn en is nu 68 cm. Vorige keer woog hij: 6810 gram en was hij 63.3 dit was 18-04-2011 dus zeg maar dat hij bijna 2 kilo is aangekomen in 2 maanden tijd. Wel fijn dat hij zo goed groeit. Alex mag voortaan ook in een andere autostoel omdat de maxi cosi te klein wordt voor hem. En hij mag over 2 weken gaan proberen om brood te eten. Hij heeft sinds vandaag ook de fles van 10.00 laten vallen en drinkt tussendoor diksap uit een beker, hij doet dit helemaal zelf dus ik ben zo trots op hem dat hem dat zomaar lukt. Zijn nieuwe schema is nu zo: 7.00: Papfles en daarna nog even slapen tot ongeveer 9.30 10.00: Fruit heel potje 13.00: Papfles 17.00: Groente half potje 19.00: Pyamapapje en dan gaat hij slapen. Tussendoor drinkt hij dus diksap, ik vind dat hij het heel goed doet en het consultatiebureau was zeer tevreden. Hoe zwaar weegt jou meisje eigenlijk als ik vragen mag? Waarschijnlijk heeft mijn zoontje de waterpokken hij heeft allemaal rode kleine plekjes op zijn buik/zij/rug en net zag ik ze ook op zijn benen verschijnen. Het consultatiebureau zei dat het heerste maar dat ze twijfelde of het waterpokken waren of de vijfde of zesde ziekte ik moest het maar in de gaten houden en mocht ik het niet vertrouwen dan weer contact opnemen. Groetjes Sabrina
Dus toch een voorhoofdholteontsteking :O doe maar lekker rustig aan dan en goed uitzieken en pas weer gaan werken zodra je je goed voelt. Jaa in de vakantie hebben we er alle tijd voor hihi lekker een aantal weken vrij gaat heel gezellig worden, ben al aan het aftellen.. Jaa nou de auto is weer terug hoor hihi Zoooo je mannetje is dan echt goed gegroeid!! Goed hoor, krijgt ie in ieder geval voldoende voeding binnen en komt ie aan niks tekort hhaha Mooi schema heeft hij hoor En dan ook al in een grotere autostoel..wat gaat het allemaal hard he. En het is altijd fijn om te horen dat ze tevreden over je kindje zijn Complimenten zijn altijd welkom toch Had je he zeelf verwacht dat ie zo goed was gegroeid? Mijn meisje was sinds het laatste bezoekje, toen was er inloopspreekuur (dan kan je even wegen en meten) dat was 16 mei, toen was ze 68 cm en woog ze 6450 gram. En ik moet volgende week donderdag er weer heen dus dan weet ik hoe ze gegroeid is, ze voelt een stuk zwaarder aan ahah Hmm even in de gaten houden dan met die waterpokken, kan erg gaan jeuken he. Is zo sneu voor ze, maar een troost ze krijgen het toch maar 1x in hun hele leven Dus even goed in de gaten houden. Mijn kleine meisje is zo ondeugend de laatste tijd. Wel erg leuk hoor hihi Kijk je trouwens weleens het programma: Babyboom op nederland 1, op woensdagavond? Is een erg leerzaam programma en ook erg interessant Ik ga weer even met mijn man en kleine meid op de bank zitten.. Groetjes
Heey Sabrina, Heb je al een tijdje niet gesproken hier. Gaat alles wel goed met je? Hier nog geen ongie,dus we wachten het maar af he. Ik ga even lekker in de tuin zitten Groetjes
Hee Renske, Sorry voor de late reactie maar het is hier allemaal druk. Alles gaat nog steeds helemaal goed, nog geen ongie maar ik wacht gewoon rustig af. Ik ben druk bezig met alles regelen voor de vakantie het wordt of duitsland of frankrijk. Gaan jullie nog weg? De kleine man doet het ook enorm goed, en probeert steeds te kruipen, achteruit gaat goed en snel en vooruit gaat ook steeds beter hij zit dan op zijn knieeen en wiegt een paar keer heen en weer en neemt vervolgens een duik naar voren en is dan weer een aantal cm verder dan waar hij begin. Erg grappig om te zien. Ik ga hem nu lekker op bed leggen en zelf ook even naar bed, want ik heb nachtdienst gehad en kon vanmorgen niet in slaap komen. Gelukkig was afgelopen nacht mijn laatste nacht. Maar het viel niet tegen ondanks dat ik een jaar niet in de nacht heb gezeten. Ik kon mezelf beter wakker houden dan voor de bevalling. Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat. Spreek je snel! Groetjes Sabrina