Heey Sabrina, He, leuk dat ik wat hoor van je hihi en maakt niet uit hoor, geloof best dat je het harstikke druk hebt. Oohh dus jullie gaan nog lekker op vakantie? Met jouw ouders mee of gaan jullie zelf? Hahah wat goed van je kleine man dat ie al wat kruipt. Wat worden ze toch weer snel groot he Ooh dus je hebt weer nachtdiensten? Heb je daar zelf voor gekozen? Lijkt me erg pittig, zeker met een kleine man thuis. bevalt dit je beter dan overdag werken? En is dit tijdelijk? Nou, een troost je hebt ook bijna lekker vakantie he Hier gaat het allemaal goed hoor. Was met me dochter bij cb geweest vorige week.. en de vorige keer was ze 66 cm (stond in me vorige berichtje 68 maar dat klopte niet haha) en nu 68,5. En de vorige keer woog ze 6450 en nu 7200 gram. En dat binnen een maandje tijd dus das mooi Zelf zijn we ook erg klein maar fijn dus dan kan zij niet anders zijn Ook zit ze nu te bounchen op je schoot, dan zet ze zich met de voetjes af en gaat ze soort van staan en dansen tegelijk haha Wij hebben na deze week ook lekker vakantie en we gaan niet weg. We gaan gewoon leuke dagjes uit ervan maken Dus bij jouw ok nog geen ongie.. vreemd he. Maarja het zal er allemaal wel bij horen Nou ik ga weer lekker tv kijken Ik spreek je gauw Groetjes
Dan groeit jou kleine ook erg goed ! Fijn is dat. Dat bouncen daar is mijn manneke ook goed in en soms ook erg hardhandig. Dat kruipen is echt geweldig om te zien. We gaan met mijn schoonouders mee op vakantie naar duitsland of frankrijk en dan nog een paar dagen naar mijn ouders. Mijn moeder zei meteen ga nu maar niet naar duitsland want dan kom je zwanger terug, toevallig was dit met mijn manneke ook het geval toen waren we ook met mijn schoonouders naar duitsland en toen kwam ik ook zwanger terug ! Zou leuk zijn als dit weer het geval is. Nog geen ongi, maar ik wacht wel af ik zie wel hoe het loopt. Ik heb niet bewust gekozen voor nachten maar met mijn werk kom je er moeilijk onderuit. Dus ik heb 2 of 3 nachten per maand dus dat is wel te overzien. Het is wel pittig, maar gelukkig heeft mijn man al vakantie en kon die voor de kleine zorgen overdag zodat ik kon slapen. Nu ben ik er weer voor een maand vanaf Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Jaa de kleine meid groeit goed haha Oohh heerlijk zeg even op vakantie. Haha ga dan maar wel naar Duitsland, is voor jullie een vruchtbaar land schijnt Het zou wel heel toevallig wezen!! Gaan jullie erheen met een caravan? Aha okee wel 'lekker' dat het 'maar' 2 a 3 nachten in de maand zijn. Dat valt nog te overzien ja! Deed je dat ook toen je zwanger was? Ik zou me ogen niet open kunnen houden zeg.. Ooh je mannetje heeft al lekker vakantie? Jij na deze week toch? En dan had je ook iets van 3 weken vrij toch? Sorry, ben het even kwijt Gister had me dochtertje weer wat last van dr tandjes. Maar er komt niks door. Zo sneu, kijk als er dan ook 1 doorkomt oke. Maar nog niks. Helaas. Arme meid. Nou ik ga weer even verder hier.. Groetjes
Nee ik draaide geen nachten tijdens de zwangerschap. Ik vind het niet erg om ze te draaien maar het zijn niet mijn favorieten diensten, maar ik denk maar zo het hoort er nu eenmaal bij. Ik heb veel zin om op vakantie te gaan, ben er wel aan toe. Ik ga even naar de winkel want mijn man blijft dan toch bij de kleine, dat is wel fijn dat die al vakantie heeft en dat ik alleen vrijdag nog avonddienst heb want dan heb je nu ook al een aantal dagen vrij! Fijne dag verder. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Voor mij is volgens mij me ongie doorgebroken! Wilde je het toch even laten weten.. Gisteravond had ik wat roze afscheiding en vanmorgen had ik wat meer... Nu echt mega krampen in me buik, kan haast niet zitten joh :O Jeetjemina wat is dit heftig... Ene kant ben ik blij, want dan maak ik vanaf nu wel echt kans om zwanger te raken alleen de andere kant ben ik er niet blij mee als ik zoveel buikpijn ervoor terug krijg :O Bij jouw al wat meer bekend? Alvast een fijne vakantie, wanneer ga je weg? Groetjes
Hee Renske. Wat fijn dat het bij jou is doorgebroken. Dan weet je wel dat je weer een kans maakt en is er weer wat meer duidelijkheid. Ik ben 2 jaar niet ongesteld geweest en wat denk je de dag dat je vertrekt op vakantie wordt je het ! Dat zou je altijd zien wat een timing zeg. Aan de ene kant ben ik blij want dan weet ik dat ik door kan maar aan de andere kant had ik het toch fijner gevonden als het nog een weekje later kwam zodat ik nog kon gaan zwemmen op vakantie. Ach ja we zullen maar zeggen dat het nooit goed is!! Haha.. Succes gewenst de volgende ronde, en ik hoop dat het voor ons beide raak zou zijn. Groetjes Sabrina
Heey Sabrina, Jaa hebben we nu dan eindelijk duidelijkheid! En weten we dat ons lichaam werkt zoals het hoort te zijn en kunnen we nu toch echt verder om het zo te zeggen Fijn idee he. Oww wat een timing zeg bij jouw.. das wel enorm balen maja het is even niet anders :O Die van mij is nu eigenlijk afgelopen. Eerste 2 dagen waren erg heftig maar daarna zakte het alweer.. En hij is nu nog korter geworden ook, voorheen was ik altijd 7 dagen lang ongi. Nu 'maar' 4 a 5 haha. Nou maak er een hele leuke vakantie van en ik spreek je vast wel weer als je terug bent. En natuurlijk houden we elkaar wel even op de hoogte hoe het verder gaat met de babywens Groetjes
Jammer dames dat het niet raak was. Maar nu maken jullie wel weer kans. Succes en hopelijk hebben jullie snel een positieve zwa test.