Lage temperatuur zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweetlove80, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Is het niet zo dat als je temperatuur laag blijft dus onder de 37.0 dat je dan niet zwanger bent?
    Dus als je overtijd bent en je meet je temperatuur en je ziet dat deze laag is dat je dan geen geld hoeft te verspillen steeds aan zwangerschapstesten of zie ik dat nu helemaal verkeerd
    Ik temperatuur niet hoor maar lees wel eens hier op het forum meiden die over een lage temperatuur praten en niet zwanger zijn of worden.

Ik heb 2 kinderen maar nooit opgelet op mijn temperatuur of iets dergelijks

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Mijn temperatuur is ook onder de 37 (36.7-36.8) en ik ben gewoon zwanger. Het is per persoon verschillend. Als je normale temp. lager is is meestal je temp na je ei ook niet bijzonder hoog.

3. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Bedankt voor je antwoord, vond het al een goedkopere manier om te testen;)
    Ik wil zelf namelijk vanaf mijn volgende cyclus beginnen met temperaturen gewoon om een inzicht te krijgen.
    Moet ik dan trouwens de 1e dag van mijn menstruatie meten of de dag na mijn menstruatie

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik temperatuur niet en ben net zwanger zonder temperaturen maar ik merk wel dat ik echt warmer ben dan anders. Nu deze ochtend getempt en was 37.8. Heb normaal wel een temp tussen de 37.3 en 37.5. Merk dus wel dat mijn temp hoger is dan anders.

Weet niet of je het ook zo kunt bepalen dat je zwanger bent hoor. Misschien toch ook bij iedereen anders?

5. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temp. start je op de eerste dag van je menstruatie. Wanneer je je ei hebt gaat je temp omhoog en deze blijft hoog tot je menstruatie. Wanneer je zwanger bent blijft deze temp hoog, dus het is zeker wel een indicatie, maar de preciese temp verschilt per vrouw.

Deel Deze Pagina