ik snap er niets van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Veenbaas, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    ik ben nieuw hier en heb jullie hulp nodig. ik ben in oktober gestopt met de prikpil en anderhalve maand geleden ongesteld geworde (heb een zeer onregelmatige ongesteldheid altijd al) geen idee wanneer ik het weer word. Nu ben ik begonne met ovulatietesten en ik snap er helemaal niets zal proberen er een foto bij te plaatsen . Heb iedere dag een test gedaan(6 dagen) dag 1 niets dag 2 heel licht lijntje dag 3 is de lijn opzich goed zichtbaar en daarna herlaald het zich dus 4 niet 5 beetje 6 goed. En ik ben nu helemaal in de war wat kan ik hiermee ?!? Iedere dag zelfde tijdstip en ervoor een tijd niets gedronken. HELP ME :)

Bijgevoegde bestanden:

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant

Hoi meid. Je lh kan schommelen. Ik heb daar nou ook last van. Mn ei is al n week te laat en nog geen posi test. Zo te zien is je ei er ook nog lang niet. Zou toch nog even doortesten.

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36

Je moet nog even doortesten. Deze ovulatietesten zijn negatief. Je test pas positief als de lijntjes even dik zijn of als de testlijn dikker is als de controlelijn. Ik zal even kijken of ik nog een foto heb van mijn testjes.

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Zie foto, aantal dagen achter elkaar getest. De onderste is positief.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,8 KB
      Weergaven:
      11
  5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Volgens mij moeten beide strepen even donker zijn dus bovenstaande foto is dus nog niet helemaal positief..

6. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie. Het is de eerste keer dat ik hiermee werk . Dus ik blijf Door testen en zie het wel. :) maar dus als ik het goed begrijp moet het tweede lijntje even donker zijn ? Ben benieuwd wanneer het zover is. En hopelijk kunt u die foto nog vinde ben wel benieuwd !:)

7. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohja ik zie hem. Okee blijf gewoon doorgaan tot het bittere end :p

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Klopt! Kan ook zijn dat het nog even duurt. Ik heb eigenlijk de hele maand door lichte streepjes. Maar die van jou lijken wel op te lopen. Succes!

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Veenbaas, kijk maar in mijn album voor ovulatietestjes :)
    De meest rechtse foto.
    Op de strips staan de dagen van de cyclus, posi op 24.

Veel succes!

Deel Deze Pagina