mestruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dorisn, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik voel mezelf een beetje dom, maar weet het ff niet meer.
    ik ben eind juni gestopt met de pil en heb tijdens mn stop week gewoon een bloeding gehad. nu ben ik even uitgegaan van mn cyclus die ik de vorige keren had toen ik stopte met de pil en dan kwam ik uit op 29 dagen.
    nu heb ik sinds gisteren wel wat bloedverlies, maar tis meer helder slijm(?) met wat helder rood bloed erin. mn buik rommelt wat en ik heb wat hoofdpijn.

kan ik dit nu al als een menstruatie rekenen of moet ik wachten tot het echt doorzet en dus echt meer gaat worden?
    is dit dus gewoon nog mn 1e cyclus of al het begin van mn volgende?

2. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoi Dorisn, Wanneer zou je menstruatie moeten beginnen op basis van die 29 dagen? Als ik het zo hoor dan kan je menstruatie eraankomen idd. Maarja das een nadeel van ontpillen, het heeft even de tijd nodig en vaak is het net ff anders dan een vorige keer dat je gestopt bent. Oftewel gewoon maar even afwachten.
    En dit is in princiepe wel gewoon je eerste cyclus maar tis maar net hoe je wil tellen.
    Ik ben namelijk zelf november 2012 gestopt maar pas na een half jaar gaan opletten hoe me cyclus loopt en vanaf toen ook pas gaan tellen dus vandaar ronde 15.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    afgelopen maandag zou mn menstruatie begonnen moeten zijn.

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik zou nog ff een weekje wachten en anders even testje doen, wie weet ben je al zwanger?! Weet je wanneer je eisprong was en heb je toen geklust?

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Zwanger ben ik niet dat weet ik (zo goed als) zeker.
    Ik heb een fikse bijholteontsteking gehad afgelopen maand en heb niet geklust op het moment dat ik dacht dat ik mn eisprong had.

We zijn nog niet echt serieus bezig maar we willen eerdaags wel serieus ervoor gaan dus ik ben een beetje ongeduldig.
    We wachten wel af.

Deel Deze Pagina