Onze jongensnaam wordt Brent Ik vind met 1 t mooier en lijkt me ook handiger, mijn vriend met 2 t's Wat vinden jullie: Brent Brentt
Juist dat vind ik ook, en dan wordt het later: Ik heet Brent, met 2 t's dat wil je toch ook niet als kind! Bedankt voor je reactie, ik laat ze straks aan hem lezen!
vind ik ook, gewoon met een T is het mooiste. Anders is het zo van ik wil graag iets anders maar ik weet niet wat..
Ik ga voor twee t's. Doet me denken aan het vrouwlijke Britt. dat is ook met twee t's. Brentt. Vind het wel mannelijk. Het heeft iets Schots met twee t's. Is dat niet een Schotse naam?
Hmmm, maar om nu dus weer mezelf tegen te spreken. Even gezocht op google. 36.200.000 hits voor Brent met 1 t en maar 38.700 hits voor Brentt met 2 t's.
vind brent en brentt allebei wel leuk....brentt is wat apaarter, dus dat vind ik wel leuk. Maar gelukkig zijn jullie het wel eens over de naam
Brent... Anders lijkt het net of ie vooraan stond met het uitdelen van de t's... Ik ben het met natas eens.. Je spreekt er ook maar 1 uit... En idd. wat je zelf ook zegt... Hij is altijd aan het zeggen Brentt met 2 t's!
hier zal ik ook gewoon voor brent kiezen dat is gewoon simpel. je moet denken later krijgt je zoontje zijn eerste liefdesbrief ( om als voorbeeld te gebruiken ) en er staat brent op! moet hij dan echt weer eens gaan zeggen het is brentt dus met 2 t's ? dat is dus het zelfde met iedereen die zijn naam zal moeten schrijven iedereen denkt het met 1 t te schrijven dus daar denk ik vooral aan.