Ik moet dit even van mij afschrijven, want ik heb nog zo'n 3 kwartier om erachter te komen of het wel echt een megablunder was. Maar hier is mijn blunder van vanavond. Om te beginnen, ik ben niet echt een goede kok. Doe daar een portie chaos bij die ik van nature heb en je hebt een rammelend recept voor ellende. Ik sta nét te koken, belt mijn man op: Mop weet je dat ik later thuis ben vandaag? Euh, ja dat wist ik. Maar nóg later, of bedoel je later dan gewoonlijk, maar wel zoals afgesproken? Hij: Nee, zoals afgesproken. De tijd wist je al, maar wilde even bellen om te vragen of je het toch niet vergeten was. Lekker nutteloos gesprek dus, terwijl mijn zoon tv kijkt naar een programma wat hij niet kent en dat zo leuk vindt dat hij ondertussen de boel afbreekt. Ik roep af en toe dat hij rustig aan moet doen. Over nutteloos gesproken.... Hoe dan ook, ik maak lasagne uit een pakje vandaag. Even gauw de achterkant lezen en kijken wat ik moet doen. Toevallig begint het "recept" zoals ik ook begin met macaroni, dus het klinkt bekend. Ik ben alle ingrediënten kwijt, heb geen melk in huis blijkt halverwege en moet het dus anders aanpakken. Naar de buuf? Nee, ik doe wel meer water erbij. Piepzooi, het is te dun.... O dat hoort zo staat er... Gelukkig maar En nu? o saus erbij. Saus? dat heb ik wél geloof ik, nu snel pakken uit de kast en zoon uit de keuken houden terwijl hij rondjes rent door de benedenverdieping van extase. Stom tv programma.. Ik pak dus de bertolli pastasaus en mieter die zo de pan in. Ik dacht nog dat dat wel heel veel saus was. En ja hoor, de "saus"in het pakje was de enige echt saus. Ik heb dus dubbel zoveel pastasaus en ook nog iets wat niet in het gerecht hoort. Fraai weer. Blunder: koken terwijl je het niet kan. Ingrdienten niet in huis hebben. Eigenwijs zijn en niet naar de buuf gaan voor melk. Pastasaus in de pan mikken terwijl dat niet moet. Eigenwijs zijn en het hele zooitje toch in de overschaal gooien en in de oven doen. Is mijn overschotel lasagne nu echt verpest? pfffff. Wie heeft er ook een blunder gemaakt vandaag?
haha opzich is het misschien een beetje sterk qua smaak maar verder is tomatensaus tomaton saus. zou de rest van de saus invriezen voor een x pasta
Mja, dat had gekund. Maar het gehakt en alle groenten zaten in dezelfde pan als het zakje saus en daarbij gooide ik dus hersenloos de grote zak Bertolli pastasaus. Dat zijn dan wel heel veel tomaten haha
De hele dag zitten snotteren op mijn werk. Valt er ineens een druppel snot, echt zo dun als water dus, uit mijn neus op mijn telefoon Gelukkig zag niemand het.
Ik zat heerlijk in m'n geparkeerde auto mee te dansen op de muziek. (Lees extra overdreven). Had alleen niet in de gaten dat er in de auto naast mij een gast zat😅
even doorkoken zodat het meeste vocht weer verdwenen is.. En als je het op tafel zet je man en zoon waarschuwen dat ze niet moeten benoemen dat de lasagne van ellende uit elkaar valt.. Dan is het denk ik best te eten
Haha ik doe echt mijn best, maar ben zo chaotisch dat ik er echt niks aan kan doen. Gelukkig was het nog verrassend lekker! Beetje veel saus, maar de smaak was prima. Bedankt Sifra, tot nu toe gaat het goed @LadyXochi; dat is toch ook erg! Dat gaat zo snel en dan maar hopen dat niemand het ziet he @ Sija: Niks mis met lekker swingen toch? Of had je Frans Bauer opstaan?
Ik heb vandaag in de auto heel boos naar een andere automobilist getuterd en druk gezwaaid met m'n armen. Gelukkig heb ik nog net m'n middelvinger niet opgestoken want toen die arme man eenmaal uit zicht verdwenen was besefte ik dat híj voorrang had. Niet ik... Ik schaamde me dood en hoop dat niemand het verder gezien heeft.
Hahaha Bij mijn is het eten nog wel is niet gaat en ben dan trots siet goed uit vergeet ik te proeven whahahaha