Hoe pakken jullie dit aan? Me meisje is erg ziek.. behoorlijke griep. 40gr koorts ...Slaapt bijna heel de dag.. nemen jullie je kindje mee in bed of slapen ze gewoon in eigen bedje. Ik hoor het graag, gr Jantina
Ik laat m'n dochtertje in haar eigen bedje slapen. Zij is nu ook wat verkouden en heeft koorts gehad. Oh ja, hier staat het bedje van L naast ons bed wegens plaatsgebrek... dus is ze toch dichtbij ons.
Van de geboorte af aan heeft Evy bij ons in bed geslapen tot ze om ging rollen, toen is ze naar haar eigen bedje gegaan. Als ze weleens slecht slaapt vanwege tandjes of een verkoudheid oid neem ik haar altijd bij ons in bed. Eigelijk vanwege onze nachtrust Ze slaapt zo beter als ze ziek is . Voelt zich waarschijnlijk geborgen en komen wij ook aan onze slaap .
Merel is 1 keer ziek geweest en heeft toen overdag bij mij gelegen en 's nachts gewoon in haar eigen bed. Dat wil ze ook het liefst. Haar veilige slaapplek....
Giovanna wilt als ze ziek is altijd zo dicht mogelijk bij mij zijn dus dat mag ze dan ook. Is ook wel zo lekker voor mijn eigen nachtrust.
als ze ziek zijn dan mogen ze bij ons in bed. maar niet alleen voor een verstopte neus. afgelopen week had marly ook hoge koorts en overgeven en toen heeft ze 2 nachten bij ons geslapen.
Als Joris echt ziekjes is en slecht erdoor slaapt, slaapt hij bij ons in bed. Dan slaapt hij namelijk stukken beter en word dan ook niet huilend wakker... In zijn eigen bedje is het dan elke keer huilend wakker worden om vervolgens getroost te worden, dus daarom dan in ons bed!
Louise slaapt gewoon in haar eigen bed. Tenzij ze om de haverklap wakker wordt en gaat huilen. Dan neem ik haar lekker bij me zodat ik ook nog even wat slaap kan pakken. Maar dit is dus alleen als ze ziek is.
Mijn vierjarige mag wel even bij me in bed maar moet in principe in zijn eigen bedje slapen. Als hij heel ziek is, slaap ik bij hem op de kamer. Mijn man heeft zijn slaap echt nodig (chirurg) en is oproepbaar dus dan is het niet handig om een hoestend en proestend kind naast je te hebben liggen.
Eerst sliep hij alleen in zijn eigen bedje, maar sinds kort wil hij graag bij ons zijn als hij ziek is, dus slaapt hij dan lekker bij ons.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze ligt er niet meer. Ze ligt nu sinds 3 nachten tussen ons in en we slapen alle drie nu veel beter. Wellicht dat we de co-sleeper gaan vervangen door een gewoon 1-persoonsbed; zo creëren we een 3-persoonsbed. Even wat relaxter.