Nutrilon overal uitverkocht .... welk merk nemen jullie nu?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door juf Mariska, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Vandaag al weer bij 4 winkels geweest op zoek naar nutrilon. Maar helaas .... overal op. Nu moet ik dus overstappen naar een ander merk ... maar welke?

Ik twijfel tussen friso en nestle. Kruidvat drinkt onze kleine meid echt niet en AH eigen merk was ook niet echt een succes.

Wat hebben jullie voor melk gekozen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

En wehkamp? Kreeg een mail vanmorgen van wehkamp dat nutrilon daar altijd leverbaar is? Zelf Neocate op recept, dus geen alternatief nodig

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik had toen een tijdje c1000 huismerk, die ging wel aardig. 4 jaar geleden was dit ook een tijdje namelijk, toen zat mijn oudste nog aan de nutrilon..

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

5. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Thanks ... ga gelijk even wehkamp bezoeken.

6. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    friso kreeg die van mij.
    maar hij zit nu op de pepti ivm kmea.

7. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Hoihoi.

Kwam er bij toeval achter dat supermarkten de nutrilon 1 en 2 ergens apart wegzetten. Dus bv bij de tabak zodat je erom moet vragen. Omdat die chinezen een pak kopen, in de auto zetten en weer terug naar binnen en dus weer bij een andere kassa afrekenen.
    Dus altijd goed kijken of vragen!
    Groetjes

8. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    HEb bij Wehkamp besteld. Als het goed is vrijdag in huis! Fijn!!!

9. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Als je dan toch over moet stappen zou ik ook geen Friso nemen, die nemen de chinezen nl. ook mee.
    Gewoon een huismerk dus.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En als je overstapt eerst gewoon mengen zodat je kind aan de smaak kan wennen. Qua samenstelling lijken Bonbebe en Kruidvat het meest op Nutrilon.

Kijk voor deze precieze data even op Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs

Ik zie dat je dochter al 6 maanden geweest is. Als er geen verhoogde allergiekans is mag ze een deel van haar zuivel in de vorm van yoghurt of kwark krijgen. Ze moet in totaal op 500cc uitkomen. Met een lekkere bak yoghurt per dag i.p.v. fles doe je langer met je paken sta je minder vaak voor een leeg schap.

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wij hebben 1 pak van c1000 gehaald, maar gebruik liever nutrilon aangezien ze dat op kdv ook krijgt. Nutrilon had ik afgelopen week gebeld en die gaven aan dat het bij wehkamp eigenlijk altijd wel op voorraad is. Plus gratis verzending.

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben nu (ook om een andere reden), overgestapt op nestlé. hij vindt het in elk geval erg lekker :)

13. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik bestel ook bij wehkamp, ben benieuwd hoe lang het daar nog kan twee pakken per week :)

14. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Als het goed is worden ze morgen bezorgd ... en inderdaad geen verzendkosten. Dus makkelijker kan het niet!

15. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij het KDV stappen ze over van Nutrilon naar Kruidvatmerk ivm met het moeilijk verkrijgen! Vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden..

16. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Dat kan toch niet zomaar! Ben je dus verplicht om zelf ook over te stappen naar KV want je kan niet 2 soorten door elkaar geven toch?!

TS: misschien kan je ook bij de apotheek informeren?

Ik heb zelf ook problemen met de verkrijgbaarheid maar neem elke keer als ik in het dorp kom een pak mee. Loop dan gewoon de winkels af en waar het staat neem ik het mee. Heb nu een pak of 5 op voorraad, gebruik een pak per week dus die komen wel op.

17. Koon

Koon Niet meer actief

Wij geven de biologische KV van de AH. Die is altijd goed te verkrijgen. Nou moet ik zeggen dat wij met 10,5 maand ook niet zo veel melk meer nodig hebben natuurlijk.

2 soorten KV door elkaar geven kan bij de meeste kindjes zonder problemen. Maar ik zou zelf ook wel hetzelfde willen geven als op het KDV.
    Ik vind het slim dat het KDV overstapt, dan grijpen ze in ieder geval niet snel mis want zij hebben nog veel meer nodig dan een gezin met 1 of 2 baby's.

Wij zijn begonnen met nutrilon, daarna kruidvat eigen merk en nu dus die van de AH. Nooit problemen gehad met overstappen.

18. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Hoezo te belachelijk voor woorden?
    Het is allemaal poeder met vitamine. Kan echt geen kwaad

19. Melletje86

11 apr 2012
    69
    0
    0
    Wehkamp of bol.com!!

20. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Schijnt dat je niet zomaar mag overstappen naar een ander merk. En verschillende merken door elkaar gebruiken schijnt ook niet goed te zijn. Omdat ze bij mij in het ziekenhuis Nutrilon (BV kwam niet voldoende op gang) zijn gaan gebruiken zitten we nu daar mee opgescheept. Je kan niet zomaar overstappen naar een ander merk is ons verteld.

Deel Deze Pagina