Help! Dochter weigerd nutramigen AA

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Eden28, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ben echt radeloos. Ze weigert nutramigen AA ze heeft gister en eergister maar 200 cc over een hele dag op! Ben maar weer terug gegaan naar nutramigen. Heb zelf gister de hele dag bij elke fles lopen huilen. Waarom kan drinken nou nooit eens leuk zijn.

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Fijn ze weigert nu ook de gewone nutramigen :( voel me zo'n slechte moeder!!

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Pff! Wat rot voor je, denk je er goed aan te doen krijg je dit...

Ik ben geen expert maar zou je niet gewoon de AA blijven aanbieden? Uiteindelijk zal ze hem wel gaan drinken maar misschien even mengen de AA en de gewone?! Mijn mannetje dronk de AA meteen maar die kwam van de Allergy Care...

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Maarja nutramigen is ook ranzig dus snap het niet. Ik hoop dat zo eerst de gewone nutramigen gaat drinken en als ze dat weer goed gaat doen dan ga ik wel mengen

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier weigert ze alles

Nutramigen, Neocate, etc maar dat is vanwege de pijn ipv de smaak
    200 cc is veeeelte weinig. 500cc moeten ze minimaal per 24 uur hebben om niet uit te drogen. Drinkt ze niet omdat ze het niet lust of vanwege de pijn die eruit voortkomt?

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Door de smaak want als ik de fles eruit haal gaat ze lachen

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier geld ook niet dat ze ooit wel honger krijgt. Die slaapt gerust door van 18:00 tot 07:30!

8. SeaShell

Sowieso vocht aanbieden zodat ze minimaal aan 500cc vocht komt wegens gevaar voor uitdroging zoals water..
    Verder overdag bijv 4/5 uur tussen de voeding laten zodat ze toch extra hongerig is. Als het geen pijn is maar enkel de smaak die tegenvalt zal ze uiteindelijk toch wel gaan drinken als de honger groot genoeg is denk ik zo

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heb je nog ergens een voedingsspuitje liggen?
    Probeer dan eens of ze flink op je vinger wil sabbelen, en spuit het dan via de hoek van haar mond naar binnen.

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mij is door de kinder arts van m'n dochter verteld dat 200 xx noodzakelijk is om niet uit te drogen, dus ik weet niet of je dochter iets medisch heeft waarom ze 500cc moet hebben, maar anders kan t geen kwaad om maar 200cc te drinken, is natuurlijk niet ideaal.

Is de fles warm genoeg? M'n dochter drinkt de nutrimigen alleen echt heet, anders smaakt t nog viezer.

Met pap erdoor? Vanille smaak pap erdoor?

Of eerst een fles water met 1/2 schepjes en dan telkens meer erin doen? Dan heet ze vocht en went ze aan de smaak, en dan zal ze vast honger krijgen

11. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Heb nu 2 scheppen gewone nutramigen en 2 scheppen AA. Ze heeft opeens vanaf vanochtend 06:30 tot 11:30 400 cc op. Ze had opeens honger. Wil wel zo snel mogelijk naar de AA over anders heeft het natuurlijk geen zin.

Op een andere manier voeding naar binnen krijgen is moeilijk. Ze heeft namelijk minimale zuigbehoefte dus mijn pink pakt ze absoluut niet meer.

Maarja hopelijk heeft ze het nu door

12. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik snap niks van mijn dochter! Sinds haar geboorte krijg ik er met moeite om de drie uur een fles in. En vandaag wil ze opeens om de 2,5 een fles! Wil niet te hard juichen maar vind het fijn dat ze zelf komt en echt honger heeft! Ze dronk alleen de laatste fles niet leeg omdat ze halverwege alweer aan het slapen was.

13. SeaShell

Nee... een baby van 6 kilo mag bijv 900 cc hebben en 500 cc om niet uit te drogen, 200 cc raak je zeker te weten uitgedroogd, dat is net 1 flesje..

Per kilo moeten ze gemiddeld minimaal 100cc drinken.. 6 kilo = 600cc

volgens de dietiste, kinderarts en huisarts moet onze dochter van 6 kilo minimaal 500cc vocht ( dus voeding of water) hebben om niet uit te drogen, ( en dit zeiden ze allemaal afzonderlijk van elkaar) bij minder moeten we alert zijn of ze nog huilt met traantjes, speeksel in haar mondje heeft, plasluiers, etc.. en als dat minder word direct aan de bel trekken.

Maar fijn dat ze vandaag zo goed drinkt!

14. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ze dronk net weer haar fles weer matig. Zo van nouja omdat je hem aanbiedt drink ik er maar wat uit. Nou doet ze de laatste fles altijd slecht (lees niet of een beetje). Had nu meer AA in de fles gedaan. Hoeft dus niks te betekenen. Morgen 3 scheppen AA en 1 gewone ben benieuwd hoe dat dan gaat morgen.

Me moeder herkent haar uitslag van mij als baby. Ik had ernstige kma dn dauworm als baby. Bij haar was ik al heel vroeg alert op KMA en E zat dus ook snel op nutramigen dus wil niet weten hoe het was geweest als ze nu nog op gewone voeding zat. Hopelijk verdwijnt haat eczeem na volledig gebruik van AA nu ook.

15. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    :( ze was vanochtend niet heel enthousiast helaas terwijl ze de eerste fles altijd goed drinkt

16. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    ECHT HELP! WAt moet ik doen! Ben al vanaf 09:00 er wat in te krijgen. Dan maar geen AA en onder de eczeem??? Heb hier nog 2 kindjes lopen. GVD wat voel ik me waardeloos.

Wat moet ik nou

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Rustiger opbouwen! Eerste minstens twee dagen 1 schep AA per fles, daarna minstens 2 dagen 2 schepen. Beetje meer geduld hebben.

18. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Dat doe ik maar ze weigerd ze gewoon

19. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Misschien eens navroeg doen naar een switch naar Neocate? Is hetzelfde principe als Nutramigen AA, maar heeft naar het schijnt een heel andere smaak.

Deel Deze Pagina