Met 11 mnd nog steeds reflux?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yentl, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje,Toen Vince 2mnd was werd er een milde vorm van relfux bij hem geconstateerd hij zou hier als hij 6mnd was wel overheen gegroeid zijn dus gaven ze hem geen medicijnen.Het is een hele tijd goed gagaan maar een mnd of 2 geleden is het spugen weer begonnen en dan niet alleen bij de flesvoeding maar bij alle voeding.Afgelopen donderdag zijn wij op het cb geweest en daar werd mij verteld dat Vince te klein en te ligt was,en dat ze het vermoeden hadden dat dit door het spugen komt.Ik he nu een afspraak gemaakt met de kinderarts, maar en benieuwd of er meerdere kindjes hier last van hebben.

Liefs,Claudia

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    een oppas kindje is idd ook ouder en heeft er nog steeds last van!
    alleen hij had geen ilde ant wilde hem eraan laten opereren...

verder geen kennis ........

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman heeft tot 11 maanden reflux gehad, opeens was ze ervan af...

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik moet nu 5 okt met Vince naar de kinderarts dan gaan ze kijken naar zijn maagklepje als deze niet voldoende fuctioneerd gaan ze hem opereren.

@Sweetangel,Heeft Iman er medicijnen vor gekregen?

Liefs,Claudia

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja ze had iets (ik ben de naam vergeten) wat ik haar met een spuitje moest geven.

6. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Isabelle is bijna 1.. heeft er nog last van..

Maar in onze familie komt het sowieso veel voor.. ik ben 26, heb er last van, mijn zus en moeder hebben het ook.. Is bij ons nooit weggegaan, is een milde vorm, vaak en veel loopt voeding inclusief maagzuur terug...maar je weet als je ouder bent alleen iets beter de controle te houden.

7. sim

sim Niet meer actief

mijn dochter heeft het gehad, kreeg prepulsid en gaviscon, ze blijft gevoelig (is nu 9 jaar) als ze ziek is of niet lekker, moet ze direct overgeven..

ikheb het vermoeden dat mijn zoontje een milde vorm heeft, met de bv gaf hij echt heel vaak terug, meer dan een mondje. ben toen direct op de comfort overgegaan (na 3 maand ongeveer) en heb niet eerst normale voeding geprobeerd, dit ging direct beter.

hij is nu bijna 9 maand en als ik andere voeding probeer (normaal of extra) geeft hij gelijk weer meer terug, dus ook dixap op rosevicee. ik blijf voorlopig nog even bij de comfort en ga er vanuit dat het gewoon verdwijnt of althans minder wordt...

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Mijn oudste heeft het tot 11 en een halve maand gehad.
    Omdat hij goed groeide hebben ze er niets aan gedaan. Wel kreeg hij Gaviscon tegen het brandende maagzuur en ter voorkoming van irritaties bij zijn slokdarm.

Deel Deze Pagina