Arend heeft vanmiddag voor het eerst prikjes gehad. Nu is zijn ontlasting slijmerig en groenig, zou het van de inentingen zijn? Hij huilt ook enorm!
Jah kan best een reactie op zijn. Ik zou hem een zetpilletje geven hoor. Want om dat hij zo huilt heeft hij vast pijn of koorts.
We hebben hem net een zetpilletje gegeven. Zijn temperatuur was 37,5. Is dat nou koorts bij baby's? Of verhoging? Of is het normaal? In ieder geval, de zetpil is ook tegen pijn. Ik hoop dat het hem helpt, hij is echt mega verdrietig!
Hoe is het gegaan, heeft het zetpilletje gewerkt|? Koorts hebben baby,s bij 38 graden of hoger weet niet precies. Tussen de 37.5 en 38.0 graden is verhoging, maar mijn dochter heeft s,avonds altijd een beetje verhoging maar dat heeft niks te maken dat ze ziek is, maar omdat ze zo bewegelijk is. Maar goed pijn kunnen ze ook hebben van de prikjes zonder koorts dus dan is het wel verstandig om een zetpil tegeven.
Na de zetpil is hij vrijwel meteen in slaap gevallen en hebben we hem in bed gelegd. Arend heeft van 00:00 tot 7:45 uur geslapen! Gelukkig maar! Ik ben benieuwd hoe het over een maand bij de volgende inenting zal gaan...