Ja! Heb ik bij beide eerdere zwangerschappen gehad! Bij de eerste met 14 wkn, bij de tweede met 11 wkn. Net een klein vlindertje dat kriebelt in je baarmoeder, een soort van trilling ofzo.. Kan niet wachten tot ik deze beeb kan voelen!!
Ik heb ook zo'n apart gevoel gehad, waarvan ik dacht dat het de baby was. Maar leek me erg vroeg. Maar meerdere dames voelen het dus al met 11 weken
Hier was het met 12 weken dat ik ons kleintje voor het eerst voelde, maar het is wel de zwangerschap van ons derde kindje, en zwangerschap nummer 9
Ik heb met 12 weken een vlindertje gevoeld achter mijn schaam been. Ik denk/weet eigenlijk wel zeker dat het de kleine was. Máár daarna heb ik 6 weken niets gevoeld En het voelt nu echt anders.....
Ik voelde mijn kleintje gisteren met precies 15 weken, het voelde alsof er 2 harten klopten alleen 1 in mijn buik.. 2 keer een klop, heel hard maar waar precies kon ik niet plaatsen, het voelde heel vreemd.. Schrok er vooral van.. Maar tis echt mijn kleintje geweest, ben er wel blij mee aangezien ik maandag pas na 4 weken weer een echo krijg en niet weet of alles goed gaat in mijn buik.. Kleintje gaf dus een teken van leven
Voelde hier de tweede ook al zo snel. Werd toen bevestigd met de termijnecho: kindje bewoog en dan voelde ik idd wat. Herkende het ook wel van de eerste zwangerschap, maar leek me zo onwaarschijnlijk hihi. Maar klopte dus wel Derde weer later gevoeld, maar had toen de placenta voor liggen.
Kan wel hoor Ik voelde ze alledrie ook heel vroeg 1e met 13 weken, 2e met 10 weken en de 3e gisteren met 9.3 weken
Ik zei dus eerder lijkt me sterk maar niet onmogelijk... Nou ik ben nu 8 weken en voelde 2 dagen achter elkaar beneden onderin me buik 2/3 x een tikje tegen de binnenkant van mijn buik. Zo herkenbaar!! Moest meteen aan mijn eerste zwangerschap denken! En nee dat waren niet mijn darmen hihi
Het kan echt hoor!! Ben zelf nu 11.2 weken en ik heb t gister avond ook gevoeld!! Dit is overigens mijn 3de zwangerschap dus ik weet wat ik voelen moet.. Le,kker gewoon genieten!!
Hahaha zeker heerlijk en zo herkenbaar! Dat ik het voelde stond ik van 'huh dat meen je me niet?' Hihi Geeft je toch weer dat extra zwangere en bevestigende gevoel dat er toch echt wat in je buik zit
hey. ik had ook met ongeveer 10 weken gekriebel ben nu 14 weken 3 dage en voel t nog zelfde af en toe.. Het kan wel wie weet
Vandaag een echo gehad (extra, ivm miskraam vorige keer). Kindje bewoog flink want ik ook voelde. Dast gekriebel is echt ons kleine wonder!