heb afgelopen donderdag een pretecho gehad,ben nu 18 weken.bij me zoontje voelde ik hem bewegen met 18 weken,nu lijkt het alsof ik soms wat in de verte voel.bij de pretecho werd me verteld dat de placenta aan de voorkant ligt en ik daarom nog niet zo heel veel voel.heft iemand hier ervaring mee en vanaf wanneer voelde je het dan echt goed.maak me toch een beetje zorgen
Ik heb ook de placenta aan de voorkant. Ik ging het kindje echt goed voelen zo rond de 21 - 22 weken. Toen ging het als schopjes voelen... daarvoor waren het een soort penseelstreekjes. Maakt niets uit hoor als je placenta aan de voorkant ligt... je voelt wat minder maar niets om je zorgen om te maken! Veel geluk
Inderdaad geen zorgen maken. Placenta aan de voorkant is niet uitzonderlijk of zo hoor. Het ligt OF aan de voorkant OF aan de achterkant of voor de uitgang, maar dan heb je een probleempje. Het is dus niet zo dat het niet niet normaal is of zo. Ik heb het ook en ik voelde mijn beeb met 19 weken heel lichtjes en met een week of 22 schopjes.
Ik had ook de placenta aan de voorkant. Ik voelde het kindje voor het eerst met 15w2d, daarna was het een paar weken weer erg stilletjes. Pas met 18-19 weken begon ik duidelijk schopjes te voelen. Maar het duurde wel behoorlijk lang voordat ik ook duidelijk aan de buitenkant iets voelde, als ik mijn hand op mijn buik legde.
Goedemorgen allemaal Bij mij licht de placenta ook aan de voorkant, en aangezien ik ook nog een buik heb kan het nog langer duuren voor ik iets voel als bij jullie. Ik heb wel het idee dat ik af en toe aan de binnenkant iets voel. We hebben onze kleine op de echo goed zien bewegen dus dat zit wel goed. Voel ik met 25 weken nog niets, houden ze me goed in de gaten in het ziekenhuis. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik door mijn postuur nog niet zwanger lijk. maar ja, als dat dan alles is en er komt een gezond babytje uit vind ik het goed. Lieve groetjes Mariek
Hoi, Mjn placenta ligt ook aan de voorkant. Maar blijkbaar hebik ook een erg grote placenta... Voel de kleine vooral onderin mijn buik, en mijn vriend heeft haar gister voor het eerst gevoeld...
Mijn placenta ligt ook voor, maar ik voel ons mannetje altijd aan de rechterkant 'kriebelen'. Ik voelde het al heel vroeg, van die plopjes met 15 weken en toen steeds duidelijker. Maar ik heb er ook heel erg op zitten letten, dus wie weet merk je het dan eerder op terwijl je normaal zou denken dat het je darmen zijn ofzo. Ik kan echter niet wachten tot ik echte schopjes ga krijgen (ook weer niet te hard, het moet wel leuk blijven)
Ja ik voelde de kleine eigenlijk ook wel al erg vroeg, iets van kietelen, hihi was leuk.. Zullen we straks het nog altijd zo leuk vinden....
ik voel wel wat maar het zit laag in me buik,in iedergeval bedankt voor de geruststelling,maakte me toch wel een beetje zorgen.heb hiervoor 3 miskramen gehad dus de angst blijft
zou dat uit maken een dike buik? ik ben ook behoorlijk stevig ...maar heb meet een bovenbuik ...onder mijn borsten zeg maar en ik voel eigenlijk niks ....denk ik
Ik denk dat een dikke buik voor het voelen aan de binnekant niks uitmaakt. Misschien wel voor de buitenkant? De beeb moet wel door een behoorlijke vetlaag schoppen hier
HOERA EERSTE SCHOPJE AAN DE BUITENKANT GEVOELD GISTERAVOND! Ben zo blij, dan valt het toch nog mee. Ik lag wel op mijn rug op bed, dan voel je meer. Aan de binnenkant voel je wel wat met een buik (vetlaagje), het duurt wel langer voor je aan de buitenkant iets voelt. Nu hopen dat manlief dit ook snel mag voelen. Lieve groetjes Marieke
manlief drukte gisteravond iets op mijn buik onder mijn navel en toen voelde hij het beebje bewegen ...denkt hij ..maar goed de gyn voelde het ook zo dus waarom niet ...
nou damens,ik maakte me vorige week nog zo druk.nou sinds gisterenavond maakt iemand anders zich druk in buik en ik voel t hardstikke goed ondnks dat de placenta dan aan de voorkant ligt.wat een zalig gevoel
bij mij ligt de placenta ook aan voorkant, ik voelde frummel deze week voor het eerst bewust! Een lekker gekriebel!