Met 12 weken zwangerschap stoppen met progynova en utrogestan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mya, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hallo iedereen,

Ik ben vandaag 12 weken zwanger na een cryo terugplaatsing. Maar van de artsen van het vu zkh moet ik vanaf morgen stoppen met alle medicatie in 1x. Wie heeft er hier ervaring mee, en is de zwangerschap verder goed verlopen? Ik vind t erg spannend namelijk.

2. Naimaa

Naimaa Actief lid

7 aug 2013
    216
    144
    43
    Ik moest met 6 weken stoppen en is de zwangerschap super verlopen. Ik voelde mij daar ook goed bij, als jij twijfelt moet je t aangeven bij je arts.

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik! Moest ook stoppen met 12 weken. Je hebt een tp gehad in een kunstmatige cyclus. Dan heb je geen eisprong gehad. Normaal gesproken heb je een eisprong en daarbij komt er een bepaald hormoon in je bloedbaan terecht die de zwangerschap intact houdt. Rond 10 weken zwangeeschap neemt de placenta deze functie over. Je hebt de utro en progynova dus eigenlijk al 2 weken extra gebruikt, voor de zekerheid :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Collin bedanktvoor de uitleg. Al 2 weken extra geeft me een beter gevoel. Straks de laatste keer de medicijnen en dan stoppen, ook wel fijn eigenlijk. En dankjewel, jij zelf ook nog gefeliciteerd met jou zwangerschap. Het blijven wonders die cryos

Colinn vindt dit leuk.
  5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heel fijn om eindelijk te kunnen stoppen. Paar dagen na het stoppen voelde ik me stukken beter ook.

Ja wat een wonder hè? Ik ben er nog steeds verbaasd over haha

Deel Deze Pagina