Geslachts Bepaling 13 weken.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Gladyss, Sep 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gladyss

Gladyss Lid

Sep 25, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb 23-09-2014 Een PretEcho/Geslachts bepaling laten doen in Belgie.
    Ik was toen 13,2 weken zwanger.
    Op de Echo was volgens de vrouw duidelijk een jongetje te zien en dit kon ze met 100% zekerheid geven.
    toch heb ik hier mijn twijfels over omdat ik het aangewezen geslachtsdeel best wel groot vind.
    Vandaag vervolgens bij de VK geweest voor een echo.
    heb haar de foto laten zien en ze vertelde me dat ze het ook erg groot vond.
    Toch kwam hier ook heel even het geslacht in beeld en toen zei ze ik denk toch ook wel dat het een jongetje is maar het kan ook een opgezwolle clitoris zijn.
    Nu heeft het me toch in onzekerheid gebracht omdat ik mijn familie al heb vertelt dat het een jongetje wordt.
    Dus mijn vraag iemand die rond 13 weken ook een geslachtsbepaling heeft laten doen en een soort gelijke echo foto heeft?

Groetjes

Attached Files:

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Lijkt inderdaad best groot, heb je nog andere foto's??
    Ik vertrouw Marita wel, ben ook bij haar geweest (Wel met 14w5d) en ze was meteen zeker, gynaecoloog bevestigde het vorige week ook

3. Gladyss

Gladyss Lid

Sep 25, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej bedankt voor je reactie,

Ja ze kwam ook heel geloofwaardig over maar als je dan van je vk zoon twijfel hoort is het wel moeilijk.
    alle echo's die ze heeft gemaakt is hetzelfde op te zien en heb ook echt 5x gevraagdt of ze het 100% zeker wist en ze zei ja.

4. Gladyss

Gladyss Lid

Sep 25, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze 2 foto's heb ik dan nog.

Attached Files:

5. Suusvw

Suusvw Actief lid

Jun 13, 2014
    163
    0
    0
    Met 13 weken geslachtsbepaling is ook best wel vroeg toch? Ik dacht dat dat pas vanaf 16 weken kon en dat dat al best onzeker kan zijn..

Zoals ik het nu op de echo zie denk ik ook een jongetje te zien..

6. Gladyss

Gladyss Lid

Sep 25, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar Echo-Baby staat erom bekent om hun geslachtsbepaling met 13 weken.

7. Suusvw

Suusvw Actief lid

Jun 13, 2014
    163
    0
    0
    Oh joh dat wist ik helemaal niet :)
    Ik ben benieuwd wat er op een volgende echo te zien is!

8. ikke21

ikke21 Actief lid

Jan 9, 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    Wij hebben het ook bij ons zoontje laten doen met 13wk en het lijkt inderdaad erg groot, maar dat komt door haar apparaat. Ze had het bij ons goed overigens.

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Op je 2de foto lijkt het mij ook een jongetje ja, en het lijkt daar minder groot ;)

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb ook met 13 weken een geslachtsbepaling gedaan en zag er ook zo uit..mijn manneke was met 13 weken een jongetje en met de 20 weken echo nog steeds en nu zit hier een vrolijk jongetje van 5 Maandjes hier in huis :) ik zie ook een jongetje trouwens ;)

11. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ik ben met 13w & 4d bij haar geweest, volgens haar een meisje, later is dit tijdens de 20 weken echo door 2 artsen apart van elkaar bevestigd :)

12. Liyana

Liyana Actief lid

Aug 10, 2013
    333
    0
    16
    Als je een geslachtsbepaling laat doen met 13 weken gebeurd dat inwendig of uitwendig?

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Uitwendig

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Lijkt me echt een jongetje hoor!

15. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Waar kan je al met 13 weken terecht ? en kan je ook 3d echo krijgen dan of is dat te vroeg met 13 of 14 weken? :) bedankt :) en ja volgens mij is hij echt een jongetje

16. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Het lijkt mij een jongetje zo te zien!

17. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,194
    0
    0
    Met 13 weken kan best. Hier ook gedaan in Oudenbosch. Meisje, met 15 weken gynaecoloog die zei meisje, en bij twintig weken weer bevestigd door andere gynaecoloog die zei meisje.

Gefeliciteerd. Leuk een jongen

18. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Ik ben 2 keer bij Marita geweest en ze zag het beide keren al snel en ze had het ook goed. Vertrouw haar wel als ze zegt een bepaald geslacht te zien.

19. Gladyss

Gladyss Lid

Sep 25, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej allemaal,

Bedankt voor de reacties
    Ja je kunt ook een 3D echo laten doen maar het is allemaal nog een beetje onduidelijk en ziet er nog een beetje eng uit zeg maar.
    Ik heb een aantal 3D Echo's maar deze vond ik het mooist :)

Attached Files:

20. kekster78

kekster78 Lid

Jul 15, 2014
    87
    0
    0
    Nederland
    Het lijkt idd op de eerste foto groot maar volgens mij is het zo dat je alleen naar het gedeelte moet kijken waar die verdikking (balletjes) begint (aan het einde) met dat kleine bolletje erop (piemeltje) dat eerste langere gedeelte is naar mijn mening het inwendige gedeelte. Bij een echo scannen ze ook de binnen kant 😉😉 Dus als je alleen het uitwendige bekijkt vanaf de "beginnende" balletjes is het volgens mij helemaal niet groot en precies wat past bij dat termijn. En zou ook zeggen een jongetje. Als het de clitoris was geweest had het iets meer naar beneden gezeten en had het recht vooruit gewezen ipv zoals nu wat meer omhoog.

Share This Page