Gisteren een geslachtsbepaling laten doen met 15+1 en al vrij snel werden wij verrast met het nieuws dat wij na een zoon nu een dochter mogen verwachten. We zijn er super blij mee!! De echo ziet er inderdaad heel anders uit dan bij ons zoontje maar ben toch benieuwd of jullie dit ook een meisje vinden. Bekijk bijlage 420112 De streepjes Bekijk bijlage 420113 Ons meisje met haar neusje in de lucht
Ik vind het ook erg lastig om te zien. Dit is die van ons...Zij vond het 100% een meisje. Blijf het moeilijk vinden om te zien of het een jongen of meisje is :
Nou Kelly, echoscopiste weet het vast beter, maar ik zie er niet direct een meisje in. Persoonlijk zou ik wachten tot de SEO over 5 weken voordat ik los ging met roze verf.
Naja ik geloof hem eigenlijk wel. Het verschil zit hem er denk ik in dat mijn echofoto niet van onderen is maar meer van de zijkant. Hij was 100% zeker. En ach echt los gaan we toch nog niet
Gefeliciteerd! Het lijkt duidelijk idd. Hou nog een slag om de arm; 15 weken is erg vroeg en het kan allemaal nog vervormd eruit ziet en dus anders zijn. Met 20 weken echt zekerheid.
Lijkt mij duidelijk een meisje.. een jongen zie je ook van de zijkant wel iets uitsteken hoor! Zie iig duidelijk het verschil haha