Bij ons hebben we het exact op die termijn kunnen zien.. duurde wel even voordat de beentjes wijd gingen, maar toen was het duidelijk!
het is wel mogelijk... maar de kans op een "foutje" is wel groter. mijn nichtje had met 16 weken een echo toen zeiden ze meisje, maar met 20 weken echo was het toch echt een jongetje
Ja! Hier konden we het zien. Volgens de vk waren we zelfs nog maar 15+4 Met de 20 weken echo werd het geslacht bevestigd. Wat ontzettend fijn dat je beeb het heeft gewonnen van die nare hematoom. Is die helemaal weg nu?
Ik heb het bij de echo van Thirza bij 13 weken al gezien. Bij ongeveer 11 weken ontwikkelen de geslachtsorganen zich en zou het zichtbaar kunnen zijn. Nou moet ik zeggen: onze echo was toen ook wel heel erg helder. De echoscopist ging er zelfs helemaal van uit haar dak, zo duidelijk was alles te zien. Ik word ook nooit wijs uit echofoto's die ik hier zie, omdat ik ze allemaal maar wazig vind (Wordt nog wat als we binnenkort hopelijk weer een wondertje mogen gaan krijgen en de echo's zijn dan zoals ik ze hier altijd zie ). Maar goed, ik zag het toen wel, en heb dat thuis teruggekeken op de video en zag het toen weer. Maar heb toen wel een slag om de arm genomen: ik ben tenslotte maar een leek en het was nog vroeg... Maar bij de 20-wekenecho werd het bevestigd en was het ook overduidelijk Desondanks op het laatst van de zwangerschap toch nog in de stress hoor: wat nou als het wel een jongen is? (We hadden geen naam, geen jongenskleren, wel neutrale kamer en wagen en MC, maar die laatste meer praktisch, want dan ook nog bruikbaar voor als ons tweede kindje een jongen wordt). Maar goed, met 15 weken zou je het dus wel moeten kunnen zien, als de echo voldoende duidelijk is en de baby goed ligt. Het zit er dan iig al wel lang en breed, die geslachtsorganen
Bij onze zoon hebben we een pretecho laten doen met 16 weken en 4 dagen. De echoscopiste zei: zonder twijfel, een ventje! En wij zagen het zelf ook heel duidelijk Daarna nog wat echo's gehad en die bevestigden dat. Het toeval wil is dat we, toen ik nog heel pril zwanger was, een heleboel jongensspul hadden gekregen van een vriendin. Dus we waren al helemaal voorbereid op een jongen! En mijn voorgevoel zei ook jongen, dus wij waren super blij dat we het al zo snel wisten