We hebben net de 20weken echo nog een keer gehad (moest opnieuw) en gelukkig is alles goed!! 8) Alleen nu zit ik de foto's na te kijken en hoewel het meeste me wel duidelijk is wordt ik hier toch echt geen wijs uit... Wat is dit? (moet er wel bij zeggen dat ik sowieso erg slecht ben in echo's bekijken )
Oh echt? Goh wat dom van mij of niet Wel een baggerfoto dan eigenlijk... de rest wat ik heb ziet er heul anders uit haha! Had gehoopt dat het een vage foto van het vaag voorspelde geslacht was, de echoscopist wist het niet zeker en ik hoopt er een foto van te hebben zodat iedereen er hier even naar kon kijken. Helaas dus
nee aan de rechterkant zie je die bol en als je dan goed kijkt zie je een neusje en een mondje en oogjes
Ik zie idd ook alleen een hoofdje vanaf de zijkant! Maar idd de rest is erg onduidelijk te zien!....Ach over zo'n nog 20 weken kun je zoveel heeeele duidelijke foto's schieten als je wilt!
Ik dacht ook meteen: het hoofdje van de zijkant! Zie je het nu zelf ook wel?? Had idd wel scherper gekund...