met 15wk 'puntje'op echo, uiteindelijk jongen of meisje??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anoniempjuh, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Hey meiden

ff jullie ervaring gevraagd, want ben gewoon nieuwschierig haha.
    vorige week met 15weken een echo gehad en de baby lag er prima voor maar ze kon het niet goed zien.
    ze zag wel een puntje maar durfde niet meteen te zeggen da het ook echt een piemeltje was, want meisjes hebben in het begin ook een puntje.....
    maar het lijkt mij dat bij meisjes met 15weken dat puntje toch wel weg is of niet???

nou wil ik dus aan jullie vragen, hebben jullie ook zoiets gehad en wat is het uiteindelijk geworden???

xxxx

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Is 15 weken niet erg vroeg om het geslacht te bepalen? Heb zelf vandaag de 20 weken echo gehad, en het was overduidelijk een jongetje. We kregen zelfs een uitvergrote foto-echo van het piemeltje mee haha.

Maar ik ben dus nu wel benieuwd of ze al vanaf 15 weken het geslacht kunnen bepalen, en zal de topic mee volgen.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ehh 15 weken is aan de vroege kant maar het kan zeker wel, soms zien ze het al vanaf 13-14 weken, maar das wel erg vroeg, maar een hoop echobureaus doen het al vanaf 16 of 17 weken.
    Bij mij was het dus nog even te vroeg voor de echte zekerheid maar ze zag een puntje en vandaar mijn vraag haha, jij gefeliciteerd met jullie zoontje haha wat leuk!!

4. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ja leuk he, haha. Bedankt!

Jeetje 13-14 weken is wel vroeg, vind het dan wel knap als het dan al kunnen zien. Nou ik hoop dat er hier meiden zijn die je verhaal herkennen en ook het bericht kregen van een vroege echo met een nog geheimzinnig/verassings 'puntje' :D

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja tis idd ook heel vroeg maar het kan wel, bij ons bij de maart mama.s zijn er al een stuk of 4 die t geslacht weten, de vroegste was met 14 weken.

zijn er geen dames met ervaring?????????????????helemaal niemand???????????????????

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    niemand??????????????????????????????????????????????

Deel Deze Pagina