ben erg beniwued of het dan al mogelijk is om het gesdlacht te zien dus met 16,5 wk. volgende wk moet ik weer heen en krijg hier elke keer een echo tenminste tot nu toe nog gehad en had het bij onze eerste ook vandaar. ben wel erg beniwued of dit dan mogelijk is al of dat we echt tot die 20 wk moeten wachten.
dat is heel goed mogelijk hoor. wij hadden een pertecho met 16 weken laten maken en toen konden we al hel erg duidelijk zien dat het een jongetje is. ..bij meisjes is het ietsjes moeilijker te zien en zeggen ze meestal ook dat het nog niet betrouwbaar is. maar het kan wel.
Hoi Met thomas zagen wij het al met de 12 weken echo. Waarom zagen we " Hij was aan het plassen" hihi. Dit komt niet veel voor, dat je het met twaalf weken kunt zien. groetjes kim
Goedemorgen, Wij hebben een pretecho laten maken met 15 weken en die vrouw zei 100% zeker te weten dat het een jongen is. Nu met de 20 weken echo was er echt helemaal nergens een piemeltje te zien en is het nu eigenlijk zeker een meid! Liefs
ok das appart. dus eerst zeker ene jongen en nu si het ineens een meid?? hoe kan dat dan? zelf heb ik ook het idee dat mijn frauenarts het vorige keer al wilde bekijken miss gewoon voor dr zelf. maar de baby lag met de rug naar ons toe dus ze zei meteen he jammer ik kan iet zoen wat ik wilde zien. maar goed. miss dus volgende wk.
Ik heb met 16 weken een extra echo gehad en we konden toen al goed zien dat we een meisje krijgen, alleen kregen we nog geen 100% garantie, maar 90%. Met de 20 weken echo was het nog steeds een meisje!
aaah nu word ik steeds nieuwsgieriger hihi. ben zo benieuwd of we mogen spieken volgende wk. heb tot nu toe dus nog elke keer een gehad en bij de eerste dus ook. aaah en moet nog een weekie. maar goed is ook wel vol te houden denk ik dan. bij ons eerste kindje wisten we het niet. maar wil het dit keer zo graag whahaha.
ik heb de 29 ste ook een echo ik ben dan 16 weken en een paar dagen ik hoop dat we dan komen te weten wat het word... wil het zo graag weten hihi... en dan ma hopen dat ze het niet fout hebben...
nou idd ze zouden het maar fout hebben en je hebt allemaal bepaald spul aangeschaft dan sta je daar ook mooi. ben dus ook volgende wk vrijdag 16 wk en 2 dagen.
Ik heb 3 april een geslachtsbepaling echo gehad hier in Purmerend...en daar was al heeeel duidelijk op te zien dat het een jochie is! Ik was toen net 16 weken! Is zoo geweldig joh! Veel plezier!
Wij hebben bij mijn zoontje ook een echo gehad rond die tijd. 99% een meisje, toen met 18 weken weer 99% een meisje en met 22 en 26 weken weer Toen met 26,5 weken (3D echo) ineens overduidelijk een jongetje! Wat hebben wij gelachen! Nu krijgen we een meisje. Ook meerdere malen bevestigd, zelfs met de 3d echo.. dus we gaan er nu vanuit dat het zo is Anders moet hij gewoon een roze 'eerste pakje aan' Vaak zien ze jongetjes beter dan meisjes in dat stadium. Alhoewel, dat gaat ook niet helemaal op als je het verhaal van Debzie1984 leest Het is toch meestal het duidelijkst als je een 3D echo laat maken.. En helemaal zeker weet je het als hij/zij geboren is!! Als je de echo laat maken volgende week, en het geslacht is zichtbaar, vraag je dan een foto? Is altijd leuk om te kijken!!!
Ik heb foto in mijn album gezet van mijn zoontje. Waarvan het 99% een meisje zou zijn! Destijds heb ik de foto ook op het forum gezet met een Poll. 92 Mensen zeiden 'meisje' en 6 mensen 'jongetje'
Ik moet maandag ook naar de Vk en dan ben ik 16,1 weken. Maar ik krijg geeen echo meer bij de VK.. Ik wil het ook heeeeel graag weten. Maar ik moet helaas nog 4 weken wachten tot de 20 weken echo
@fioon echt joh drie keer een meid en toen bleek het ineens een jongen jeetje heb je idd allemaal jurkjes gehaald. das toch ook wat zeg. zal idd me best doen voor een foto ervan en dan ff vragen of manlief hem erop wil doen want snap dr zelf niks van.
Ik heb met 16 en een halve week een pretecho gehad en dara was duidelijk te zien dat het een meisje is. Bij de 20weken echo is dit nog eens bevestigd.
Ik heb morgenmiddag een uitgebreide echo (door ziekenhuis te vroeg gepland maar niet erg mag met 20 waarschijnlijk weer) anyways ik ben al ruim 17 weken dus hoop dat we duidelijk te zien krijgen wat het wordt maar als ik al die verhalen hier lees blijft het spannend tot het eind wish me luck)