Omdat ik dacht dat het vanaf 16 a 17 weken pas kon... Maar goed, nog maar 1 dag.. Tis alweer 7 weken geleden dat we een echo hebben gehad! Dan is dat dagje ook niet zo erg maar... Haha, ik weet zeker dat ik het ook niet 100% kan geloven als ze morgen iets zeggen hoor. Ik ben altijd van "ja, maar wat als..." Haha! Geniet van je zoon zou ik zeggen! En met de 20 weken echo krijg je vast de bevestiging nog wel een keer, toch?
@linn weet je al wat het wordt? ik zit te twijfelen of ik morgen de echo op dvd zal laten opnemen of niet
@Linn ennnnnn weet je het al ???? Ja indd nu maakte die ene dag niet meer uit! Spannend en ik heb dat nu ook wel hoor, ik weet dat het een jongen is en dat de klein is dat ze het fout heeft, maar het blijft nog raar hihi we gaan wel de kamer al doen, maar de meeste kleren enzo wacht ik nog na de 20 wkn echo @Hamis, ik zou dat bewaren voor je pretecho als je die gaat doen, anders kost het weer zoveel extra! Trouwens wat ik zo raar vind is dat jullie allemaal moeten betalen voor de echo's althans de meeste ik gelukkig niet ook niet voor deze!
jadore ik heb morgen een pretecho en op dvd kost 75 euro maartot heden heb ik bij mijn huidige verloskundige 2 echos gehad en dat was ook gratis strax met 20 weken ook. Alleen omdat ik geen geduld heb tot de 20 weken heb ik bij babyview morgen die pretecho dus hihi. Is bij jou de 16 weken echo gratis?
Oh zo dan zou ik hem wel op laten nemen! Zonde joh wat zal het schelen een tientje? Ik heb er een met 7 wkn, 10 wkn, 12 wkn en met 15 wkn gehad ik krijg nog een met 20 wkn dan laten we op eigen kosten met 26 wkn pretecho maken en dan nog een in de 30 wkn allemaal gratis op de pretecho van 26 wkn na dan. Ben erg benieuwd of ze een jongen of een meid krijgt Heb jij stiekem een lichte voorkeur???
O ik las het bij Nub topic hihi, ik heb al een meid en ik had ook stiekem een voorkeurtje voor nog een meisje hahaha mijn man voor een jongen ach ja ben nog steeds aan het wennen en ik zou als we voor een 3e zouden gaan echt graag willen dat dat dan weer een meisje wordt
Hey jadore, ja ik heb het toch laten opnemen op dvd , we hebben er zonet nog naar gekeken , is zo leuk om te kijken he oh jullie krijgen ook jongetje zie ik leuk he
Ah, Hamis, ook een jongen! Sorry, had het niet door, had het net bij het andere topic ook al gevraagd Gefeliciteerd! Maar hier dus nog niets zeker Waarschijnlijk een meisje... Al dacht ze eerst een jochie, maar dat bleek toch de navelstreng... Dacht ze.. Lekker twijfelachtig dus Heerlijke echo gehad van ruim een half uur, maar door een stuitligging was het moeilijk om het deel tussen de beentjes in beeld te brengen... Geluk bij een ongeluk: donderdag aanstaande mogen we nog een keer! Wij hadden hier een actie. Als je bij 25-30 weken een 3d/4d echo laat maken dan kreeg je de geslachtsbepaling gratis. Nu krijgen we dus zelfs 2 echo's gratis. En krijgen volgende week ook weer nieuwe foto's mee
Gefeliciteerd met jullie Boy! Leuk dat je t toch op hebt laten nemen tis zo mooi ! Ja zeker leuk moest na mijn girlygirl van 17 mnd wel even wennen hahaha en nog wel hoor maar ik vind het super leuk een jongen heb gister heel veel kleertjes gekocht zoooo leuk !!! Moest jij omschakelen? En hebben jullie al namen? Wij wel nu allemaal de 1e hadden we al voor mijn zwangerschap hihihi
@linn geeft niks hoor hihihi we kunnen beter op 1 topic blijven idd anders raken de gesprekken ook doormekaar Oh leuk dat jullie nu voor de tweede keer mogen komen, geluk bij ongeluk ja haha, het is ook leuk om te kijken naar de baby dus ik zou het zelf ook niet erg vinden hoor hiihi. En leuk dat jullie met 25 weken ook een pretecho laten doen , dat ga ik helaas niet doen omdat het hier echt duur is woon in friesland en er is maar 1 bureau die dat doet en die vraagt er ook veel voor. Dan kan ik beter andere spulletjes halen voor de baby hihi
@jadore dankjewel Ja idd toen de echo mevrouw zei van het is een jongetje zat ik echt zo shoked te kijken hahah en het duurde wel een uurtje voordat ik ff de omschakeling moest maken ja haha , eigenlijk maakt het helemaal niks uit maar toch zat ik steeds te denken dat het een meisje zou zijn en dat ik een roze kamertje zou inrichten en roze klamboe en prinsesse jurkjes enzoo. En bedacht steeds meisjes namen haha, maar ik heb al een jongesnaam in gedachten , maar het is nog niet zeker omdat mijn man steeds nog namen zoekt. Mooi dat jullie al een naam hebben. Heb je al veel stoere kleertjes gekocht? hihi, ik dus nog niet, ga binnenkort ook maar ff kijken.
Hahaha herkenbaar! Ik had wel een gezicht alsof ik helemaal happy de peppy was, maar er ging van alles door mijn hoofd heen hahahaha en de 1e keer met mijn meisje had ik het idee dat ik een jongen kreeg hahaha en moest ik ook even omschakelen maar dat ging toen wel makkelijker dan deze keer! Nu ik wat kleren heb gekocht en veel leuke reacties krijg ben ik wel meer aan het wennen! Hahaha ja best veel kleren eigenlijk was bij de Hema gaan winkelen met witte en grijze dingen zooo leuk! Was wel een dikke rekening voor de Hema 120 euro maar zaten ook paar kleine dingen voor mijn dochter bij en mezelf shoppen doet je iig super goed Succes nog met de definitieve naamskeuze! En misschien krijg je over een paar jaar wel een koningskoppeltje!
Nou, ik heb net bij de Kruidvat een knalroze maxi cosi hoes gehaald! Hahaha... kon het niet laten Had er ook al één in grijs hoor, dus als het toch een jochie is doen we die roze gewoon weg.. Pff...vind het nou wel spannend hoor! Ik was er echt zo van overtuigd dat ik een meisje ging krijgen, tot een paar weken terug. Toen wist ik het ineens niet meer zo zeker. Nu gaat m'n gevoel wel heel erg weer die kant op. Hoop zo dat ze het donderdag echt goed kan zien!
haha jadore , ja als je eenmaal aan het shoppen bent voor beeb gaat het hard met de centjes ja @ Linn anders bewaar je de bon dan kun je het zo terug geven mocht het een jongetje zijn hihi Hopelijk kunnen ze volgende week wel zien of het een meisje is of jongetje hihi
pff ondertussen word ik echt scheitziek van schoonfamilie hele tijd overdreven blij omdat het een jongen is.. ik moet me echt inhouden om ze niet uit te l.llen
@hamis hahahaaha ooo zo ben ik ook heel erg kan t niet uitstaan als mensen denken dat jongens beter en leuker zijn! Nou ik heb al een meid en ik wilde niet voor niets graag nog een meid @linn, spannend nog even! Morgen toch?
Haha, bij mij is het juist andersom...iedereen zou zoo blij zijn met een meisje! Maar ik krijg een zoontje, alleen weten ze dat nog niet! Ach joh, en zo heeft iedereen overal wel een mening over. Laat ze lekker! Zolang jij straks een gezond kindje in je armen hebt, wat van jou is, interesseert het je echt niet meer of het een jongen/meid is en wat anderen ervan denken....