jongen of meisje 24 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Raw, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raw

Raw Niet meer actief

Is het voor jullie ook zo duidelijk als voor mijn verloskundige? :D

2. mummie79

mummie79 Lid

1 mrt 2011
    50
    0
    0
    Deventer
    euhhh meisje???? Moeilijk hoor

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hoor, meisje!

4. Raw

Raw Niet meer actief

mooie echo he? als ik het vergelijk met sommige foto's op het forum kan het bijna niet duidelijker dan deze worden geloof ik... en dan nog wel eens twijfels... hihi! maar ik heb al een prachtige zoon dus een dochter is natuurlijk een droom die uitkomt, daardoor twijfel ik zelf wel eens..... hormonen!! :O

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mooi meisje!

6. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Gefeliciteerd met je dochtertje!!:D

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik denk een meisje! Maar ben geen expert ;)

8. Raw

Raw Niet meer actief

:) goed om nog eens een paar keer te horen! bedankt meiden!! hoe vaker ik het hoor des te beter!!

9. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    haha, hier dan nog eentje die zegt dat het een meisje wordt.

Heb dan ook alleen ervaring met meisjes...........

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

11. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk?

En een zoontje zou geen 'droom' zijn die uitkomt?

12. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sorry, wil niet vervelend zijn, maar kan me ergeren aan dit soort uitlatingen.

13. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik blijf me verbazen hoe andere mensen zo'n echo kunnen lezen hoor, ik heb vanwege mijn twins iedere twee weken een echo gehad, maar nog zie ik op deze alleen maar een grote zwarte vlek. En dat is volgens mij niet, wat ik moet zien :D

14. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sannie, zou je eens in de topic 'show je geslachtsecho' of zoiets moeten kijken. Daar staan echt een aantal hele duidelijke foto's tussen, zelfs voor een leek..! (waar ik er ook één van ben..:)

15. Insaf

Insaf Lid

4 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zooooo duidelijk een meid..haal maar genoeg roze .
    Ik heb ook twee liefe mooie zoontjes en we krijgen nu inshallah een meid erbij, wat nog steeds moelijk te geloven is, dus ik begrijp je wel.... Maar ik heb al zoveel meisjes dingen in huis gehaald Hahaha, dat het nu gewoon een meisje moet zijn. Geniet nog van de zwangerschap

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    zeer duidelijk een meisje

17. Raw

Raw Niet meer actief

@meike1; tsja dat is het nadeel van fora. Maar ik heb altijd gedroomd van een zoon en een dochter, dus dit is toevallig mijn droom..... Misschien heb jij andere dromen in het leven dat weet ik verder ook niet, dat mag iedereen voor zich weten lijkt me. Er heerst nogal een taboe op en ik zeg het gewoon. En je wil misschien niet vervelend doen maar.... Nou ja, laat maar ook....

@insaf; precies, zo is het maar net. Nog een knul zou ook echt het einde zijn maar het is toch wel heel bijzonder he om het allebei mee te mogen maken. Hier is ook echt een roze bom ontploft!! :) Fijne zwangerschap verder! Ik ben heel benieuwd of ze ook op mijn zoontje zal lijken, op de echo leek het er wel erg op!! Lijkt me supercute!!

@snelly; tnx! Jij succes met je zwangerschap, je hebt zo ik zie het hartje zien kloppen!! Super!! Op naar de eerste mijlpaal met 12 weken!! :)

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn jongetje zag er onder die hoek heeeeel anders uit op de echo, dus ook ik zie overduidelijk een dametje, hoor! Leuk!!
    Kan me goed voorstellen dat je het leuk vindt, van beide 'smaken' eentje! Geniet ervan! Je mag los met roze, jurkjes en frutsels, haha! Als je dat tenminste leuk vindt ;)

19. Raw

Raw Niet meer actief

@mvs; dank je! Ik ga zeker los!!!... Hihi!

20. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Sla maar vast beschuit met roze muisjes in...it's a girl!

Deel Deze Pagina