Ik ben morgen 17 weken en ik moest vanochtend ineens overgeven. Ik heb t/m 12 weken ongeveer enkele keren overgeven en sindsdien ben ik niet meer misselijk geweest en heb ik ook niet meer overgegeven. Tot vanochtend dus. Is dit normaal? Ben bang dat er iets aan de hand is. Voel me verder prima, alleen wat grieperig. Maar mijn buik voelt wel iets rommeliger dan normaal..
Jazeker, dat heb ik ook gehad rond die tijd... mijn man was verbaasd, hij zei je was toch niet meer misselijk? maar het was ook maar eenmalig.... er gebeurt toch weer een hoop in je lijf
Kan ook gewoon de griep zijn! Heb deze zwangerschap ook al tot 2x toe gehad dat ik de hele nacht heb gespuugd.... Gewoon griepjes geweest!
Het kan van de griep zijn maar het kan ook van de zwangerschap zijn. In ieder geval niks ernstigs.geen zorgen maken. Beterschap!
Je kan natuurlijk ook gewoon ziek zijn zonder dat het te maken had met de zwangerschap, zeker omdat je aangeeft je iets grieperig te voelen. Ik had met een week of 30 een voedselvergiftiging ( Ik haaaat eten van de afhaal chinees en na de vakantie, haalde manlief afhaal... Diezelfde nacht mocht ik dus heel de nacht boven de wc ) maar dat had weinig te maken met de zwangerschap, wel dat spugen enorm vervelend is met zo'n zwangere buik!
Het is mij vorige zwangerschap en deze zwangerschap weer opgevallen.... dat je als zwangere echt geen afhaal chinees moet eten! xD Ik heb elke keer dat wij dat gedaan hebben met krampen op t toilet gezeten en/of met een emmer op de knieën! Hier pas weer chinees zodra de beeb geboren is ^^
Bedankt voor de reactie dames! Stelt me toch weer gerust! Gelukkig niet misselijk meer o.i.d., voel me alleen heel ziek (griep, koorts bah) Even zorgen gemaakt om niks dus.