Nu 3 week bedrust gehad, vind de dagen toch wel erg lang duren

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joosie, Mar 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    Doordat ik met 25.5 week al weeen had en inwendig al de tekenen heb van een bevalling, en toen een week opgenomen ben geweest in het ziekenhuis heb ik volledige bedrust gekregen.
    De eerste 2 week gingen wel redelijk normaal voorbij.
    Maar afgelopen week ging zo langzaam. En dan denk ik, ik moet nog 11 week. Pfff... volgende week dinsdag weer terug voor controle+ 30wk echo. Dan word ik weer helemaal binnenste buiten gekeerd.
    Ik hoop dat ze dan inwendig zien dat alles nog stabiel is, en ik weer een beetje in de benen mag.
    Want anders duren die laatste 10 week wel heel lang.

Sorry, moest even mijn ei kwijt.

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

he bah! wat naar zeg en wat een spanning! dit is natuurlijk niet wat je voor ogen had in je zwangerschap! gelukkig heb je ondertussen de 30 weken bijna gehaald en is je kindje wel levensvatbaar! maar ik hoop natuurlijk dat het erop lijkt dat alles weer meevalt en dat je lekker af en toe weer wat kunt doen!

heel veel sterkte de komende tijd!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Ppppff weet precies hoe je je voelt meid. Ik heb ook in t zkh gelegen met 30 weken aan de weeremmers en de longrijpers. Eerst een week in t zkh en nu heb ik tot week 34 bedrust. Dit ivm tweelingzwangerschap dus de gyn wil proberen om t tot 34 weken minimaal uit te houden. Ik begin me nu ook steeds meer te vervelen. Tv programmas allemaal gezien en al weet ik hoeveel puzzelboekjes versleten.

Ik hoop dat de controle bij jou goed is en je langzaam weer wat mag doen maar ik zou er niet vanuit gaan.

Sterkte!

4. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties.
    We blijven gewoon positief. Elke dag is er weer 1 dat de kleine zich kan ontwikkelen.

@Minniemouse25 jij ook sterkte

5. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Gelukkig heb ik geen bedrust, maar ik kan het me zo goed voorstellen hoe balen dat moet zijn voor je!
    Ik wil je in ieder geval wel even een hart onder de riem steken!
    Wat duren de dagen dan lang he.....hou vol hoor!

Groetjes
    Masu

Share This Page