Hmm zit er wat los???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 14 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb sinds een week het gevoel of me heupen los zitten. Het lijkt wel als ik ga staan dat alles even weer vast moet schieten.
    De pijn in mijn liezen word ook steeds erger met de dag.
    Weet iemand wat dit is??

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb wel als ik ga staan of andere houding neem het net is of er iets in mijn rug knakt en verschuift.

3. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    dat is doordat je kraakbeen in je bekken soepeler wordt om de doorgang van je kindje soepeler te laten verlopen.

Gaat het echt zeer doen dan moet je contact opnemen met de dokter ivm bekkeninstabiliteit. Je kan ook een oefening doen om je bilspieren te trainen. daarvoor kan je gewoon naar de fysio. je moet wel wat rustiger aandoen met tillen.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja ik heb er al fysio voor.. heb op dit moment echt zo erge pijn in de rug en schouders/nek.

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb het ook!
    Ik ga ook vaak door mn rug de laatste tijd :rolleyes:
    Heeft idd te maken met het soepeler worden van de gewricht e.d. ter voorbereiding voor de bevalling om je kindje makkelijker door te laten komen.
    Voel me soms echt net een oud wijf met hoe ik op sta en loop haha!
    Ach het hoort er eenmaal bij en dit is niks met het echte werk van de bevalling straks ;)

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Net zoals iedereen al zegt heeft dit te maken met het soepeler worden van je bekken. Trek op tijd aan de bel als het te erg wordt!

Deel Deze Pagina